Yay!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef Gooitzen het volgende:
Het waren Wimie, Teigetje, Woelrat, Jakhals (de zoon van minister Cals, die Reven net godlasterlijk had genoemd) en Matroos Vosch.
Asmodian + 1
Nee, da's Fight Clubquote:
quote:
Zeker doen! Waanzinnige film!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:27 schreef Gatalin het volgende:
Weet niet, nog nooit gezien, misschien dat ik hem vrijdag eens ga kijken
Dat is'm! En dat zonder de film te zien!quote:Op maandag 10 juli 2006 00:29 schreef Gatalin het volgende:
Louis?
Het boek is geschreven vanuit de optiek van Louis, behalve de eerste en laatste paar blz. Ook in de film praat hij alles aan elkaar behalve het eindequote:Op maandag 10 juli 2006 00:31 schreef Byte_Me het volgende:
dus het karakter van brad pit is ook de verteller? dat was ik dan helemaal vergeten.
Asmodian +1quote:Op maandag 10 juli 2006 00:37 schreef Asmodian het volgende:
Da's vast The Prodigy... En dan gok ik toch op Keith Flint (ipv Maxim)
Uit het zinsverband komt het heel duidelijk naar voren dat het om de naam van de act gaat, niet om het meesterbreinquote:Op maandag 10 juli 2006 00:39 schreef Asmodian het volgende:
Van mij mag GLO het punt wel, trouwens, als ik gelijk heb. The Prodigy = Liam Howlett = The Prodigy
Okee, daar leg ik mij bij neer.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:40 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Uit het zinsverband komt het heel duidelijk naar voren dat het om de naam van de act gaat, niet om het meesterbrein
Dat vond ik niet, anders had ik wel The Prodigy gezet natuurlijkquote:Op maandag 10 juli 2006 00:40 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Uit het zinsverband komt het heel duidelijk naar voren dat het om de naam van de act gaat, niet om het meesterbrein
Ik gun je alsnog van harte dat punt, GLOquote:Op maandag 10 juli 2006 00:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat vond ik niet, anders had ik wel The Prodigy gezet natuurlijk![]()
Het is toch de kapitein die navigeert, niet het schip zelf?
Komt het even mooi uit dat het er niet gaat om wat jij vindt, maar ikquote:Op maandag 10 juli 2006 00:44 schreef GLO het volgende:
[..]
Dat vond ik niet, anders had ik wel The Prodigy gezet natuurlijk![]()
Het is toch de kapitein die navigeert, niet het schip zelf?
Ach, dat punt. Maar ik wou graag ff mijn gelijk halenquote:Op maandag 10 juli 2006 00:46 schreef Asmodian het volgende:
[..]
Ik gun je alsnog van harte dat punt, GLO
quote:Op maandag 10 juli 2006 00:46 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Komt het even mooi uit dat het er niet gaat om wat jij vindt, maar ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |