Franz Ferdinand-Michaelquote:Op maandag 10 juli 2006 00:51 schreef MaJo het volgende:
Uit welk nummer van welke band komt deze songtekst:
[..]
Maar ik dacht dat we het er allemaal over eens waren dat de vraagsteller beslist wat hij als antwoord accepteert en ik vond zijn antwoord helaas niet goed, hoewel ik er niet over twijfel dat hij het zou weten. En ik vind het dan nobel dat jij je punt wilt inleveren, maar ik vind dat je maar te respecteren hebt wat de vraagsteller beslist, hoe kut dat ook mag zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef Asmodian het volgende:
Ik vind't fijn dat je mij gelijk gaf, Gatalin, maar ik denk ben het op zich met GLO eens. Hij was eerder dan ik en wist duidelijk de vraag. En zoals ik zei, Liam Howlett = The Prodigy
Asmodian -1
GLO +1
Maar even voor de duidelijkheid aangezien het punt van Gootzen niet dikgedrukt was:
Asmodian +1
Zo, administratie op orde
Ah joh. De vragensteller beslist wie het punt krijgt, daar leg ik bij gewoon bij neer. Maar tof dat je me moreel steunt.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:50 schreef Asmodian het volgende:
Ik vind't fijn dat je mij gelijk gaf, Gatalin, maar ik denk ben het op zich met GLO eens. Hij was eerder dan ik en wist duidelijk de vraag. En zoals ik zei, Liam Howlett = The Prodigy
Asmodian -1
GLO +1
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat we het er allemaal over eens waren dat de vraagsteller beslist wat hij als antwoord accepteert en ik vond zijn antwoord helaas niet goed, hoewel ik er niet over twijfel dat hij het zou weten. En ik vind het dan nobel dat jij je punt wilt inleveren, maar ik vind dat je maar te respecteren hebt wat de vraagsteller beslist, hoe kut dat ook mag zijn.
Goed, jullie hebben beiden gelijk. Vragensteller moet altijd beslissen. Mea culpa.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:54 schreef GLO het volgende:
[..]
Ah joh. De vragensteller beslist wie het punt krijgt, daar leg ik bij gewoon bij neer. Maar tof dat je me moreel steunt.![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:55 schreef MaJo het volgende:
Laat ik eens gokken op The Strokes
Hee hee, geen ruzie. Dat punt hoef ik niet. Ik zou liever hebben dat je mijn gelijk inzietquote:Op maandag 10 juli 2006 00:53 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat we het er allemaal over eens waren dat de vraagsteller beslist wat hij als antwoord accepteert en ik vond zijn antwoord helaas niet goed, hoewel ik er niet over twijfel dat hij het zou weten. En ik vind het dan nobel dat jij je punt wilt inleveren, maar ik vind dat je maar te respecteren hebt wat de vraagsteller beslist, hoe kut dat ook mag zijn.
Gatalin +1quote:Op maandag 10 juli 2006 00:55 schreef Gatalin het volgende:
The Kooks
Als ik jouw gelijk in zou zien, zou je nu dat punt hebbenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:55 schreef GLO het volgende:
[..]
Hee hee, geen ruzie. Dat punt hoef ik niet. Ik zou liever hebben dat je mijn gelijk inziet
*Zucht*quote:Op maandag 10 juli 2006 00:56 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Als ik jouw gelijk in zou zien, zou je nu dat punt hebben
dan moet je weer een vraag bedenkenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:59 schreef MaJo het volgende:
A day in the Life - Beatles?
Had het een ander nummer kunnen wezen?quote:Op maandag 10 juli 2006 00:59 schreef MaJo het volgende:
A day in the Life - Beatles?
Neuh, maar is mij laatst door een quizmaster van een PubQuiz gevraagdquote:
Da' klopt!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef MaJo het volgende:
Nederland en Canada
Nietquote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef GLO het volgende:
Sodeju, ik typ tien zinnen en we zijn alweer twee opgeloste vragen verder! en als ik deze post heb ingevoerd vast drie
Hoe kan een mens nou rustig doorwerken?
dat typen ok zo ja?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:10 schreef MaJo het volgende:Kennis die opeens paraat was
Welke naam staat hier: Фёдор Миха́йлович Достое́вский Alleen de achternaam voldoet
Jij kan niet Russisch lezen!?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef lienelien het volgende:
waarom weten jullie dat?
Yippie!quote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef MaJo het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat ie zo snel geraden zou worden
![]()
Asmo + 1
Meer over Dostojevski
Dat zijn er dan twee te weinigquote:
Wat denk je dat ik aan het doen benquote:Op maandag 10 juli 2006 01:19 schreef Asmodian het volgende:
Denk anders aan de film Se7en...
Dat is al een forse stap dichterbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |