Flikker toch opquote:Op zondag 9 juli 2006 22:51 schreef Nashje het volgende:
De schande van Marco Materazzi.
iemand die altijd sportief speelt ? is jouw TV een paar jaar stuk geweest ?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Hoe kan zo een groot speler, iemand die altijd sportief speelt, iemand van zo een klasse, de maestro van het voetbal, bejubeld als een God, uitgerekend in zijn laatste wedstrijd, uitgerekend in een WK finale, op zo een manier ten onder gaan?
Dat vraag ik me ook af. Is dit nou hoe je herinnerd wil worden als voetballer? In een WK-finale, tien minuten voor tijd, je carrière afsluiten op zo'n ronduit idiote manier?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Hoe kan zo een groot speler, iemand die altijd sportief speelt, iemand van zo een klasse, de maestro van het voetbal, bejubeld als een God, uitgerekend in zijn laatste wedstrijd, uitgerekend in een WK finale, op zo een manier ten onder gaan?
Ik wist wel dat hij iets duivels in zich hadquote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Dat niet ophalen van de medaille maakt het einde van zijn carriere alleen maar triester en idioter.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef SterkStaaltje het volgende:
En dan je medaille niet ophalen, hoe sneu.
prachtige voetballer, waardeloze mentaliteit![]()
Materazzi doet niet veel onder voor di Canio in denkwijzen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Maisnon het volgende:
die materazzi zal ook wel heel wat gezegd hebben hoor
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef WaStEd het volgende:
wat voor racistische opmerking heeft Materazzi nou gemaakt... dat zullen we morgen wel horen
Inderdaad. Kun je een carriere mooier afsluiten dan op deze manier?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef sampoo het volgende:
Geweldig, wat een drama en melancholie.
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan danquote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !
Lijkt me dat Zidane zoiets als dit niet zomaar zal doen !
Zidane was woedend![]()
torren in zn kopquote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan dan
iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Stansfield het volgende:
onbegrijpelijk wat zidane gedaan heeft. Wat matarazzi nou ook gezegd heeft, dan nog. Onbegrijpelijk.
Dat herriner ik me nog wel !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan dan
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidanequote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je een carriere mooier afsluiten dan op deze manier?![]()
Maar dan snap ik nog iets niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !
Lijkt me dat Zidane zoiets als dit niet zomaar zal doen !
Zidane was woedend![]()
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidane. Respect.
Dan vond ik het erg matig... ik bedoel je bent nu toch de rest avn je leven een boeman... maak hem dan dood ofzo, of sla de scheids knockout.. weet ik vel verzin dan iets waar de wereld echt nog meer van geshockeerd is.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidane. Respect.
Wat is het dan wel volgens jou !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog iets niet.
Als je dan zo woedend bent, dan geef je toch geen kopstoot in z'n borstkas, maar dan sla je 'm toch meteen alle tanden uit z'n mond?
Zo'n kale kop in je borstkas komt hard aan hoor...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog iets niet.
Als je dan zo woedend bent, dan geef je toch geen kopstoot in z'n borstkas, maar dan sla je 'm toch meteen alle tanden uit z'n mond?
Je carriere afsluiten met het winnen van een finale op een WK lijkt me nét wat leuker.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Hey pekel. Verkoop je je '93 Ajax shirt nou?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Je carriere afsluiten met het winnen van een finale op een WK lijkt me nét wat leuker.
Ach, die had ie al...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:08 schreef pekel het volgende:
[..]
Je carriere afsluiten met het winnen van een finale op een WK lijkt me nét wat leuker.
En Materazzi leeft nogquote:Op zondag 9 juli 2006 23:12 schreef Ordinair het volgende:
Je laatste WK finale..En laatste wedstrijd als international!
Materazzi voelde niet veel, want hij heeft geen last gehadquote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef WaStEd het volgende:
wat voor racistische opmerking heeft Materazzi nou gemaakt... dat zullen we morgen wel horen
Ik denk dat Materazzi het nog wel een paar dagen voelt. Je kan er alleen wel mee doorspelen als het niet geraakt wordt...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Materazzi voelde niet veel, want hij heeft geen last gehad
Ook Zidane kan niet winnen van werelds leipste verdediger
Damn, kun jij niet eens stoppen met baggeren?quote:
Je mocht willen dat ze bij jouw clubje iemand hadden lopen die half zo goed is als Zidane. Een van de beste voetballers van deze tijd.quote:
Scoren een penal maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:17 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Ik denk dat Materazzi het nog wel een paar dagen voelt. Je kan er alleen wel mee doorspelen als het niet geraakt wordt...
Het sloeg nergens op en was gewoon oerdom.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven, want zo schandalig was die overtreding ook weer niet
Dude.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Jullie kunnen ook overdrijven, want zo schandalig was die overtreding ook weer niet
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Ik begrijp het ook niet... hoe onwaardig.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Eigenschuld van Zidane !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
welkequote:Op zondag 9 juli 2006 23:22 schreef Gertjuhh het volgende:
Dit deed me aan die rode kaart van Kluivert denke![]()
Die ene.quote:
Dat denk ik niet, dan loop je niet jankend het veld af na het krijgen van roodquote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Clourhide het volgende:
Ik denk dat het gewoon psychologisch was. Het was tóch al zijn laatste wedstrijd, waarschijnlijk had hij zoiets van "what the heck, ik doe het gewoon, kan mij het wat schelen als ik rood krijg".
100% eens.... daar moet je als voetballer van dit caliber boven staan, zeker in de ambience van vanavond met het vooruitzicht dat dit je laatste interland is...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:15 schreef devv05 het volgende:
Eeuwig zonde dit. Mat Materazzi ook geflikt heeft, een speler met zijn ervaring mag zich nooit zo laten uitlokken....
Ah, was-ie aan het janken? Dat heb ik dan weer gemist.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan loop je niet jankend het veld af na het krijgen van rood
Kan alleen die ene herinneren met Staelens in de hoofdrol, maar zie geen verband met het rood van Zidanequote:
Dat dacht ik ook, om Italië uit balans te krijgen, net zoals met Nederland.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:23 schreef Clourhide het volgende:
Ik denk dat het gewoon psychologisch was. Het was tóch al zijn laatste wedstrijd, waarschijnlijk had hij zoiets van "what the heck, ik doe het gewoon, kan mij het wat schelen als ik rood krijg".
In het shot van Zidane met Buffon zag ik ook een trieste blik van Zidane, hij leek te tranen...maar zeker weet ik het niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef xstatic1975 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dan loop je niet jankend het veld af na het krijgen van rood
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:19 schreef OnlineGokker het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |