abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 april 2007 @ 22:10:35 #101
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48397297
Baby van een beroemdheid. Da's kassa!
Zelfs als je straks blut bent, dan kun je nav de beroemde vader van je spruit nog een luxe leventje leiden.

Het is ziek, dat wel.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 16 april 2007 @ 22:13:30 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48397459
Misschien ben ik wel naief, maar ik geloof echt niet dat dat haar beweegreden is hoor...
pi_48397682
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:13 schreef Aventura het volgende:
Misschien ben ik wel naief, maar ik geloof echt niet dat dat haar beweegreden is hoor...
Ik heb ook meer het gevoel dat ze het DNA onderzoek vooral wil omdat Eddie zo meende te betwijfelen of het wel zijn kind was en de halve wereld deed geloven dat ze met iedere man het bed in dook.
  maandag 16 april 2007 @ 22:19:13 #104
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48397749
Hoop dat je gelijk hebt. Maar tegelijkertijd vraag ik me wel af waarom ze er dan zelf zo'n mediaspectakel van maakt. Snap best dat ze pissed is dat Eddie twijfelt over z'n vaderschap, maar gaan dreigen met een rechtzaak en alles? En zo openlijk?
Ik vind het gewoon zielig voor dat pasgeboren meisje. Net op de wereld en nu al twee ouders die het voor de media uitvechten. Arm kind.
  maandag 16 april 2007 @ 22:20:31 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48397819
Het lijkt me indd. zeer krenkend om zwanger en al gedumpt te worden, met de beschuldiging te zijn vreemdgegaan. Lekker dan! Ik zou indd. ook een dnatest eisen. En misschien ook wel geld. Pak 'm waar het het meeste zeer doet
  maandag 16 april 2007 @ 22:53:36 #106
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48399352
Was er ook niet zoiets dat Eddie haar eerst had laten schaduwen voordat hij haar dumpte? Hij zou haar met een andere man hebben gezien en toen maar gelijk de conclusie getrokken hebben dat het kind niet van hem was.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48670814
Mel B geeft baby achternaam Eddie Murphy

Mel B heeft haar baby de achternaam gegeven van haar ex-vriend Eddie Murphy. De baby heet volgens verschillende Britse media Angel Iris Murphy Brown, en niet Fortuna Daphne Bay, zoals eerder werd gesuggereerd.

De voormalige Spice Girl houdt vol dat de Amerikaanse acteur de verwekker is van haar dochter, die begin deze maand werd geboren. "Ze is prachtig", wordt Brown geciteerd door ITV News. "Angel heeft de grote glimlach en de kuiltjes in de wangen van haar vader." De 45-jarige Murphy ontkent in alle toonaarden dat hij de vader is van het meisje en eist een DNA-test.

Relatie

De voormalige Spice Girl gaf een week na haar bevalling Murphy op als vader op de geboorteakte. De Hollywoodster dumpte Scary Spice vlak nadat ze ontdekte dat ze zwanger was. De twee hadden enkele maanden een relatie. Murphy heeft zes kinderen met zijn ex-vrouw Nicole Mitchell.

Kleine Angel is het tweede kind van de 31-jarige Britse. Uit haar huwelijk met de Nederlandse danser Jimmy Gulzar werd Phoenix Chi geboren, die nu 7 jaar is.
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:33:14 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48672741
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 15:49 schreef Esraa het volgende:
Mel B geeft baby achternaam Eddie Murphy
De baby heet volgens verschillende Britse media Angel Iris Murphy Brown, en niet Fortuna Daphne Bay, zoals eerder werd gesuggereerd.

De enige echte Murphy Brown.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48672853
wat ik nou niet snap, hè.... als je zo de pest aan een vent hebt ondertussen, omdat hij je subiet dumpte na jouw Oh gut kijk nou ik ben zwanger hoe kan dat dan? , waarom dan hetgeen je het liefst van de wereld is, je kind, 's mans naam geven
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:37:36 #110
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48672897
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:36 schreef milagro het volgende:
wat ik nou niet snap, hè.... als je zo de pest aan een vent hebt ondertussen, omdat hij je subiet dumpte na jouw Oh gut kijk nou ik ben zwanger hoe kan dat dan? , waarom dan hetgeen je het liefst van de wereld is, je kind, 's mans naam geven
Om zich juridisch in te dekken?
Ik weet niet of het enig nut heeft, maar anders zou ik er ook geen verklaring voor hebben.
pi_48673038
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:37 schreef Copycat het volgende:

[..]

Om zich juridisch in te dekken?
Ik weet niet of het enig nut heeft, maar anders zou ik er ook geen verklaring voor hebben.
maakt niets uit, toch, de achternaam.
kinderen krijgen wel vaker de naam vd moeder, ondanks een aanwezige en betrokken vader.

ze pleurt hem zelf ook trouwens op de geboorte akte als vader, zonder goedkeuring vd man in kwestie
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:44:07 #112
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48673131
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:41 schreef milagro het volgende:

maakt niets uit, toch, de achternaam.
kinderen krijgen wel vaker de naam vd moeder, ondanks een aanwezige en betrokken vader.
Niet hè?
Dan zet ik mijn plannetje om me te laten bezwangeren en het kind Jantje/Truusje Van Oranje Nassau te noemen maar in de koelkast.
quote:
ze pleurt hem zelf ook trouwens op de geboorte akte als vader, zonder goedkeuring vd man in kwestie
Moet je die niet allebei tekenen (als beide namen erop vermeld worden)?
pi_48673296
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Niet hè?
Dan zet ik mijn plannetje om me te laten bezwangeren en het kind Jantje/Truusje Van Oranje Nassau te noemen maar in de koelkast.
[..]

Moet je die niet allebei tekenen (als beide namen erop vermeld worden)?
blijkbaar niet, want ik heb nog nergens gelezen dat Murphy het kent erkend heeft, of lees ik ergens gruwelijk overheen

feit blijft, MelB is een old slapper met bijbehorende veel te grote bek en rauwe door merg en been gaande kutstem
  dinsdag 24 april 2007 @ 16:52:18 #114
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48673439
quote:
Op dinsdag 24 april 2007 16:48 schreef milagro het volgende:

blijkbaar niet, want ik heb nog nergens gelezen dat Murphy het kent erkend heeft, of lees ik ergens gruwelijk overheen
Dát kan ik me niet voorstellen, dus het zou ook wel zonder goedkeuring van (aangewezen) vaderlief kunnen.
quote:
feit blijft, MelB is een old slapper met bijbehorende veel te grote bek en rauwe door merg en been gaande kutstem
Buiten kijf!
  dinsdag 24 april 2007 @ 17:47:59 #115
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48675411
Dat vroeg ik mij dus ook al af. Op die manier kan je iedereen wel als vader van je kind opgeven. En als het dan ook nog de achternaam meekrijgt zonder dat de vader daarmee instemt... Vind het erg vreemd allemaal.

Zoiets zou hier in Nederland iig niet kunnen.
  donderdag 26 april 2007 @ 17:06:49 #116
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_48744462
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  donderdag 26 april 2007 @ 20:21:04 #117
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_48750618
Oh, die had ik echt niet herkent; wat is ze anders.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_48751356
quote:
Op donderdag 26 april 2007 20:21 schreef doeka het volgende:
Oh, die had ik echt niet herkent; wat is ze anders.
Ja, ik moest op het eerste gezicht ook even goed kijken maar dan zie je ook wel dat zij het is.
  maandag 11 juni 2007 @ 16:34:35 #119
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_50336383
quote:
Eddie Murphy staat vandaag dna af voor vaderschapstest.

Eddie Murphy moet vandaag voor een Amerikaanse rechtbank verschijnen om dna af te staan voor een vaderschapstest. De voormalige Spice Girl Melanie Brown beweert dat de acteur de vader is van haar onlangs geboren dochter, Angel Iris. Maar Murphy ontkent de verwekker te zijn van het meisje. Murphy en Brown hadden vorig jaar een stormachtige affaire.

Uitgemaakt op tv
Brown is vandaag ook aanwezig in de rechtbank, weet de Britse tabloid The Sun. De twee staan dan voor het eerst oog in oog met elkaar sinds de 46-jarige Murphy de zangeres aan de kant zette. Hij liet in december in het Nederlandse entertainmentprogramma RTL Boulevard weten dat de relatie met Brown over was.

Welzijn van dochter
De 32-jarige zangeres wilde het aanvankelijk niet tot een rechtszaak laten komen, maar had volgens een vriendin geen keus. "Ze wil niet dat Angel zich later afvraagt wie haar vader is", zegt ze in de Britse krant. "Het gaat Melanie niet om geld, alleen om het welzijn van Angel."

Mel B heeft nog een dochter, de 8-jarige Phoenix Chi. Dat meisje werd geboren uit haar huwelijk met de Nederlandse danser Jimmy Gulzar, dat in 2000 op de klippen liep.

Nieuw lief voor Mel B
Eddie Murphy scheidde vorig jaar van zijn vrouw Nicole, met wie hij vijf kinderen heeft. De acteur heeft nu een relatie met filmproducer Tracy Edmonds, de ex-vrouw van zanger Babyface. Vorige maand werd bekend dat Brown iets moois zou hebben met filmproducent Stephen Belafonte.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 11 juni 2007 @ 17:33:15 #120
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50338525
Weldra zullen we dus weten of Eddie echt de vader van Angel is (ik mis een handenwrijf-smiley hier btw)
pi_50338963
Hij zal de vader wel zijn, maar oh wat hoop ik dat het niet zo is
Heeeeeerlijk zou dat zijn
pi_50343825
Als hij niet de vader is dan is dat echt een afgang voor Mel... Als hij wel de vader is ben ik benieuwd wat er gebeurt cq. hoe Eddie reageert en wat hij gaat doen.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 12:47:17 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50368691
toch maar ff een TVP plaatsen

maar als hij niet de vader blijkt, is ze vreemdgegaan...hij dumpte haar toch vlak nadat hij hoorde dat ze zwanger was, en ze hadden enkele maanden een relatie?

[ Bericht 1% gewijzigd door Puckzzz op 12-06-2007 13:16:25 (zwangers :\')) ]
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_50368836
zoiets ja, kan me er wel iets bij voorstellen, je kent elkaar net en dan ineens besluit mevrouw dat jij de vader van haar kind gaat worden, wegwezen dus
maar hij vermoedde dus al dat ze vreemd ging, en heeft haar ook daarom aan de kant gezet...of dat is nu achteraf een smoes, en was hij haar gewoon zat, dat kan ik me ook heel goed voorstellen...je zal die krijsstem met dat gruwel accent de hele dag om je heen hebben
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:16:59 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50369772
och zo'n lekker cockney accent is toch geil?

of had zij nou juist dat schots achtige accent?
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 juni 2007 @ 13:34:16 #126
22592 crew  Ole
pi_50370415
Wanneer komt de uitslag?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:39:36 #127
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_50370617
even bookmarken.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_50370816
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:16 schreef Puckzzz het volgende:
och zo'n lekker cockney accent is toch geil?

of had zij nou juist dat schots achtige accent?
ze heeft geen cockney accent, hoor, het is een afschuwelijk Leeds' accent
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:50:46 #129
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50371066
ow...Leeds wordt al minder jah
  dinsdag 12 juni 2007 @ 13:54:21 #130
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50371234
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef milagro het volgende:
zoiets ja, kan me er wel iets bij voorstellen, je kent elkaar net en dan ineens besluit mevrouw dat jij de vader van haar kind gaat worden, wegwezen dus
Sorry, maar meneer Murphy was zelf erbij toen de bevruchting plaatsvond neem ik aan. Als je als celeb niet er in geluisd wil worden, moet je voorbehoedsmiddelen gebruiken.

Bovendien heeft deze meneer een verleden van liegen en bedriegen, waarbij het mij niet zou verbazen dat hij degene is die staalhard haar in de maling heeft genomen. Lekker heerschap dat betrapt wordt met een hookende travestiet terwijl ie getrouwd is en een troep kinderen heeft en dan het excuus geeft dat ie "die arme mevrouw alleen amar even een lift wou geven".
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:01:10 #131
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50371530
Denk dat als Mel bereid is het voor de rechten uit te vechten, we er vanuit moeten gaan dat het idd Eddies kind is. Anders zet ze zichzelf wel erg voor gek.
(Maar 't zou idd leuk roddelvoer zijn als het níet zijn kind is)
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:03:23 #132
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_50371623
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef milagro het volgende:

[..]

tuurlijk wel , kijk maar eens naar zijn show 'Raw"

weet je precies hoe hij over exen en geld denkt

'No pussy is worth 150 million dollar'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_50371999
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 13:54 schreef Ripley het volgende:

[..]

Sorry, maar meneer Murphy was zelf erbij toen de bevruchting plaatsvond neem ik aan. Als je als celeb niet er in geluisd wil worden, moet je voorbehoedsmiddelen gebruiken.

Bovendien heeft deze meneer een verleden van liegen en bedriegen, waarbij het mij niet zou verbazen dat hij degene is die staalhard haar in de maling heeft genomen. Lekker heerschap dat betrapt wordt met een hookende travestiet terwijl ie getrouwd is en een troep kinderen heeft en dan het excuus geeft dat ie "die arme mevrouw alleen amar even een lift wou geven".
Ja boeien verder hoe trouw hij is aan zijn vriendinnen, doet nergens iets aan af, integendeel zelfs want als jij weet hoe ontrouw hij is, dan had Mel B dat ook kunnen weten

als je als vrouw in je eentje beslist een kind te willen van een vent die je koud drie maanden kent, draai je er ook maar alleen voor op in principe.
Als een man wel betrokken wil zijn, is dat meegenomen.
Maar een vent, wie dan ook dus ook Eddy Murphy , het vaderschap opdringen is niet alleen die vent 'naaien' maar ook je eigen kind, want de kans dat je een onwelwillige vader uitkiest voor je kind is natuurlijk groot.
En dat risico heb je dan willens en wetens genomen, dus als de man afhaakt, wat niet altijd gebeurt, maar als hij daar voor kiest, moet je niet klagen maar dragen, zeker bij een vent met zo een reputatie die jij nu te berde brengt
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:17:41 #134
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_50372211
opeens hoor ik alleen maar dat stukje uit 1 van zijn shows over een vrouw uit de bush halen ofzo...EDDIEEEE!! EDDIEEE!!
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:19:37 #135
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50372288
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:12 schreef milagro het volgende:

[..]

Ja boeien verder hoe trouw hij is aan zijn vriendinnen, doet nergens iets aan af, integendeel zelfs want als jij weet hoe ontrouw hij is, dan had Mel B dat ook kunnen weten

als je als vrouw in je eentje beslist een kind te willen van een vent die je koud drie maanden kent, draai je er ook maar alleen voor op in principe.
Als een man wel betrokken wil zijn, is dat meegenomen.
Maar een vent, wie dan ook dus ook Eddy Murphy , het vaderschap opdringen is niet alleen die vent 'naaien' maar ook je eigen kind, want de kans dat je een onwelwillige vader uitkiest voor je kind is natuurlijk groot.
En dat risico heb je dan willens en wetens genomen, dus als de man afhaakt, wat niet altijd gebeurt, maar als hij daar voor kiest, moet je niet klagen maar dragen, zeker bij een vent met zo een reputatie die jij nu te berde brengt
Tuurlijk, maar de vader is geen willoos slachtoffer of hebben ze in hollywood geen condooms? En ik doelde niet zozeer op zijn ontrouw, maar op leugenachtig gedrag. Mel B vind ik persoonlijke een hersenloos en talentloos stuk vreten, maar ik heb haar tot nu toe niet betrapt op leugens, unlike eddie murphy. Dus er van uit gaan dat zij hem er in geluisd heeft vind ik niet logisch. Wie weet wat voor grote verhalen hij haar heeft voorgespiegeld, misschien ook wat betreft die zwangerschap?

Maar goed, ik vind dat een kerel die zo onvoorzichtig is een kind te verwekken terwijl hij dat eigenlijk niet wil de kloten moet hebben om zijn verantwoordelijkheid te dragen. Wat moet dat kleintje later wel niet denken over haar vader "papa wilde mijn vader niet zijn omdat ie mama nog niet zo lang kende". Bovendien insinueert hij gedrag van haar kant waar ik ook heel pissig om zou worden.
pi_50372350
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 12:51 schreef milagro het volgende:
maar hij vermoedde dus al dat ze vreemd ging, en heeft haar ook daarom aan de kant gezet...of dat is nu achteraf een smoes, en was hij haar gewoon zat, dat kan ik me ook heel goed voorstellen...je zal die krijsstem met dat gruwel accent de hele dag om je heen hebben
ja, maar, in de pers vertelt ze toch altijd dat eddie zo graag een kind met haar wou... dat hij er ook achter stond...
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_50372511
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:19 schreef Ripley het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar de vader is geen willoos slachtoffer of hebben ze in hollywood geen condooms? En ik doelde niet zozeer op zijn ontrouw, maar op leugenachtig gedrag. Mel B vind ik persoonlijke een hersenloos en talentloos stuk vreten, maar ik heb haar tot nu toe niet betrapt op leugens, unlike eddie murphy. Dus er van uit gaan dat zij hem er in geluisd heeft vind ik niet logisch. Wie weet wat voor grote verhalen hij haar heeft voorgespiegeld, misschien ook wat betreft die zwangerschap?

Maar goed, ik vind dat een kerel die zo onvoorzichtig is een kind te verwekken terwijl hij dat eigenlijk niet wil de kloten moet hebben om zijn verantwoordelijkheid te dragen. Wat moet dat kleintje later wel niet denken over haar vader "papa wilde mijn vader niet zijn omdat ie mama nog niet zo lang kende". Bovendien insinueert hij gedrag van haar kant waar ik ook heel pissig om zou worden.
Wat moet het kleintje wel niet denken over haar mama "mama heeft een notoire vreemdganger uitgekozen om daar binnen 3 maanden zwanger van te raken, en dat deed ze eerder ook al met de vader van mijn halfzusje, die kende ze ook amper" ....

nope, geen empathie hier voor deze dame
financieel heeft ze de man niet nodig, en als ze een betrokken vader had gewild voor haar kind, had ze een betrouwbaarder sujet moeten uitzoeken

en dat heeft ze tot 2 keer toe verzuimd blijkbaar, en die eerste vader gunde ze dan weer amper zijn welwillende betrokkenheid, die heeft juist weer moeten strijden om zijn kind vaker te zien
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:29:52 #138
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50372643
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:26 schreef milagro het volgende:

[..]

Wat moet het kleintje wel niet denken over haar mama "mama heeft een notoire vreemdganger uitgekozen om daar binnen 3 maanden zwanger van te raken, en dat deed ze eerder ook al met de vader van mijn halfzusje, die kende ze ook amper" ....

nope, geen empathie hier voor deze dame
financieel heeft ze de man niet nodig, en als ze een betrokken vader had gewild voor haar kind, had ze een betrouwbaarder sujet moeten uitzoeken

en dat heeft ze tot 2 keer toe verzuimd blijkbaar, en die eerste vader gunde ze dan weer amper zijn welwillende betrokkenheid, die heeft juist weer moeten strijden om zijn kind vaker te zien
Ondanks dat heeft ze het recht om te bewijzen dat hij haar reputatie onterecht geschaad heeft en hem te wijzen op het feit dat je een verantwoordelijkheid hebt als je je sperma ergens doneert
pi_50372939
nu ja, ze was al pré Murphy een 'slapper' , hoor , die reputatie was al niet je dat

de eerste verantwoordelijkheid ligt bij degene met de kinderwens, die moet zorgen dat ze een solide basis creëert, niet de overhitsige toevallige passant, die een paar weken blijft hangen, maar goed, dat worden we niet eens.... gelukkig val ik niet op dames, en heb ik geen sperma, kan jij me er nooit inluizen en dan mekkeren over verantwoordelijkheid
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:44:10 #140
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_50373077
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:39 schreef milagro het volgende:
nu ja, ze was al pré Murphy een 'slapper' , hoor , die reputatie was al niet je dat

de eerste verantwoordelijkheid ligt bij degene met de kinderwens, die moet zorgen dat ze een solide basis creëert, niet de overhitsige toevallige passant, die een paar weken blijft hangen, maar goed, dat worden we niet eens.... gelukkig val ik niet op dames, en heb ik geen sperma, kan jij me er nooit inluizen en dan mekkeren over verantwoordelijkheid
Ik zou dat dan ook nooit doen. Maar het ergert me als er wordt gedaan dat alleen de vrouw verantwoordelijk is voor het krijgen van een kind. Als je als kerel geen kind wil, moet je je piemel in je broek houden of een condoom gebruiken. Als ik mete en jongeman het bed deel is diegene zich gelukkig bewust van die verantwoordelijkheid. En ik wil zelf ook geen kinderen dus ik slik de pil En zeker als je denkt dat zij zo'n slapper is als eddie murphy zijnde lijkt een condoom me wel handig - per slot van rekening zijn er nog meer gevaren dan een zwangerschap.
  dinsdag 12 juni 2007 @ 14:56:46 #141
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50373482
Wat ze überhaupt in Eddie zag snap ik nog steeds niet.
pi_50755544
quote:
Acteur Eddie Murphy is wel degelijk de vader van de nu twee maanden oude dochter Angel Iris Murphy Brown van ex-Spice Girl Mel B. Dat meldde het Amerikaanse tijdschrift People vrijdagavond op zijn website.

Een dna-test heeft onomstotelijk bewezen dat Murphy de biologische vader is. Murphy onderging 11 juni een test en de uitslagen daarvan kreeg Mel B. op donderdag, verklaarde een woordvoerster van Spice Girl Melanie Brown. "Hij is de vader van de baby, het is officieel. De baby is ontegenzeggelijk, 110 procent van hem'', aldus een bron dichtbij Brown tegen het tijdschrift.
Zo, fijn dat we dit ook weer weten. Ik heb zo'n hekel aan kerels die er maar op los nueken en dan hard gaan gillen dat hun vriendin is vreemd geweest zodat ze hun verantwoording denken/hopen te kunnen ontlopen.

Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
  zaterdag 23 juni 2007 @ 12:16:58 #143
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_50755811
110 procent
pi_50755911
Inderdaad, maar ik denk dat ze gewoon haar woorden kracht bij wilde zetten omdat hij het zo ontkende. Maar de sukkel is dus inderdaad de vader, moet 'ie de volgende keer maar condooms gebruiken dan is zijn argwaan misschien terecht.
Is it wrong to talk to myself even when there’s nobody else?
It's just a state of mind.
pi_50756242
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 14:56 schreef Natalie het volgende:
Wat ze überhaupt in Eddie zag snap ik nog steeds niet.
ik snap niet wat Eddie in haar zag, hij al snel ook niet meer

maar ach, zij heeft een grote bek, en daar past prima een grote lul in, dus zo raar is het niet ms dat die 2 elkaar even opzochten.
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juni 2007 @ 12:46:43 #146
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
  Redactie Frontpage zaterdag 23 juni 2007 @ 12:47:43 #147
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_50756395
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:39 schreef milagro het volgende:
maar ach, zij heeft een grote bek, en daar past prima een grote lul in,
Als ze t daar bij hadden gehouden was er nu geen Murphy Bastaard
pi_50756804
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 12:47 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Als ze t daar bij hadden gehouden was er nu geen Murphy Bastaard
ja, ze scheert zich ws dus niet in het vooronder, dus dan zie je niet wat onder of boven is bij haar, dan krijg je dat

wel raw voor Eddie dit
  Moderator / Miss SHO zaterdag 23 juni 2007 @ 13:57:43 #149
22592 crew  Ole
pi_50758047
En de uitslag is binnnen * tromgeroffel*

-edit
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_50760103
quote:
Op zaterdag 23 juni 2007 13:57 schreef Ole het volgende: