Flikker toch opquote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
De schande van Marco Materazzi.
iemand die altijd sportief speelt ? is jouw TV een paar jaar stuk geweest ?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Hoe kan zo een groot speler, iemand die altijd sportief speelt, iemand van zo een klasse, de maestro van het voetbal, bejubeld als een God, uitgerekend in zijn laatste wedstrijd, uitgerekend in een WK finale, op zo een manier ten onder gaan?
Dat vraag ik me ook af. Is dit nou hoe je herinnerd wil worden als voetballer? In een WK-finale, tien minuten voor tijd, je carrière afsluiten op zo'n ronduit idiote manier?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Hoe kan zo een groot speler, iemand die altijd sportief speelt, iemand van zo een klasse, de maestro van het voetbal, bejubeld als een God, uitgerekend in zijn laatste wedstrijd, uitgerekend in een WK finale, op zo een manier ten onder gaan?
Ik wist wel dat hij iets duivels in zich hadquote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Dat niet ophalen van de medaille maakt het einde van zijn carriere alleen maar triester en idioter.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef SterkStaaltje het volgende:
En dan je medaille niet ophalen, hoe sneu.
prachtige voetballer, waardeloze mentaliteit![]()
Materazzi doet niet veel onder voor di Canio in denkwijzen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Maisnon het volgende:
die materazzi zal ook wel heel wat gezegd hebben hoor
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef WaStEd het volgende:
wat voor racistische opmerking heeft Materazzi nou gemaakt... dat zullen we morgen wel horen
Inderdaad. Kun je een carriere mooier afsluiten dan op deze manier?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef sampoo het volgende:
Geweldig, wat een drama en melancholie.
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan danquote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !
Lijkt me dat Zidane zoiets als dit niet zomaar zal doen !
Zidane was woedend![]()
torren in zn kopquote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan dan
iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Stansfield het volgende:
onbegrijpelijk wat zidane gedaan heeft. Wat matarazzi nou ook gezegd heeft, dan nog. Onbegrijpelijk.
Dat herriner ik me nog wel !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan dan
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidanequote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je een carriere mooier afsluiten dan op deze manier?![]()
Maar dan snap ik nog iets niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !
Lijkt me dat Zidane zoiets als dit niet zomaar zal doen !
Zidane was woedend![]()
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidane. Respect.
Dan vond ik het erg matig... ik bedoel je bent nu toch de rest avn je leven een boeman... maak hem dan dood ofzo, of sla de scheids knockout.. weet ik vel verzin dan iets waar de wereld echt nog meer van geshockeerd is.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidane. Respect.
Wat is het dan wel volgens jou !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog iets niet.
Als je dan zo woedend bent, dan geef je toch geen kopstoot in z'n borstkas, maar dan sla je 'm toch meteen alle tanden uit z'n mond?
Zo'n kale kop in je borstkas komt hard aan hoor...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog iets niet.
Als je dan zo woedend bent, dan geef je toch geen kopstoot in z'n borstkas, maar dan sla je 'm toch meteen alle tanden uit z'n mond?
Je carriere afsluiten met het winnen van een finale op een WK lijkt me nét wat leuker.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hey pekel. Verkoop je je '93 Ajax shirt nou?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Je carriere afsluiten met het winnen van een finale op een WK lijkt me nét wat leuker.
Ach, die had ie al...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Je carriere afsluiten met het winnen van een finale op een WK lijkt me nét wat leuker.
En Materazzi leeft nogquote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef Ordinair het volgende:
Je laatste WK finale..En laatste wedstrijd als international!
Materazzi voelde niet veel, want hij heeft geen last gehadquote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef WaStEd het volgende:
wat voor racistische opmerking heeft Materazzi nou gemaakt... dat zullen we morgen wel horen
Ik denk dat Materazzi het nog wel een paar dagen voelt. Je kan er alleen wel mee doorspelen als het niet geraakt wordt...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Materazzi voelde niet veel, want hij heeft geen last gehad
Ook Zidane kan niet winnen van werelds leipste verdediger
Damn, kun jij niet eens stoppen met baggeren?quote:
Je mocht willen dat ze bij jouw clubje iemand hadden lopen die half zo goed is als Zidane. Een van de beste voetballers van deze tijd.quote:
Scoren een penal maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik denk dat Materazzi het nog wel een paar dagen voelt. Je kan er alleen wel mee doorspelen als het niet geraakt wordt...
Het sloeg nergens op en was gewoon oerdom.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven, want zo schandalig was die overtreding ook weer niet
Dude.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven, want zo schandalig was die overtreding ook weer niet
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik begrijp het ook niet... hoe onwaardig.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Eigenschuld van Zidane !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
welkequote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef Gertjuhh het volgende:
Dit deed me aan die rode kaart van Kluivert denke![]()
Die ene.quote:
Dat denk ik niet, dan loop je niet jankend het veld af na het krijgen van roodquote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Clourhide het volgende:
Ik denk dat het gewoon psychologisch was. Het was tóch al zijn laatste wedstrijd, waarschijnlijk had hij zoiets van "what the heck, ik doe het gewoon, kan mij het wat schelen als ik rood krijg".
100% eens.... daar moet je als voetballer van dit caliber boven staan, zeker in de ambience van vanavond met het vooruitzicht dat dit je laatste interland is...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
Eeuwig zonde dit. Mat Materazzi ook geflikt heeft, een speler met zijn ervaring mag zich nooit zo laten uitlokken....
Ah, was-ie aan het janken? Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan loop je niet jankend het veld af na het krijgen van rood
Kan alleen die ene herinneren met Staelens in de hoofdrol, maar zie geen verband met het rood van Zidanequote:
Dat dacht ik ook, om Italië uit balans te krijgen, net zoals met Nederland.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Clourhide het volgende:
Ik denk dat het gewoon psychologisch was. Het was tóch al zijn laatste wedstrijd, waarschijnlijk had hij zoiets van "what the heck, ik doe het gewoon, kan mij het wat schelen als ik rood krijg".
In het shot van Zidane met Buffon zag ik ook een trieste blik van Zidane, hij leek te tranen...maar zeker weet ik het niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan loop je niet jankend het veld af na het krijgen van rood
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Toen B100 nog bij België speelde.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef Gertjuhh het volgende:
Dit deed me aan die rode kaart van Kluivert denke![]()
Jan Mulder verwoorde het goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:26 schreef Arcee het volgende:
Zowel Villa BvD als Sportzomer beginnen een kwartier lang over de kopstoot.
Iemand met een geweldig gevoel voor humor heeft zeker die woorden op het plaatje gezet in de hoop de lachers op z'n hand te krijgenquote:
En dat slaat op? Materazzi liet zich in zijn spel vanavond eens van de goede kant zien.... zeldzaam maar toch...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Liever een kopstoot op mijn borst, dan een tackle op mijn benen....
Er staat zelfs nog een mooi plaatje hierboven.quote:
Niet? Man, ik schrok er gewoon van.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Inderdaad.... je kunt gewoon de impact van zijn kopstoot zien aan zijn hoofd.... bizarre actie....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:30 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Er staat zelfs nog een mooi plaatje hierboven.
Je kunt ziet dat Zidane een zeer gevoelig deel van het lichaam heeft uitgekozen om de kopstoot te plaatsen en de tegenstander een flinke blessure te bezorgen of in ieder geval een hoop pijn te laten voelen
Echt leuk, enige wat jij kunt posten is dit soort posts. Leuke oneliners, maar als het op beargumenteren aankomt...quote:
hahaa ga heen. Toen ik de herhaling zag zat ik erop te wachten dat zijn hoofd aan de andere kant van Marco er weer uit kwam.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Jij hebt zeker niet gehoord dat Materazzi tegen Zidane zei dat hij een hoerenjong is, z'n vrouw lekker neukt en verder z'n kinderen een pijnlijke dood toewenstquote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat slaat op? Materazzi liet zich in zijn spel vanavond eens van de goede kant zien.... zeldzaam maar toch...
Zijn spel normaal rechtvaardigd niet de actie van Zidane natuurlijk![]()
Headbutting.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Herald het volgende:
het staat nu al op wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Zidane
Misschien moet jij je eerst eens iets meer verdiepen in iets alvorens je weer onzin uitkraamt. Dat jij zo'n actie leuk of stoer vind moet jij weten. Ik vind het triest en achterlijk, net als jou trouwensquote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Echt leuk, enige wat jij kunt posten is dit soort posts. Leuke oneliners, maar als het op beargumenteren aankomt...
Kost natuurlijk teveel tijd.
Godverdomme wat een harde lawaaimuziek.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:33 schreef 2Drix het volgende:
http://zidanechestbutt.ytmnd.com
gelijk een website ervan![]()
Anders lees je mijn reactie nogmaals en zie je dat ik het puur over zijn voetbal spel heb....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:32 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Jij hebt zeker niet gehoord dat Materazzi tegen Zidane zei dat hij een hoerenjong is, z'n vrouw lekker neukt en verder z'n kinderen een pijnlijke dood toewenst
Tuurlijk wel. Kluivert liet zich ook uit de tent lokken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef OnlineGokker het volgende:
[..]
Kan alleen die ene herinneren met Staelens in de hoofdrol, maar zie geen verband met het rood van Zidane
Ja, dat-ie er van schrok, of zo... dat had ik ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:27 schreef addictivebeat het volgende:
Jan Mulder verwoorde het goed.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Misschien moet jij je eerst eens iets meer verdiepen in iets alvorens je weer onzin uitkraamt. Dat jij zo'n actie leuk of stoer vind moet jij weten. Ik vind het triest en achterlijk, net als jou trouwens![]()
Doe mij maar Bergkampquote:Op zondag 9 juli 2006 23:35 schreef OnlineGokker het volgende:
Het blijft voor mij overigens wel een dieptepunt van het WK dat ie rood pakt door een domme actie wat terecht rood is. Einde van de beste voetballer die ik ooit heb zien voetballen![]()
Ooooh, nu moet ik je even een kopstoot geven natuurlijkquote:
Doe geen moeite schat, daar krijg je de kans niet eens voor.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooooh, nu moet ik je even een kopstoot geven natuurlijk![]()
Altijd sportief? Hij heeft dit wel vaker gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Ga nou maar weer met je blokken spelen of zuig Zidane ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Doe geen moeite schat, daar krijg je de kans niet eens voor.
Ik weet dat hij een paar keer over de schreef is gegaan, maar in de regel maakt hij geen zware overtredingen en krijgt weinig gele kaarten.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:38 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Altijd sportief? Hij heeft dit wel vaker gedaan.
Bergkamp had dit ook. Kortsluiting soms. Jammer.
quote:
Dat slaat op het feit dat jij net doet of het een verschrikkelijke overtreding is, daarom zeg ik: liever een kopstoot op een borst dan een tackle op mijn benen.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:28 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat slaat op? Materazzi liet zich in zijn spel vanavond eens van de goede kant zien.... zeldzaam maar toch...
Zijn spel normaal rechtvaardigd niet de actie van Zidane natuurlijk![]()
Nee want ik vind het een verschrikkelijke overtreding....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:42 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Dat slaat op het feit dat jij net doet of het een verschrikkelijke overtreding is, daarom zeg ik: liever een kopstoot op een borst dan een tackle op mijn benen.
Capisce?
BULLshit.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:42 schreef Zwansen het volgende:
cruijff mag de veters van Zidane niet eens strikken.
Nee inderdaad.... Cruijff mag niet in de buurt van dat tuig komen....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:42 schreef Zwansen het volgende:
cruijff mag de veters van Zidane niet eens strikken.
Duh, hij is aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:41 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Ik weet dat hij een paar keer over de schreef is gegaan, maar in de regel maakt hij geen zware overtredingen en krijgt weinig gele kaarten.
Dat gebeurt van de jeugd amateur 6e klas reserve zaterdag tot aan de wereltop...... dat weet je en daar moet je boven zien te staan....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:47 schreef nozem het volgende:
Die Italiaan heeft wellicht een enorm grove, lompe opmerking gemaakt. Wellicht weet hij waar hij Zidane met woorden echt op kan pakken. Een sterfgeval in zijn familie, zijn afkomst, zijn moeder, weet ik veel...
Dan reageren met zo'n kopstoot is lomp, zonder twijfel, maar verbaal keihard op de man spelen is net zo goed smiegterig.![]()
Jawel, hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:51 schreef Zwansen het volgende:
Nee hoor.
Het is verwerpelijk, maar die kopstoot kwam niet uit het niets. Kortsluiting, een waas voor de ogen, sommige opmerkingen moeten gewoon niet gemaakt worden. Er zijn momenten in mijn leven geweest dat bepaalde mensen bepaalde dingen niet tegen me hadden moeten zeggen of ik was wellicht ook los gegaan...Even in acht genomen dat Materazzi werkelijk een intens gemene opmerking maakte, dat weet vooralsnog niemand..quote:Op zondag 9 juli 2006 23:48 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat gebeurt van de jeugd amateur 6e klas reserve zaterdag tot aan de wereltop...... dat weet je en daar moet je boven zien te staan....
Zidane was kennelijk niet bij macht omdat voor elkaar te krijgen
Anders ga je even domweg irritant doen....quote:Op zondag 9 juli 2006 23:53 schreef Zwansen het volgende:
Nee hoor.
Ik doe Materazzi ff na.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Anders ga je even domweg irritant doen....
Jjj vindt Zidane beter... prima
Anderen vinden Cruijff beter.... prima... accepteer het maar
Hij dat doet dat vast niet zomaar. Hij zat er sowieso doorheen. Was geblesseerd gebaarde al om een wissel, speelde op verzoek toch door. Hij heeft l' equipe nationale gedragen dit toernooi. Zeker niet goed te praten deze deze actie maar hij lag tenminste niet te janken op de grond!. Krijg je hier opmerkingen dat ie toch een achterbuurt algerijn blijkt en dat soor bsquote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Ik weet nog wel dat na het spuugincident van Rijkaard tegen Völler in 1990 bijna alle Nederlanders er vanuit gingen dat Völler 'wel iets rascistisch' zou hebben gezegd. Anders was niet te verklaren dat onze rustige, altijd relaxte Frank zoiets deed.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:53 schreef nozem het volgende:
[..]
Het is verwerpelijk, maar die kopstoot kwam niet uit het niets. Kortsluiting, een waas voor de ogen, sommige opmerkingen moeten gewoon niet gemaakt worden. Er zijn momenten in mijn leven geweest dat bepaalde mensen bepaalde dingen niet tegen me hadden moeten zeggen of ik was wellicht ook los gegaan...Even in acht genomen dat Materazzi werkelijk een intens gemene opmerking maakte, dat weet vooralsnog niemand..
Maargoed, het is zeer onprofessioneel, dat staat buiten kijf.
Je kunt je tegenstander influisteren wat je wilt, geen haan die er naar kraait. De meest gemene opmerkingen kun je zomaar even iemand toefluisteren. Ga je dan als speler door het lint, dan krijg je geheid rood... Prima manier om je tegenstander uit te schakelen lijkt me.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:56 schreef Doderok het volgende:
Zidane wilde nog een laatste daad stellen voor het voetbal.
Misschien dat er nu maatregelen genomen worden tegen spelers die constant hun tegenstander pesten en uitschelden
Was er geen Argentijn in Brazilë gearresteerd omdat liplezers hem betrapten op racistische uitspraken?
Ik ook. Sportief dieptepunt. Zelfde afgang als Maradona had, met z;n coke-affaire.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb echt met verbijstering zitten kijken naar de aftocht van Zidane. Wie had nou zoiets verwacht?
Zidane staat zelf bekend om zijn vieze trekjes.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:04 schreef bergkampf het volgende:
Inderdaad die Materazzi heeft waarschijnlijk schandalige dingen tegen de levende legende Zinedine Zidane gezegd. Doet me trouwens denken aan Lorenzo Staelens en Patrick Kluivert op het WK98, die ook helemaal uit z`n pan ging door dingen die tegen hm gezegd werden.
Zidane fantastische speler, 3 doelpunten intotaal in WK Finales![]()
![]()
Dat woord omschrijft nu precies mijn gevoelens over die actie.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
verbijstering
quote:French President Jacques Chirac paid a vibrant tribute on Sunday to retiring France captain Zinedine Zidane, who ended his career in shame after being sent off in the World Cup final.
Chirac, who is due to host the players for lunch at his official residence on Monday, said he was proud of France, who lost the final on penalties to Italy.
"I have a special thought for Zinedine Zidane who, if I'm correct, wore the French jersey for the last time," Chirac, who attended the final in Berlin, said on national television.
"I don't know what happened, why he was punished. But I would like to express all the respect that I have for a man who represents at the same time all the most beautiful values of sport, the greatest human qualities one can imagine, and who has honoured French sport and, simply, France."
Toen ik de beelden voor het eerst zag was ik een beetje in shock zelfs...écht ongeloofelijk. Ik dacht eerst, misschien heeft Trezequet iets geflikt, maar niet dus....quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
Ik heb echt met verbijstering zitten kijken naar de aftocht van Zidane. Wie had nou zoiets verwacht?
Het hoort jammer genoeg wel een beetje bij Zidane, maar dat hij het zou doen in een WK-finale, dat niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Trancelocator het volgende:
Had ik ook.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef addictivebeat het volgende:
[..]
Toen ik de beelden voor het eerst zag was ik een beetje in shock zelfs...écht ongeloofelijk. Ik dacht eerst, misschien heeft Trezequet iets geflikt, maar niet dus....
Boos was hij zeker. Doet ie anders nooit.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:13 schreef Gollemrulez het volgende:
ik vond het er wel mooi uitzien.. als een echte stier op z'n doel af. zoveel pijn zal het vast niet gedaan hebben.
Drugs is toch ff wat anders dan een reaktie op iemands verbaal geweld, maar reageer dan ook zo en niet met fysiek geweld, maar toch wel ff wat anders dan drugs gebruik wat jaren lange schorsing oplevert.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ook. Sportief dieptepunt. Zelfde afgang als Maradona had, met z;n coke-affaire.
Ja maar Maradona kwam terug. Dit is echt het laatste wat we van Zidane gezien hebben.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:06 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ook. Sportief dieptepunt. Zelfde afgang als Maradona had, met z;n coke-affaire.
Tja, denk er nog maar eens over na. Voetbal is toch geen praatclub? En valziektes horen er nu ook al bij. Whats next? Stiekem vanachter penetreren? Dat zie je alleen maar met gerichte camera's vanaf de achterlijn, 't wordt er niet smakelijker op.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:16 schreef arnout109 het volgende:
echt onbegrijpelijk
Inderdaad zo`n Materazzi vaak goed voor extreem harde overtredingen, en vele kaarten en schorsingen, verdiende eigenlijk ook een rode kaart voor (zo neem ik aan) verbaal misdragen te hebben en opzettelijke profoceren van je tegenstander.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef okee6 het volgende:
Zidane is niet dader, hij is slachtoffer. En de rascist mocht van de FIFA nog blijven staan ook. De mensen die er naar keken zeggen nu nog vast: "wij weten van niets, wij hebben het niet gehoord"Marco zei natuurlijk tegen Zinedine: 1 Jij bent een oen. 2 Jij bent een grote oen. 3 Jij bent een grote lelijke oen. Z.: *kop*
FIFA moet ook maar stoppen met dat laten oplezen van dat anti-rascisme vers. Zo'n optreden in de finale doet dat allemaal weer te niet. En je kunt de Italiaan er niet op veroordelen, als hij een Portugees/Engelsman/Spanjaard was geweest, had ie het ook kunnen zeggen. Allemaal zieken van het systeem.
Hoe kan je er dan op kotsen als je het niet weet?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef i2Them2 het volgende:
Ik kots op die Materazzi![]()
![]()
![]()
![]()
Weet niet wat hij geflikt heeft, maar...![]()
![]()
Ach, wat schattig, een Italiaans schandknaapjequote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Hoe kan je er dan op kotsen als je het niet weet?
Ik kots op Zidane![]()
En ik kots op jou.![]()
Zidane scoorde 3 doelpunten in 2 wkfinales. Maradonna was onzichtbaar op beide wkfinales die hij speelde en scoorde in geen van beiden... alleen wk86 was ie goed, wk90 kon ie het niet waar maken, laat staan wk94 met z`n doping/drugs gebruikquote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ja maar Maradona kwam terug. Dit is echt het laatste wat we van Zidane gezien hebben.
Hij zal in ieder geval nooit meer met Pele en Maradona vergeleken worden, wat trouwens gewoon op basis van zijn voetbalcapaciteiten al niet terecht is. Op twee WK's heeft hij 1 helft echt briljant gespeeld, de 2e helft tegen Brazilië dit WK.
Daar gaat het nu toch niet om?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef XrAiDeN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4&search=Materazzi
Ook geen lieverdje
Dat zul je nooit exact weten...... Zidane zegt A, Marco zegt B.....quote:Op maandag 10 juli 2006 00:20 schreef XrAiDeN het volgende:
Die Italiaan moet iets superbeledigends gezegd hebben anders had Zidane dit echt niet gedaan, gewoon een black-out moment. Begrijpelijk maar niet te rechtvaardigen, maar laten we maar afwachten wat er gezegd is.
Dat is dus iets wat dan toch voorzichtig wel weer een beetje mijn 'sympathie' opwekt: het is een en al sneaky smerig gedoe, ze trappen elkaar allemaal verrot maar wel ZO dat het lijkt alsof het per ongeluk ging. Dat achterbakse had Zidane vanavond iig niet, dat moet je 'm nagevenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:19 schreef Robocock het volgende:
Opzichtiger was ook gewoon niet mogelijk
En dit is van belang want?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef XrAiDeN het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=EpG4AHlZrL4&search=Materazzi
Ook geen lieverdje
Zidane heeft zo eerder zulke momenten gehad en met zo'n wedstrijd in de benen is 1 verkeerde opmerking genoeg blijkbaar.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:20 schreef XrAiDeN het volgende:
Die Italiaan moet iets superbeledigends gezegd hebben anders had Zidane dit echt niet gedaan, gewoon een black-out moment. Begrijpelijk maar niet te rechtvaardigen, maar laten we maar afwachten wat er gezegd is.
En daarmee rechtvaardigd de actie van Zidane?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:21 schreef Adothehague het volgende:
Jongens, ik heb respect voor jullie reacties maar ik denk niet dat Zidane dit zomaar doet, ik denk dat Materazzi wel iets gezegd zal hebben (racistisch) En aangezien we Materazzi kennen als een smeerlap zal er best een grond van waarheid in zitten. Verder vind ik het vooral triest voor Zidane zelf en een triestte actie Van Materazzi om Zo'n grote voetballer als zidane met zo weinig respect te behandelen. Want laten we eerlijk zijn als je materazzi naast Zidane zet is Zidane de goede voetballer en Materazzi gewoon een jongen die alleen maar schoppen uitdeeld.
Noem één moment.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zidane heeft zo eerder zulke momenten gehad en met zo'n wedstrijd in de benen is 1 verkeerde opmerking genoeg blijkbaar.![]()
Ik vraag me af of je zo'n videocollage van Zidane kan maken.quote:
Twee kopballen uit een hoekschop + een pinantie..... goh wat briljant Zidane. In 1986 was Maradona niet 'goed', hij was 100 keer beter dan alles wat Zidane ooit heeft gedaan.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:20 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Zidane scoorde 3 doelpunten in 2 wkfinales. Maradonna was onzichtbaar op beide wkfinales die hij speelde en scoorde in geen van beiden... alleen wk86 was ie goed, wk90 kon ie het niet waar maken, laat staan wk94 met z`n doping/drugs gebruik
De onsportiviteit waar Zidane de kroon in spande deze wedstrijd....quote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef drecksau het volgende:
Een vieze volgetatoeëerde antivoetballer die een unieke speler uit z’n laatste wedstrijd provoceert, het past wel mooi in het beeld van dit WK van de onsportiviteit. Jammerlijk afscheid voor Zizou.
Inderdaad wat een anti-voetbal, nog crimineler als portugal-nederland.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:24 schreef drecksau het volgende:
Een vieze volgetatoeëerde antivoetballer die een unieke speler uit z’n laatste wedstrijd provoceert, het past wel mooi in het beeld van dit WK van de onsportiviteit. Jammerlijk afscheid voor Zizou.
Wel een beetje want Materazzi maakt opmerkingen naar een kaliber voetballer die hij nooit zal worden, en ik vind gewoon dat je respect in een wedstrijd voor zon man moet hebben. Je mag hem best voetballend stevig aanpakken maar om iemand met woorden te gaan provoceren vind ik heel laag. En daardoor vind ik zidane's actie rechtvaardigquote:Op maandag 10 juli 2006 00:23 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En daarmee rechtvaardigd de actie van Zidane?
Maradona en zijn hand van god vergeten?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Twee kopballen uit een hoekschop + een pinantie..... goh wat briljant Zidane. In 1986 was Maradona niet 'goed', hij was 100 keer beter dan alles wat Zidane ooit heeft gedaan.
Oja en Maradona in finale van 1986: pass op Burruchaga vergeten?![]()
Zidane is gewoon geen Maradona, in de verste verte niet![]()
Je hebt helemaal gelijk.!!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:22 schreef thaleia het volgende:
Dat is dus iets wat dan toch voorzichtig wel weer een beetje mijn 'sympathie' opwekt: het is een en al sneaky smerig gedoe, ze trappen elkaar allemaal verrot maar wel ZO dat het lijkt alsof het per ongeluk ging. Dat achterbakse had Zidane vanavond iig niet, dat moet je 'm nageven
Zijn afscheidspremie?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:17 schreef InsertCredit het volgende:
Dit krijgt nog een staartje,
hijs gewoon omgekocht
Materazzi pakt ze aan de lopende band, niet op wk`s want op dit wk mocht ie alleen maar spelen vanwege een schorsing van een teamgenoot die een schandalige rode kaart eerder in het toernooi had gepakt.quote:
Zidane is een middenvelder, Maradona was een aanvaller. Groot verschil als je met statistieken gaat smijten. Ik vind en vond Zidane altijd best wel in het rijtje van de "groten" thuishoren.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:25 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Twee kopballen uit een hoekschop + een pinantie..... goh wat briljant Zidane. In 1986 was Maradona niet 'goed', hij was 100 keer beter dan alles wat Zidane ooit heeft gedaan.
Oja en Maradona in finale van 1986: pass op Burruchaga vergeten?![]()
Zidane is gewoon geen Maradona, in de verste verte niet![]()
En hij let erop de ander niet te verwonden. Als dat in z'n gezicht was geweest...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:22 schreef thaleia het volgende:
[..]
Dat is dus iets wat dan toch voorzichtig wel weer een beetje mijn 'sympathie' opwekt: het is een en al sneaky smerig gedoe, ze trappen elkaar allemaal verrot maar wel ZO dat het lijkt alsof het per ongeluk ging. Dat achterbakse had Zidane vanavond iig niet, dat moet je 'm nageven
Ach, wat enig, een internetriddertje.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:20 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ach, wat schattig, een Italiaans schandknaapje![]()
Opzouten met die corrupte ongewassen schreeuwbekken
Nee geen rare vent die zich raar gedraagt op de tribunes, ontzettend dik is, en bol staat van de drank en drugs, gelukkig niet zeg.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zidane is een middenvelder, Maradona was een aanvaller. Groot verschil als je met statistieken gaat smijten. Ik vind en vond Zidane altijd best wel in het rijtje van de "groten" thuishoren.
Idd, en het dan afschuiven op Materazzi omdat hij regelmatig zelf tegen rood aanloopt, alsof dat íets met deze actie van doen heeft..quote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef Cart_man het volgende:
Zijn er nog mensen die de actie van Zidane goedpraten.
Dom geleuter.
Hij is nu eenmaal verdediger.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Materazzi pakt ze aan de lopende band, niet op wk`s want op dit wk mocht ie alleen maar spelen vanwege een schorsing van een teamgenoot die een schandalige rode kaart eerder in het toernooi had gepakt.
Stel je niet aan. Zidane is gewoon een loser als hij zich laat provoceren en ff een potje gaat beukenquote:Zidane 1 van de allergrootste spelers allertijden in z`n laatste wedstrijd wat een dis-respect naar hm zeg, walgelijk.
Afwachten tot over 10 jaar natuurlijk.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Nee geen rare vent die zich raar gedraagt op de tribunes, ontzettend dik is, en bol staat van de drank en drugs, gelukkig niet zeg.
Zidane hefet meer rode kaarten gepakt dan Materazzi,quote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, en het dan afschuiven op Materazzi omdat hij regelmatig zelf tegen rood aanloopt, alsof dat íets met deze actie van doen heeft..
De actie was mooi uitgevoerd en 't waarom blijft gissen nu.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Idd, en het dan afschuiven op Materazzi omdat hij regelmatig zelf tegen rood aanloopt, alsof dat íets met deze actie van doen heeft..
Schei toch uit, zoek jij met zo'n bewering die momenten maar eens allemaal uit, zal een stuk lager liggen dan de gemiddelde "grote voetballer".quote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Niks rascisme ZIdane heeft vaker van dit soort trekjes.
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Zidane is een middenvelder, Maradona was een aanvaller. Groot verschil als je met statistieken gaat smijten. Ik vind en vond Zidane altijd best wel in het rijtje van de "groten" thuishoren.
Marco zegt niet veel.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:31 schreef Nightanimal het volgende:
Zo hoe bedoel je veel reacties in korte tijd, damnz dit topic rijst de pan uit.
Zidane had juist zijn kwaliteit laten zien door de wijste te zijn en er van weg te lopen.
i.p.v. er een show van te maken. in een woord: Zonde!
(ik hoop echt ooit eens de woorden te horen die Materazzi gezegd heeft.)
Hij heeft in zijn carierre 13 rode kaarten gekregen.quote:
Ik denk dat die Maradona hype juist is overdreven.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik smijt niet met statistieken, die zijn immers juist in het voordeel van Zidane.
Maradona is gewoon een niveautje hoger dan Zidane. Da's geen schande, maar de Zidane-hype van de laatste dagen was een beetje overdreven![]()
Zidane: "Oh ja!!??? Ik niet!!!"quote:Op maandag 10 juli 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
En morgen blijkt dat Materazzi gewoon zoiets heeft gezegd als:
"Hee, doe even rustig joh, we willen allemaal winnen"
![]()
Wat als er een opmerking werd gemaakt over zijn afkomst, familie of iets dergelijks. Kan me voorstellen dat je dan even door het lint gaat.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:30 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Hij is nu eenmaal verdediger.
[..]
Stel je niet aan. Zidane is gewoon een loser als hij zich laat provoceren en ff een potje gaat beuken![]()
Ik gok iets over zijn moeder,vrouw of zus.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:32 schreef bergkampf het volgende:
Zidane gekozen tot wereldvoetballer in 1998, 2000 en 2003
Maradonna 0x?
Materazzi is geen prater eerder een harde uitdeler.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:32 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Schei toch uit, zoek jij met zo'n bewering die momenten maar eens allemaal uit, zal een stuk lager liggen dan de gemiddelde "grote voetballer".
Vaker dit soort trekjes... De meeste voetballers toch wel, op bepaalde momenten? Zidane heeft wel buien, maar hij is stabiel en sportief in zijn spel, of ben je het daar ook niet mee eens.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Niks rascisme ZIdane heeft vaker van dit soort trekjes.
Van de laatste dagen misschien wel, maar over het algemeen niet.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Ik smijt niet met statistieken, die zijn immers juist in het voordeel van Zidane.
Maradona is gewoon een niveautje hoger dan Zidane. Da's geen schande, maar de Zidane-hype van de laatste dagen was een beetje overdreven![]()
Ik kan het me niet voorstellen, geef 'm dan een duw ofzo, maar wees de slimste en reageer er niet op. Als je zo'n grote voetballer bent moet je je benen laten spreken en niet op deze manier.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:34 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Wat als er een opmerking werd gemaakt over zijn afkomst, familie of iets dergelijks. Kan me voorstellen dat je dan even door het lint gaat.
We weten niet wat er gezegd is geworden
Maar in zo'n geval kan ik het me goed voorstellen. Je kan het niet goedpraten maar het is te begrijpen.
Zidane wel een prater danquote:Op maandag 10 juli 2006 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Materazzi is geen prater eerder een harde uitdeler.
Deze jongen is op praten niet te betrappen.
En dan volg ik hem al zeker sinds zijn Perugia tijd.
Inderdaad mythe vorming gebasseerd op 1 lekker verlopen wktje in de brandende zon van mexico. voor de rest schandalige handsballen, drugs al die shit.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:33 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik denk dat die Maradona hype juist is overdreven.
De eerste wedstrijd van hem dit toernooi was anders barslecht.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Manono het volgende:
[..]
Vaker dit soort trekjes... De meeste voetballers toch wel, op bepaalde momenten? Zidane heeft wel buien, maar hij is stabiel en sportief in zijn spel, of ben je het daar ook niet mee eens.
Ik ben nooit fan van hem geweest,quote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Manono het volgende:
[..]
Vaker dit soort trekjes... De meeste voetballers toch wel, op bepaalde momenten? Zidane heeft wel buien, maar hij is stabiel en sportief in zijn spel, of ben je het daar ook niet mee eens.
Ligt er maar net aan, ik weet wel dat ikzelf ook moeilijk een opmerking kan verdragen die dusdanig laag en beledigend is dat ik me ook maar moet weten in te houden. Het kan gewoon even zwart voor je ogen worden en dan gebeurt er zoiets.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:35 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen, geef 'm dan een duw ofzo, maar wees de slimste en reageer er niet op. Als je zo'n grote voetballer bent moet je je benen laten spreken en niet op deze manier.
Voetbal interesseert me niet eens, maar voor zo'n openlijke actie kan ik wel begrip hebben. Meer respect voor iemand die zijn zelfbeheersing verliest en zichzelf ermee benadeelt dan voor achterbakse overtredingen om te winnen.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:28 schreef Cart_man het volgende:
Zijn er nog mensen die de actie van Zidane goedpraten.
Dom geleuter.
Idd.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:36 schreef TimoBasso het volgende:
Het doet toch pijn... zo'n speler,toch wel een idool van mij...![]()
![]()
Zidane staat er om bekend dat hij erg stil is, en die rare fratsen moet je maar eens gaan onderbouwen met feiten. Tuurlijk iedere speler heeft wel iets op zijn kerfstok, maar Zidane staat niet bekend als een smerig voetballer, daarom kan ik er ook zo moeilijk tegen dat iedereen hem nu maar wat gaat afzeiken na dat moment van de finale jl.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Eerder wel 1 met rare fratsen.
Het is totaal onbegrijpelijk, iedereen die een beetje op niveau sport moet toch weten alles te negeren gewoon. Heb als amateur sportertje zat naar mijn kop gehad, laat staan een voetballer van wereldklasse dan moet je gewoon beter weten, wat er ook geroepen wordt.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:34 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Wat als er een opmerking werd gemaakt over zijn afkomst, familie of iets dergelijks. Kan me voorstellen dat je dan even door het lint gaat.
We weten niet wat er gezegd is geworden
Maar in zo'n geval kan ik het me goed voorstellen. Je kan het niet goedpraten maar het is te begrijpen.
Wat er echt is gezegd zullen we wel nooit weten. De enigen die het gehoord hebben zijn Materazzi zelf en Zidane. Wat zij erover zeggen neem ik niet serieus, die spreken natuurlijk allebei in hun eigen voordeel.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:38 schreef XrAiDeN het volgende:
Maar het is allemaal giswerk, we weten nog steeds niet wat er is gezegd![]()
Je kunt roepen wat je wilt, maar Zidane zal gewoon niet worden toegevoegd aan het rijtje Pele en Maradonaquote:Op maandag 10 juli 2006 00:36 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Inderdaad mythe vorming gebasseerd op 1 lekker verlopen wktje in de brandende zon van mexico. voor de rest schandalige handsballen, drugs al die shit.
Zidane 3 wk finale doelpunten, en 3x gekozen tot wereldvoetballer (1998,2000 en 2003)
Kan het niet met je eens zijn sorry.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is totaal onbegrijpelijk, iedereen die een beetje op niveau sport moet toch weten alles te negeren gewoon. Heb als amateur sportertje zat naar mijn kop gehad, laat staan een voetballer van wereldklasse dan moet je gewoon beter weten, wat er ook geroepen wordt.
Kijk die rode kaarten die hij vaker pakt.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:40 schreef XrAiDeN het volgende:
[..]
Zidane staat er om bekend dat hij erg stil is, en die rare fratsen moet je maar eens gaan onderbouwen met feiten. Tuurlijk iedere speler heeft wel iets op zijn kerfstok, maar Zidane staat niet bekend als een smerig voetballer, daarom kan ik er ook zo moeilijk tegen dat iedereen hem nu maar wat gaat afzeiken na dat moment van de finale jl.
Kom op zeg! Zit jij soms net als Frank Snoeks in het complot? Out of the blue zei Snoeks: "Materazzi kreeg nog nooit de gele kaart voor praten" In de blessuretijd had Marco kennelijk toch iets heftigs te melden. De scheids moest zelfs naar de vierde man om te horen wat ie dan wel gezegd had...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Materazzi is geen prater eerder een harde uitdeler.
Deze jongen is op praten niet te betrappen.
En dan volg ik hem al zeker sinds zijn Perugia tijd.
Er zullen toch wel liplees-deskundigen op worden losgelaten?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat er echt is gezegd zullen we wel nooit weten. De enigen die het gehoord hebben zijn Materazzi zelf en Zidane. Wat zij erover zeggen neem ik niet serieus, die spreken natuurlijk allebei in hun eigen voordeel.
Niet om te kijken wat 'ie gezegd had, maar meer over wat Zidane gedaan had.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kom op zeg! Zit jij soms net als Frank Snoeks in het complot? Out of the blue zei Snoeks: "Materazzi kreeg nog nooit de gele kaart voor praten" In de blessuretijd had Marco kennelijk toch iets heftigs te melden. De scheids moest zelfs naar de vierde man om te horen wat ie dan wel gezegd had...
Amateur voetballers.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:41 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Je kunt roepen wat je wilt, maar Zidane zal gewoon niet worden toegevoegd aan het rijtje Pele en Maradona![]()
En verder kan ik je nog wel meer briljante momenten van Maradona geven hoor: wereldkampioen bij de Junioren in 1979, twee keer kampioen met Napoli terwijl eerst Juventus en daarna Milan de betere ploeg had. WK 1990 toen hij een verzameling amateurvoetballers de WK-finale in sleepte. Enzovoorts.
Maar ja, zoals ik al eerder zei: als je absolute wereldtop bent, en het is je allerlaatste wedstrijd, dan kan een kronkel in je kop er misschien wel eens voor zorgen dat je zoiets hebt van "wat kan het me schelen, ik geef hem een kopstoot" (die dan trouwens ook nog eens behoorlijk "beschaafd" was imo want als-ie op het hoofd gericht was dan was Materazzi minder blij geweest denk ik tijdens de huldigingquote:Op maandag 10 juli 2006 00:40 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Het is totaal onbegrijpelijk, iedereen die een beetje op niveau sport moet toch weten alles te negeren gewoon. Heb als amateur sportertje zat naar mijn kop gehad, laat staan een voetballer van wereldklasse dan moet je gewoon beter weten, wat er ook geroepen wordt.
Er liepen nog 2 spelers erg kortbij, misschien heb je gelijk, maar ben toch benieuwd wat er als reden word gegeven.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:41 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Wat er echt is gezegd zullen we wel nooit weten. De enigen die het gehoord hebben zijn Materazzi zelf en Zidane. Wat zij erover zeggen neem ik niet serieus, die spreken natuurlijk allebei in hun eigen voordeel.
Gelukkig niet hij is nog ff een klasse beter...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:41 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Je kunt roepen wat je wilt, maar Zidane zal gewoon niet worden toegevoegd aan het rijtje Pele en Maradona![]()
En verder kan ik je nog wel meer briljante momenten van Maradona geven hoor: wereldkampioen bij de Junioren in 1979, twee keer kampioen met Napoli terwijl eerst Juventus en daarna Milan de betere ploeg had. WK 1990 toen hij een verzameling amateurvoetballers de WK-finale in sleepte. Enzovoorts.
Feit is dat ik Materazzi al wat langer volg dan de zogenaamde kenners van de NOS...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:42 schreef okee6 het volgende:
[..]
Kom op zeg! Zit jij soms net als Frank Snoeks in het complot? Out of the blue zei Snoeks: "Materazzi kreeg nog nooit de gele kaart voor praten" In de blessuretijd had Marco kennelijk toch iets heftigs te melden. De scheids moest zelfs naar de vierde man om te horen wat ie dan wel gezegd had...
Materazzi zei tegen Zidande dat ie niet kon koppen (die kans een paar minuten daarvoor...)quote:Op maandag 10 juli 2006 00:32 schreef nozem het volgende:
![]()
Behalve Caniggia, Ruggeri en een geblesseerde Burruchaga na, idd.quote:
En Materazzi zijn profiel is ook al aangepast:quote:Op zondag 9 juli 2006 23:31 schreef Herald het volgende:
het staat nu al op wikipedia
http://en.wikipedia.org/wiki/Zidane
Kerel, nogmaals: Zidane is een MIDDENVELDER. En geen dribbelaar zoals Maradona. Dat je een groot fan bent van Maradona is ok, maar vergelijk die twee spelers nu eens niet constant met elkaar. Zidane is vooral zo geniaal door zijn controle, overzicht, zijn passes enzovoort. Af en toe scoort hij daardoor eens een doelpuntje, maar zeker niet aan de lopende band. Maradona was vooral goed door zijn dribbels en zijn andere aanvallende capaciteiten, scoorde veel goals en kreeg dus ook veel tackles te verwerken.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Behalve Caniggia, Ruggeri en een geblesseerde Burruchaga na, idd.
En oja, ik ben nog vergeten te zeggen dat Maradona ook nog eens een groot deel van zijn carierre geblesseerd is geweest. Hij is nooit echt hersteld van de doodschop van Goycoechea. En dan zwijg ik nog maar over wat hij in 1982 tegen Gentile te verduren had.
Zulke aanslagen zijn er op Zidane nooit gepleegd en dat heeft hij mede aan Maradona te danken: door de tackles op Maradona zijn gaandeweg de scheidsrechters de aanvallers meer in bescherming gaan nemen. Zidane heeft zijn grootheid dus ook mede aan Maradona te danken.
Uhhh Maradonna die Batista op een onbeschifte manier Batista in zn kruis schopt, en er met rood af moet...quote:Op maandag 10 juli 2006 00:47 schreef Soul79 het volgende:
[..]
Behalve Caniggia, Ruggeri en een geblesseerde Burruchaga na, idd.
En oja, ik ben nog vergeten te zeggen dat Maradona ook nog eens een groot deel van zijn carierre geblesseerd is geweest. Hij is nooit echt hersteld van de doodschop van Goycoechea. En dan zwijg ik nog maar over wat hij in 1982 tegen Gentile te verduren had.
Zulke aanslagen zijn er op Zidane nooit gepleegd en dat heeft hij mede aan Maradona te danken: door de tackles op Maradona zijn gaandeweg de scheidsrechters de aanvallers meer in bescherming gaan nemen. Zidane heeft zijn grootheid dus ook mede aan Maradona te danken.
Oh maar dat was ook wel te zien op de beelden. Maar of dat nou de enige aanleiding was?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef aphrodisiac het volgende:
This was due, according to Clive Tyldesley, to Materazzi 'tweaking Zidane's left nipple'. This is as yet unconfirmed by official spokespeople...
Hebben we ook gelijk een idee waarom Zinane reageerde met een kopstoot.
Bronquote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef GizartFRL het volgende:
Pics?
Ik geloof dat hij zijn shirt vastpakte bij zijn tepel.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef thaleia het volgende:
[..]
Oh maar dat was ook wel te zien op de beelden. Maar of dat nou de enige aanleiding was?
Ik vergelijk ze ook niet, dat doen andere figuren hier. En wat dan nog? Volgens jouw redenering is geen enkele speler met een ander te vergelijken. Dan zouden we snel zijn uitgeluld.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef Clourhide het volgende:
[..]
Kerel, nogmaals: Zidane is een MIDDENVELDER. En geen dribbelaar zoals Maradona. Dat je een groot fan bent van Maradona is ok, maar vergelijk die twee spelers nu eens niet constant met elkaar. Zidane is vooral zo geniaal door zijn controle, overzicht, zijn passes enzovoort. Af en toe scoort hij daardoor eens een doelpuntje, maar zeker niet aan de lopende band. Maradona was vooral goed door zijn dribbels en zijn andere aanvallende capaciteiten, scoorde veel goals en kreeg dus ook veel tackles te verwerken.
Hmm als dat alles was? Dan moet het eerder een optelling van incidentjes zijn geweest die we niet hebben gezien en dat dit de druppel was die de emmer deed overlopen. Maar Zidane wordt zo vaak getreiterd, waarom kon hij zich uitgerekend in deze wedstrijd niet beheersen?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef aphrodisiac het volgende:
[..]
En Materazzi zijn profiel is ook al aangepast:
... Materazzi scored, coming from the bench, the first goal in Italy's game against the Czech Republic at the 2006 FIFA World Cup, a towering header from a corner. He also scored Italy's equaliser in the World Cup Final on a header from a Pirlo corner kick. Later in that game he was involved in an incident in which he was headbutted in the chest by Zinedine Zidane. This was due, according to Clive Tyldesley, to Materazzi 'tweaking Zidane's left nipple'. This is as yet unconfirmed by official spokespeople...
Hebben we ook gelijk een idee waarom Zidane reageerde met een kopstoot.
bron: http://en.wikipedia.org/wiki/Marco_Materazzi
Moeilijk he, lezen? Ik heb het over aanslagen OP Maradona.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:52 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Uhhh Maradonna die Batista op een onbeschifte manier Batista in zn kruis schopt, en er met rood af moet... [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |