Ik heb ook meer het gevoel dat ze het DNA onderzoek vooral wil omdat Eddie zo meende te betwijfelen of het wel zijn kind was en de halve wereld deed geloven dat ze met iedere man het bed in dook.quote:Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef Aventura het volgende:
Misschien ben ik wel naief, maar ik geloof echt niet dat dat haar beweegreden is hoor...
quote:Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef Esraa het volgende:
Mel B geeft baby achternaam Eddie Murphy
De baby heet volgens verschillende Britse media Angel Iris Murphy Brown, en niet Fortuna Daphne Bay, zoals eerder werd gesuggereerd.
Om zich juridisch in te dekken?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef milagro het volgende:
wat ik nou niet snap, hè.... als je zo de pest aan een vent hebt ondertussen, omdat hij je subiet dumpte na jouw Oh gut kijk nou ik ben zwanger hoe kan dat dan? , waarom dan hetgeen je het liefst van de wereld is, je kind, 's mans naam geven![]()
maakt niets uit, toch, de achternaam.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om zich juridisch in te dekken?
Ik weet niet of het enig nut heeft, maar anders zou ik er ook geen verklaring voor hebben.
Niet hè?quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef milagro het volgende:
maakt niets uit, toch, de achternaam.
kinderen krijgen wel vaker de naam vd moeder, ondanks een aanwezige en betrokken vader.
Moet je die niet allebei tekenen (als beide namen erop vermeld worden)?quote:ze pleurt hem zelf ook trouwens op de geboorte akte als vader, zonder goedkeuring vd man in kwestie
blijkbaar niet, want ik heb nog nergens gelezen dat Murphy het kent erkend heeft, of lees ik ergens gruwelijk overheenquote:Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Niet hè?
Dan zet ik mijn plannetje om me te laten bezwangeren en het kind Jantje/Truusje Van Oranje Nassau te noemen maar in de koelkast.
[..]
Moet je die niet allebei tekenen (als beide namen erop vermeld worden)?
Dát kan ik me niet voorstellen, dus het zou ook wel zonder goedkeuring van (aangewezen) vaderlief kunnen.quote:Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef milagro het volgende:
blijkbaar niet, want ik heb nog nergens gelezen dat Murphy het kent erkend heeft, of lees ik ergens gruwelijk overheen
Buiten kijf!quote:feit blijft, MelB is een old slapper met bijbehorende veel te grote bek en rauwe door merg en been gaande kutstem
Ja, ik moest op het eerste gezicht ook even goed kijken maar dan zie je ook wel dat zij het is.quote:Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef doeka het volgende:
Oh, die had ik echt niet herkent; wat is ze anders.
quote:Eddie Murphy staat vandaag dna af voor vaderschapstest.
Eddie Murphy moet vandaag voor een Amerikaanse rechtbank verschijnen om dna af te staan voor een vaderschapstest. De voormalige Spice Girl Melanie Brown beweert dat de acteur de vader is van haar onlangs geboren dochter, Angel Iris. Maar Murphy ontkent de verwekker te zijn van het meisje. Murphy en Brown hadden vorig jaar een stormachtige affaire.
Uitgemaakt op tv
Brown is vandaag ook aanwezig in de rechtbank, weet de Britse tabloid The Sun. De twee staan dan voor het eerst oog in oog met elkaar sinds de 46-jarige Murphy de zangeres aan de kant zette. Hij liet in december in het Nederlandse entertainmentprogramma RTL Boulevard weten dat de relatie met Brown over was.
Welzijn van dochter
De 32-jarige zangeres wilde het aanvankelijk niet tot een rechtszaak laten komen, maar had volgens een vriendin geen keus. "Ze wil niet dat Angel zich later afvraagt wie haar vader is", zegt ze in de Britse krant. "Het gaat Melanie niet om geld, alleen om het welzijn van Angel."
Mel B heeft nog een dochter, de 8-jarige Phoenix Chi. Dat meisje werd geboren uit haar huwelijk met de Nederlandse danser Jimmy Gulzar, dat in 2000 op de klippen liep.
Nieuw lief voor Mel B
Eddie Murphy scheidde vorig jaar van zijn vrouw Nicole, met wie hij vijf kinderen heeft. De acteur heeft nu een relatie met filmproducer Tracy Edmonds, de ex-vrouw van zanger Babyface. Vorige maand werd bekend dat Brown iets moois zou hebben met filmproducent Stephen Belafonte.
ze heeft geen cockney accent, hoor, het is een afschuwelijk Leeds' accentquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
och zo'n lekker cockney accent is toch geil?
of had zij nou juist dat schots achtige accent?
Sorry, maar meneer Murphy was zelf erbij toen de bevruchting plaatsvond neem ik aan. Als je als celeb niet er in geluisd wil worden, moet je voorbehoedsmiddelen gebruiken.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef milagro het volgende:
zoiets ja, kan me er wel iets bij voorstellen, je kent elkaar net en dan ineens besluit mevrouw dat jij de vader van haar kind gaat worden, wegwezen dus
quote:Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef milagro het volgende:
[..]
tuurlijk wel , kijk maar eens naar zijn show 'Raw"
weet je precies hoe hij over exen en geld denkt
Ja boeien verder hoe trouw hij is aan zijn vriendinnen, doet nergens iets aan af, integendeel zelfs want als jij weet hoe ontrouw hij is, dan had Mel B dat ook kunnen wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sorry, maar meneer Murphy was zelf erbij toen de bevruchting plaatsvond neem ik aan. Als je als celeb niet er in geluisd wil worden, moet je voorbehoedsmiddelen gebruiken.
Bovendien heeft deze meneer een verleden van liegen en bedriegen, waarbij het mij niet zou verbazen dat hij degene is die staalhard haar in de maling heeft genomen. Lekker heerschap dat betrapt wordt met een hookende travestiet terwijl ie getrouwd is en een troep kinderen heeft en dan het excuus geeft dat ie "die arme mevrouw alleen amar even een lift wou geven".
Tuurlijk, maar de vader is geen willoos slachtoffer of hebben ze in hollywood geen condooms? En ik doelde niet zozeer op zijn ontrouw, maar op leugenachtig gedrag. Mel B vind ik persoonlijke een hersenloos en talentloos stuk vreten, maar ik heb haar tot nu toe niet betrapt op leugens, unlike eddie murphy. Dus er van uit gaan dat zij hem er in geluisd heeft vind ik niet logisch. Wie weet wat voor grote verhalen hij haar heeft voorgespiegeld, misschien ook wat betreft die zwangerschap?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef milagro het volgende:
[..]
Ja boeien verder hoe trouw hij is aan zijn vriendinnen, doet nergens iets aan af, integendeel zelfs want als jij weet hoe ontrouw hij is, dan had Mel B dat ook kunnen weten![]()
als je als vrouw in je eentje beslist een kind te willen van een vent die je koud drie maanden kent, draai je er ook maar alleen voor op in principe.
Als een man wel betrokken wil zijn, is dat meegenomen.
Maar een vent, wie dan ook dus ook Eddy Murphy , het vaderschap opdringen is niet alleen die vent 'naaien' maar ook je eigen kind, want de kans dat je een onwelwillige vader uitkiest voor je kind is natuurlijk groot.
En dat risico heb je dan willens en wetens genomen, dus als de man afhaakt, wat niet altijd gebeurt, maar als hij daar voor kiest, moet je niet klagen maar dragen, zeker bij een vent met zo een reputatie die jij nu te berde brengt![]()
ja, maar, in de pers vertelt ze toch altijd dat eddie zo graag een kind met haar wou... dat hij er ook achter stond...quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef milagro het volgende:
zoiets ja, kan me er wel iets bij voorstellen, je kent elkaar net en dan ineens besluit mevrouw dat jij de vader van haar kind gaat worden, wegwezen dus
maar hij vermoedde dus al dat ze vreemd ging, en heeft haar ook daarom aan de kant gezet...of dat is nu achteraf een smoes, en was hij haar gewoon zat, dat kan ik me ook heel goed voorstellen...je zal die krijsstem met dat gruwel accent de hele dag om je heen hebben
Wat moet het kleintje wel niet denken over haar mama "mama heeft een notoire vreemdganger uitgekozen om daar binnen 3 maanden zwanger van te raken, en dat deed ze eerder ook al met de vader van mijn halfzusje, die kende ze ook amper" ....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar de vader is geen willoos slachtoffer of hebben ze in hollywood geen condooms? En ik doelde niet zozeer op zijn ontrouw, maar op leugenachtig gedrag. Mel B vind ik persoonlijke een hersenloos en talentloos stuk vreten, maar ik heb haar tot nu toe niet betrapt op leugens, unlike eddie murphy. Dus er van uit gaan dat zij hem er in geluisd heeft vind ik niet logisch. Wie weet wat voor grote verhalen hij haar heeft voorgespiegeld, misschien ook wat betreft die zwangerschap?
Maar goed, ik vind dat een kerel die zo onvoorzichtig is een kind te verwekken terwijl hij dat eigenlijk niet wil de kloten moet hebben om zijn verantwoordelijkheid te dragen. Wat moet dat kleintje later wel niet denken over haar vader "papa wilde mijn vader niet zijn omdat ie mama nog niet zo lang kende". Bovendien insinueert hij gedrag van haar kant waar ik ook heel pissig om zou worden.
Ondanks dat heeft ze het recht om te bewijzen dat hij haar reputatie onterecht geschaad heeft en hem te wijzen op het feit dat je een verantwoordelijkheid hebt als je je sperma ergens doneertquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat moet het kleintje wel niet denken over haar mama "mama heeft een notoire vreemdganger uitgekozen om daar binnen 3 maanden zwanger van te raken, en dat deed ze eerder ook al met de vader van mijn halfzusje, die kende ze ook amper" ....
nope, geen empathie hier voor deze dame
financieel heeft ze de man niet nodig, en als ze een betrokken vader had gewild voor haar kind, had ze een betrouwbaarder sujet moeten uitzoeken
en dat heeft ze tot 2 keer toe verzuimd blijkbaar, en die eerste vader gunde ze dan weer amper zijn welwillende betrokkenheid, die heeft juist weer moeten strijden om zijn kind vaker te zien
Ik zou dat dan ook nooit doen. Maar het ergert me als er wordt gedaan dat alleen de vrouw verantwoordelijk is voor het krijgen van een kind. Als je als kerel geen kind wil, moet je je piemel in je broek houden of een condoom gebruiken. Als ik mete en jongeman het bed deel is diegene zich gelukkig bewust van die verantwoordelijkheid. En ik wil zelf ook geen kinderen dus ik slik de pilquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
nu ja, ze was al pré Murphy een 'slapper' , hoor, die reputatie was al niet je dat
de eerste verantwoordelijkheid ligt bij degene met de kinderwens, die moet zorgen dat ze een solide basis creëert, niet de overhitsige toevallige passant, die een paar weken blijft hangen, maar goed, dat worden we niet eens.... gelukkig val ik niet op dames, en heb ik geen sperma, kan jij me er nooit inluizen en dan mekkeren over verantwoordelijkheid![]()
Zo, fijn dat we dit ook weer weten. Ik heb zo'n hekel aan kerels die er maar op los nueken en dan hard gaan gillen dat hun vriendin is vreemd geweest zodat ze hun verantwoording denken/hopen te kunnen ontlopen.quote:Acteur Eddie Murphy is wel degelijk de vader van de nu twee maanden oude dochter Angel Iris Murphy Brown van ex-Spice Girl Mel B. Dat meldde het Amerikaanse tijdschrift People vrijdagavond op zijn website.
Een dna-test heeft onomstotelijk bewezen dat Murphy de biologische vader is. Murphy onderging 11 juni een test en de uitslagen daarvan kreeg Mel B. op donderdag, verklaarde een woordvoerster van Spice Girl Melanie Brown. "Hij is de vader van de baby, het is officieel. De baby is ontegenzeggelijk, 110 procent van hem'', aldus een bron dichtbij Brown tegen het tijdschrift.
ik snap niet wat Eddie in haar zag, hij al snel ook niet meerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ze überhaupt in Eddie zag snap ik nog steeds niet.
Als ze t daar bij hadden gehouden was er nu geen Murphy Bastaardquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef milagro het volgende:
maar ach, zij heeft een grote bek, en daar past prima een grote lul in,
ja, ze scheert zich ws dus niet in het vooronder, dus dan zie je niet wat onder of boven is bij haar, dan krijg je datquote:Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Als ze t daar bij hadden gehouden was er nu geen Murphy Bastaard
Voor zover er al twijfel wasquote:Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef Ole het volgende:
En de uitslag is binnnen * tromgeroffel*
-edit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |