Ik wist wel dat hij iets duivels in zich hadquote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef addictivebeat het volgende:
Hoe kan zo een groot speler, iemand die altijd sportief speelt, iemand van zo een klasse, de maestro van het voetbal, bejubeld als een God, uitgerekend in zijn laatste wedstrijd, uitgerekend in een WK finale, op zo een manier ten onder gaan?
Dat niet ophalen van de medaille maakt het einde van zijn carriere alleen maar triester en idioter.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:57 schreef SterkStaaltje het volgende:
En dan je medaille niet ophalen, hoe sneu.
prachtige voetballer, waardeloze mentaliteit![]()
Materazzi doet niet veel onder voor di Canio in denkwijzen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef Maisnon het volgende:
die materazzi zal ook wel heel wat gezegd hebben hoor
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !quote:Op zondag 9 juli 2006 22:58 schreef WaStEd het volgende:
wat voor racistische opmerking heeft Materazzi nou gemaakt... dat zullen we morgen wel horen
Inderdaad. Kun je een carriere mooier afsluiten dan op deze manier?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:59 schreef sampoo het volgende:
Geweldig, wat een drama en melancholie.
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan danquote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !
Lijkt me dat Zidane zoiets als dit niet zomaar zal doen !
Zidane was woedend![]()
torren in zn kopquote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan dan
iddquote:Op zondag 9 juli 2006 23:02 schreef Stansfield het volgende:
onbegrijpelijk wat zidane gedaan heeft. Wat matarazzi nou ook gezegd heeft, dan nog. Onbegrijpelijk.
Dat herriner ik me nog wel !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:01 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Blijft een domme lul om erin te tuinen... maar wel een makkelijk slachtoffer.. hij had dit al eerder gedaan... uit zn bol gaan dan
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidanequote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Inderdaad. Kun je een carriere mooier afsluiten dan op deze manier?![]()
Maar dan snap ik nog iets niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:00 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Schijnbaar iets heel ergs in de ogen van Zidane !
Lijkt me dat Zidane zoiets als dit niet zomaar zal doen !
Zidane was woedend![]()
Whehequote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidane. Respect.
Dan vond ik het erg matig... ik bedoel je bent nu toch de rest avn je leven een boeman... maak hem dan dood ofzo, of sla de scheids knockout.. weet ik vel verzin dan iets waar de wereld echt nog meer van geshockeerd is.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nee. Ik ben jaloers op Zidane. Je laatste actie als voetballer een beuk verkopen aan Materazzi. Zidane. Respect.
Wat is het dan wel volgens jou !quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog iets niet.
Als je dan zo woedend bent, dan geef je toch geen kopstoot in z'n borstkas, maar dan sla je 'm toch meteen alle tanden uit z'n mond?
Zo'n kale kop in je borstkas komt hard aan hoor...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:03 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar dan snap ik nog iets niet.
Als je dan zo woedend bent, dan geef je toch geen kopstoot in z'n borstkas, maar dan sla je 'm toch meteen alle tanden uit z'n mond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |