Waar is dit topic niet voor bedoeld?quote:Op maandag 2 januari 2006 16:34 schreef BaggerUser het volgende:
ik denk dat dit programma niet zou mistaan in de OP
http://www.wildbits.com/files/TunaticSetup.exe
ik vind het wel grappig je kan een nr laten horen door de mic via de radio of via je geluidskaart en meestal zegt hij na 20 seconde welk liedje het is, ideaal als je het nr hoort en wil weten welk nummer het is
Routine en Temporarily Expendable zijn gaaf.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:52 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Ik heb er echt een hele meuk gedownload maar tering wat valt het gros tegen van die band zeg.Sorry dat ik het zeg maar heb van al die nummers er maar 1tje op mn schijf laten staan.
Kut is dat toch dat sommige bands alleen een paar goeie nummers maken en dan denken van naja laten we voor de rest gewoon lekker KEI-HARD ZUIGEN we hebben de buit toch al binnen.
Was met garbage ook zo, 1 goed album en de rest alle 13 kut.
White Stripes - Seven Nation Armyquote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef JeroenV het volgende:
Ik zoek een nummer naar aanleiding van het WK.
Voor de wedstrijd begon werd er volgens mij bij elke wedstrijd een nummer gezongen, door de supporters. Met een simpel maar aanstekelijk deuntje. En nu de Italianen gewonnen hadden zongen ze het weer... Je hoorde het echt vaak. En ik wil weten waar het vandaan komt, een nummer ofzo?
Het is alleen maar oh o-o-oh oh oh oh... En nee, het is niet Melrose - O.
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiertquote:Op zondag 9 juli 2006 23:43 schreef Jaytonism het volgende:
Ik zoek het nummer van de compilatie van de WK-goals die NU op Ned 2 is.
Nee, kijk even naar de tijd van mijn vorige post.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:04 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Wir Sind Helden - Wenn Es Passiert
Dat Franse nummer van die Wanadoo reclame?
Dankquote:Op maandag 10 juli 2006 00:10 schreef Jaytonism het volgende:
Franse nummer is overigens Michel Fugain - Une Belle Histoire.
Maak er Pakito van.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:20 schreef Refragmental het volgende:
volgens een vriend van me moest ik zoeken op "Pacito"
De tekst is van 2Pac - Fight Musicquote:Op maandag 10 juli 2006 11:21 schreef flapdrolletje het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4&search=Materazzi
Heeft iemand enig idee hoe dat eerste nummer heet van tupac?
Alvast bedankt.![]()
Dank je!quote:Op maandag 10 juli 2006 11:32 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
De tekst is van 2Pac - Fight Music
De beat is van Nas - Hate me now
de eerste paar albums zijn erg goed, nadat DNA wegging werden ze meer standaard rock helaas.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Routine en Temporarily Expendable zijn gaaf.
Lee Cabrera feat. Alex cartana - Shake itquote:Op maandag 10 juli 2006 12:27 schreef EsDe het volgende:
ik zoek zo'n nummer aarin je zo'n chick hoort 'Just move a little closer, la la laa... *nog meer tekst*'...
beetje dance-achtig, klein beetje latin ook... werd gister nog gedraaid op Caz..
iemand een idee?
Nummer stond een tijdje terug in de hitparade, hoorde hem vandaag terug in een remix.. nu kan ik me de titel noch de artiest voor de geest halen...
Als iemand het weet:![]()
Talk Talk heeft een album "History Revisted" met alleen maar mixen van de oude hits. Van Such A Shame is er de Gary Miller remix.quote:Op maandag 10 juli 2006 04:20 schreef Refragmental het volgende:
Ik zoek een nieuwe remix van "Talk Talk - Such a Shame". Deze komt regelmatig voorbij op X-Fm. Klink best goed!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |