abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 december 2006 @ 21:20:57 #51
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_44145897
quote:
Op maandag 4 december 2006 21:14 schreef Michellee het volgende:
Ik heb het filmpje gezien maar het leek op een grapje....
Volgens mij ook ja.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44146081
Whoei!!

Eddie "Scared" He's Not the Daddy?

Posted Dec 4th 2006 2:53PM by TMZ Staff
Filed under: Break-Ups, Baby Watch
Eddie Murphy and Melanie BrownEddie Murphy revealed that he's split with former Spice Girl Melanie B., and he's questioning the paternity of her unborn child.

Murphy was asked on a Dutch TV show this weekend if he was happy with the pregnant Melanie, to which he responded, "You're being presumptuous, because we're not together anymore. And I don't know whose child that is, until it comes out and has a blood test. You shouldn't jump to conclusions, sir." Okay then!

The couple started dating in June, just two months after the "Daddy Day Care" star's divorce became final. Murphy already has six children, while Melanie, aka Scary Spice, has a daughter from a previous relationship. Now who's your daddy?

Murphy's rep was not immediately available for comment.

Bron
  maandag 4 december 2006 @ 21:44:04 #53
15080 static
pi_44146888
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_44147034
Tsk Perez, TMZ is je vóór met de scoop... moet je je mail maar checken he
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
pi_44147087
O, spuit 11 is nu ook alert: www.perezhilton.com
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
  dinsdag 5 december 2006 @ 16:14:03 #56
63432 Petra76
no, but...yeah, but...
pi_44165565
quote:
Eddie Murphy en Tracey Edmonds zijn een stel
(Novum) - Filmproducent Tracey Edmonds zegt dat zij en Eddie Murphy een relatie hebben. Dat meldt de website van het Amerikaanse tijdschrift People. Edmonds en de bekende acteur gaan al anderhalve maand met elkaar uit, zo vertelde de 39-jarige brunette tijdens de première van de musicalfilm 'Dreamgirls' in New York.
Murphy speelt met zangeres Beyoncé Knowles in 'Dreamgirls', dat gebaseerd is op de gelijknamige Broadway-musical uit de jaren tachtig. De producent kwam met de 45-jarige komiek naar de filmpremière. Ze werd door de pers gevraagd of ze gelukkig was. "Ja, ik ben erg gelukkig. We hebben het gezellig", antwoordde ze glimlachend.

De filmster had eerder een relatie met ex-Spice Girl Melanie Brown. het televisieprogramma RTL Boulevard maakte maandagavond bekend dat Murphy en Mel B. niet langer samen zijn. Volgens de acteur is het zelfs niet zeker of het kind dat de zangeres verwacht, wel van hem is. "We zijn niet meer bij elkaar en we weten pas na het bloedonderzoek van wie het kind is."

Edmonds is de ex-vrouw van Kenneth 'Babyface' Edmonds. Ze scheidde vorig jaar oktober van de zanger, met wie ze dertien jaar samen was.

Bron: Trouw
Hij laat er geen gras over groeien....
pi_44220227
Het wordt steeds leuker!
quote:
Mel B woedend om dna-test

AMSTERDAM - Mel B. is "zwaar geschokt" dat Eddie Murphy een dna-test wil laten doen zodra haar kind geboren is. Deze week werd bekend dat het koppel uit elkaar gaat. De ex-Spice Girl is vijf maanden zwanger, maar Murphy betwijfelt of hij wel de vader is. Dat meldt The Sun donderdag.

Mel B. is woest over het feit dat Murphy een vaderschapstest wil laten doen. "Eddie is de vader van de baby, dat staat vast. Ik ben harstikke trouw geweest gedurende onze relatie, dus ik snap niet waar hij het over heeft", aldus de zangeres.

Mel B. zegt via de krant vernomen te hebben dat zij en Murphy uit elkaar zijn. "Zover ik wist hadden we nog een relatie. We hadden onlangs wel ruzie gehad, maar we waren niet uit elkaar", zo stelt de voormalig Spice Girl.
Bron
  † In Memoriam † donderdag 7 december 2006 @ 16:39:43 #58
37843 lady-wrb
kortaf
pi_44227107
tsss nou, als het mijn (ex)vent zou zijn, zou hij wat mij betreft geeneens een test hoeven af te leggen. wat een eikel.
pi_44234148
Mel lijkt zelf compleet nuts te worden van alle aandacht:
quote:
Fight Breaks Out Over Scary Spice
Posted Dec 7th 2006 10:13AM by TMZ Staff
Filed under: Train Wrecks, Wacky and Weird

Former Spice Girl and current potential Eddie Murphy baby mama, Melanie B., set off a photog fight in Beverly Hills.

After eating at Mr. Chow, the stacked singer became trapped in the middle of a turf war between two rival paparazzi. As the two men aggressively confronted each other, Mel's handler started yelling, "Get her inside!" An X17 photographer lashed back, "You in my hood!"

A scared Scary Spice retreated into Mr. Chow and emerged only after the fight had died down. Though she looked calm during her second exit, it was clear that Mel wanted to get the heck out of there, telling her driver, "Let's go, let's go!"
pi_44318560
quote:
Murphy 'Hired Detectives' to Tail Cheating Brown
By WENN| Sunday, December 10, 2006

Hollywood star Eddie Murphy allegedly dumped ex-girlfriend Melanie Brown after being handed photographs of the former Spice Girl spending time with another man last month.

The Beverly Hills Cop actor reportedly hired a team of private detectives to follow Brown after becoming convinced she was cheating on him, and he ended their relationship after they took photos of her meeting a male friend in Los Angeles.

Brown and Murphy started dating in June, but the Hollywood star cut all ties with the former Spice Girl earlier this week and he’s now demanding a DNA test to determine whether he’s the father of her unborn baby.

A close friend of Murphy tells British newspaper the News of the World, “Eddie had his suspicions that Mel was becoming close to a guy he knows. He was furious when he saw the pictures. “It does on the face of it seem spiteful to now doubt that he’s the father of the baby, but as far as he’s concerned he’s been humiliated too. He’s just evening the score.”
[♣].... Je op trots ben ik. Door signature mijn hebt jij zo.....[♣]
  Moderator / Miss SHO maandag 11 december 2006 @ 12:31:00 #61
22592 crew  Ole
pi_44324368
En nu weer niet de vader
quote:
08-12-2006 09:53:32
Mel B.: 'Eddie is niet de vader'
Mel B. slaat terug naar ex-geliefde Eddie Murphy en zegt dat hij 'absoluut niet de vader is' van het kind waarvan ze in verwachting is. In een statement aan de pers zegt de voormalige Spice Girl boos te zijn over de uitlatingen die Eddie gedaan heeft in de media. 'Ik snap niet dat iemand zich publiekelijk uitspreekt over een privé-zaak. Mijn grootste zorg gaat uit naar mijn dochter Phoenix en natuurlijk mijn baby. Ik ben heel verbaasd wat Eddie heeft gezegd. Hij is absoluut niet de vader.' Eerder deze week zei de acteur in een interview met RTL Boulevard dat hij niet meer samen is met Mel B. en dat het nog maar te bezien viel of hij de vader is van haar ongeboren baby.

Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  maandag 11 december 2006 @ 15:10:21 #62
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44326494
quote:
Hij is absoluut niet de vader.
Daar is ze opeens wel heel stellig in.
... is a mismatch forever
pi_44331928
Er stond toch echt "absoluut de vader" en niet "absoluut niet de vader"
  maandag 11 december 2006 @ 18:28:45 #64
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44332975
Past inderdaad stukken beter in de context.
  Moderator / Miss SHO maandag 11 december 2006 @ 19:34:09 #65
22592 crew  Ole
pi_44335167
Zouden ze het verkeerd vertaald hebben
  donderdag 21 december 2006 @ 16:23:33 #66
15080 static
pi_44631210
quote:
Mel B. verklaart oorlog aan Eddie Murphy.

Mel B. heeft een topadvocaat in de arm genomen om Eddie Murphy te laten betalen voor het kind dat hij bij haar zou hebben verwekt. De voormalige Spice Girl, die is gedumpt door de acteur, hoopt haar ex hiermee een gevoelige, financiële slag toe te kunnen brengen...

Een bron verklapt in de Daily Mirror: "Mel pikt het niet dat Eddie over haar heen walst. Ze wil hem treffen, waar het het meest pijn doet: in zijn portemonnee."

Geschat wordt dat Mel B. maandelijks een bedrag van een kleine vijfentwintigduizend euro van Eddie kan eisen. Maar zover is het nog lang niet.

Eddie, die op dit moment een romance beleeft met filmproducewnt Tracey Edmonds, wil namelijk eerst dat vast komt te staan dat hij de vader van de, nu nog, ongeboren baby is. Hij heeft een dna-test geëist om onomstotelijk bewijs in handen te krijgen.
pi_44631474
ms kan ze lekker gaan msn-en met Heather Mills
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  donderdag 21 december 2006 @ 16:34:50 #68
161661 MissMatch
A match made in hell...
pi_44631558
25.000 Euro per maand? Poept dat kind straks in wegwerpluiers van zijde?
pi_44631765
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:34 schreef MissMatch het volgende:
25.000 Euro per maand? Poept dat kind straks in wegwerpluiers van zijde?
nou, het kind moet dezelfde standaard van leven krijgen als dat het gehad zou hebben als mama en papa onder 1 dak geleefd zouden hebben happily ever after.

dat mama in dit geval zelf zwemt in het geld doet uiteraard niet ter zake, net zo min als het feit dat mama gewoon een (not so) old slapper is met een veel te grote bek, en bovenal heel erg dom
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 16:49:03 #70
22592 crew  Ole
pi_44632004
25.000 euro?
Denk niet echt dat Eddy daar wakker van ligt.
pi_44633229
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:49 schreef Ole het volgende:
25.000 euro?
Denk niet echt dat Eddy daar wakker van ligt.
tuurlijk wel , kijk maar eens naar zijn show 'Raw"

weet je precies hoe hij over exen en geld denkt
  donderdag 21 december 2006 @ 19:25:45 #72
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_44636115
Mel B. is zelf als het goed is ook loaded. Toch zou ik mijn ex ook kaalplukken als-ie me zo had behandeld (als dat al waar is ).
pi_44636257
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:25 schreef Aventura het volgende:
Mel B. is zelf als het goed is ook loaded. Toch zou ik mijn ex ook kaalplukken als-ie me zo had behandeld (als dat al waar is ).
waarom

lekker zo'n rancuneuze mama
als je je kind met zoveel rancune wil grootbrengen door iedere maand geld te vangen van een vent die je niet in je leven verder wil en niet normaal mee kan omgaan, gezellig!

als dit idd het kind van EM blijkt te zijn, zal hij heus wel zijn verantwoordelijkheid nemen,
alleen hij trekt het in twijfel en zal daar wel zijn redenen voor hebben, het is niet alsof hij een affaire met haar had tijdens zijn huwelijk of zo, en dan nu in de ontkenningsfase schiet.
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 19:32:39 #74
22592 crew  Ole
pi_44636303
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:29 schreef milagro het volgende:

[..]

tuurlijk wel , kijk maar eens naar zijn show 'Raw"

weet je precies hoe hij over exen en geld denkt
Even niet aan gedacht!
HALF!!! SHE WANTS HALF

Maar gelukkig voor hem waren ze niet getrouwd.
pi_44636668
quote:
lekkere dikke negerinnen striae kont
  Moderator / Miss SHO donderdag 21 december 2006 @ 19:45:56 #77
22592 crew  Ole
pi_44636730
Ze had de kaartjes er wel af kunnen knippen..
pi_44636839
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef Ole het volgende:
Ze had de kaartjes er wel af kunnen knippen..
ze wilde het setje na het weekend terugbrengen naar de H&M ws
pi_44637814
quote:
Op donderdag 21 december 2006 19:43 schreef milagro het volgende:

[..]

lekkere dikke negerinnen striae kont
ze heeft gewoon veel billenkoek gehad, en terecht!
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 januari 2007 @ 17:14:50 #80
22592 crew  Ole
pi_45010711
En er is weer nieuws!!
quote:
04-01-2007 14:00:47
Mel B. heeft ultieme wraak voor Eddie
Voormalig Spice Girl Mel B wil de hele wereld laten meegenieten van haar wraak op haar ex-geliefde Eddie Murphy. De zangeres is van plan om de uitslag van haar baby’s ouderschapstest live op televisie te onthullen. Eddie maakte vorig jaar het einde van hun relatie bekend tijdens een interview met RTL Boulevard. Arme Mel, die kennelijk niet op de hoogte was, moest het nieuws van vrienden vernemen. Volgens Eddie bestaat er grote kans dat het kind helemaal niet van hem is en hij eiste een DNA test. Mel lijkt zo overtuigd van de uitslag dat ze het met iedereen wil delen. Een bron van de Britse Daily Star meldt: ’Ze wil het bewijs dat Eddie toch echt de vader is van haar kind op de Amerikaanse televisie melden.’ De zangeres kreeg vorig jaar juni een relatie met Eddie. Het lijkt erop dat Mel uit is op wraak. Volgens de bron is Mel aangemoedigd door vrienden en familie. ‘Ze hebben haar gezegd dat deze manier van wraak nemen de beste manier is. Eddie moet op nationale tv door het slijk gehaald worden.’

pi_45012498
Waneer word het kind verwacht?
Twinning = boring
pi_45018207
PWNED?
off the wall
  Moderator / Miss SHO donderdag 4 januari 2007 @ 21:21:34 #83
22592 crew  Ole
pi_45018763
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 18:16 schreef Inca het volgende:
Waneer word het kind verwacht?
Ik denk ongeveer juni
  maandag 8 januari 2007 @ 19:24:50 #84
15080 static
pi_45152869
quote:
Mel B krijgt politiebewaking.

Mel B. wordt sinds kort 24 uur per dag bewaakt door de politie. De voormalig Spice Girl wordt, sinds de dramatische breuk met Eddie Murphy, lastiggevallen door fans van de 45-jarige acteur. Dat melden verschillende media maandag.

De Murphy-fans zouden voor het huis van Mel B. in Los Angeles staan en beledigingen roepen. "Haar leven wordt op deze manier onmogelijk gemaakt", aldus een bekende van de zangeres in The Sun. "Ze roepen beledigingen en geven haar de schuld van alles", aldus de bekende. De politie houdt momenteel 24 uur per dag een oogje in het zeil.

De Britse zangeres, die momenteel zeven maanden zwanger is, moest in december via RTL Boulevard vernemen dat haar relatie met Murphy over is. Bovendien liet Murphy weten een vaderschapstest te eisen, aangezien hij betwijfelt of hij de vader is van haar ongeboren kind.

Mel B. reageerde geschokt en liet onlangs weten de uitslag van de DNA-test live op televisie te willen onthullen. Ook heeft de zangeres een topadvocaat ingeschakeld.
pi_45154483
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 21:21 schreef Ole het volgende:

[..]

Ik denk ongeveer juni
ik denk over een week, devil's spawn
  dinsdag 3 april 2007 @ 19:51:03 #86
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_47976247
Ik zat me net te bedenken wanneer dat kind geboren zou worden. In december was ze in het tweede trimester las ik elders. Ik google en wat denk je. Het kind, een meisje, is vandaag geboren. Op de verjaardag van Eddie Murphy.
quote:
Meisje voor ex-Spice Girl Mel B

Ex-Spice Girl Melanie Brown is in een ziekenhuis in Californië bevallen van een dochter.

"Het meisje is gezond en heeft een flinke bos met haar. Er is nog niet besloten wat de naam van het kindje wordt," meldde de woordvoerder van Melanie dinsdag.

Eddie Murphy
Moeder en dochter zijn beiden aan het bijkomen van de bevalling, maar die rust wordt snel ingeruild voor een heftige ouderschapsstrijd. Brown beweert dat acteur Eddie Murphy de vader van haar dochter is. De acteur ontkent dit hardnekkig. Mel B en Eddie hebben kort een relatie gehad. Een paar dagen nadat Mel B ontdekte dat ze zwanger was, liep hun relatie op de klippen. Murphy wil een bloedtest om te bepalen of hij de verwekker is van het kind.

Phoenix Chi
Mel B heeft al een 8-jarige dochter, Phoenix Chi, van haar ex-man Jimmy Gulzar.
Bron: RTL Boulevard
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  dinsdag 3 april 2007 @ 20:08:14 #87
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_47976973
quote:
Op dinsdag 3 april 2007 19:51 schreef Larissa het volgende:
Ik zat me net te bedenken wanneer dat kind geboren zou worden. In december was ze in het tweede trimester las ik elders. Ik google en wat denk je. Het kind, een meisje, is vandaag geboren. Op de verjaardag van Eddie Murphy.
[..]

Bron: RTL Boulevard
  donderdag 12 april 2007 @ 00:32:32 #88
15080 static
pi_48240906
quote:
Mel B sleept Eddie Murphy voor rechter.

Mama Mel B eist gerechtigheid! De zangeres gaat haar ex-geliefde Eddie Murphy daarom voor de rechter slepen. Ze wil koste wat kost bewijzen dat de acteur de vader is van haar één week oude dochtertje.

Via de rechter hoopt Mel te bewerkstelligen dat Eddie (46) wordt gedwongen mee te werken aan een DNA-test. Volgens insiders is de 31-jarige ex-Spice Girl zó zeker van haar zaak, dat ze op het geboortecertificaat Eddie's naam heeft ingevuld als zijnde de vader.

Melanie Brown, zoals de volledige naam van de zangeres luidt, wil niet dat Eddie zich met de opvoeding van 'Baby Brown' gaat bemoeien. "Ze wil alleen maar gerechtigheid. Hij heeft haar publiekelijk te schande gemaakt ", zegt een bron.

Eddie dumpte Mel vlak nadat bleek dat ze in verwachting was geraakt, toen ze elkaar net kenden. Volgens de acteur is het kind echt niet van hem.
  donderdag 12 april 2007 @ 07:56:18 #89
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_48243911
Mel zal het heus zelf wel het beste weten. Eddie gaat af als een gieter.

In de Wikipedia staat ook haar naam:
quote:
Brown gave birth to a baby girl, Fortuna Daphne Bay Brown. The girl, Brown's second child, was born at 12:11 a.m. CST on Tuesday April 3, 2007 at St John's Hospital in Santa Monica, CA ironically on Murphy's birthday.

"The baby is completely healthy with a good head of hair." the publicist added in a statement.
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
pi_48262804
Zal mij benieuwen, zal wel hard zijn als het tóch van hem is.
  maandag 16 april 2007 @ 18:09:36 #91
15080 static
pi_48387625
quote:
Mel B heeft Eddie Murphy op het geboortecertificaat van haar pasgeboren dochter vermeld als vader. D bevestigde haar woordvoerder van het weekend.

De 31-jarige Spice girl is op 3 april bevallen. Mel B ook bekend als Scary Spice, had een kortstondige relatie met Eddie. Ze beweert nu dat de acteur de vader van haar kind is.

DNA-test
Eddie Murphy zegt zelf niet zeker te zijn van dit nieuwe vaderschap. Hij wil een DNA-test laten doen. Arnold Robinson, Eddie's woordvoerder gaf verder geen commentaar.

Kinderen
De ex-Spice girl, die nu in Amerika woont, heeft ook een 8-jarige dochter, Phoenix Chi, uit haar vorige huwelijk met de Nederlander Jimmy Gulzar. Eddie heeft vijf kinderen uit zijn huwelijk met Nicole Mitschell Murphy.

[ Bericht 0% gewijzigd door static op 16-04-2007 20:00:22 ]
  maandag 16 april 2007 @ 18:20:42 #92
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48387963
Lijkt me eenvoudig genoeg. Doe een DNA-test en je bent klaar.
Waarom ze er nu toch weer zo'n ophef over maken, snap ik niet.
(Un)masking for the greater good.
pi_48393868
quote:
Op maandag 16 april 2007 18:20 schreef Natalie het volgende:
Lijkt me eenvoudig genoeg. Doe een DNA-test en je bent klaar.
Waarom ze er nu toch weer zo'n ophef over maken, snap ik niet.
Omdat het hier om twee beroemdheden gaat en dat levert weer een lekker schandaaltje op

Bij Sylvester Stallone was het meer dan 10 jaar geleden hezelfde verhaal, Janice Dickinson beweerde dat hij de vader was van haar dochter en dit kostte hem zijn relatie met Jennifer Flavin. Uiteindelijk bleek hij de vader helemaal niet te zijn en is zijn relatie met Jennifer ook hersteld (getrouwd en 3 dochters).
't Zal me toch benieuwen hoe het gaat aflopen met Mel en Ed...
  maandag 16 april 2007 @ 21:56:22 #94
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48396575
Als ik me niet vergis wil ze die kleine alleen opvoeden, dus het zal wel weer om geld gaan.
  maandag 16 april 2007 @ 22:00:00 #95
15080 static
pi_48396765
Uiteraard.
  maandag 16 april 2007 @ 22:02:23 #96
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48396884
'Dokken, maar je kind krijg je niet te zien.'
Vuil spelletje. Het zou me ook niet moeten verbazen. Ze roept van alle daken dat het kind van Eddie is. Da's ook niet voor niets.
  maandag 16 april 2007 @ 22:02:53 #97
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48396912
Nou, ik denk niet dat Mel B. om centjes verlegen zit hoor
quote:
Following the success of the group, it's no surprise to see that the Top 10 entertainment rich list of the under-30s as published by the Observer newspaper had the girls in the top 4 positions with only ex-Take That Gary Barlow seperating them from ex-Spice Geri Halliwell at no 6. The individual fortunes were listed in March 2000 as Victoria (£25.5m), Mel C (£22.5m), Emma (£22m), Mel B (£22m) and Geri (£19.6m). Luckily for baby Brooklyn daddy Daddy Beckham also appears in the sport list with a fortune of £7m.
Murphy schijnt zo'n 40 miljoen dollar op zijn naam te hebben.
  maandag 16 april 2007 @ 22:04:40 #98
15080 static
pi_48397006
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef Aventura het volgende:
Het is nooit genoeg.
  maandag 16 april 2007 @ 22:08:54 #99
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_48397219
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:02 schreef Aventura het volgende:
[..]

Murphy schijnt zo'n 40 miljoen dollar op zijn naam te hebben.
Ik zit ook niet om schoenen verlegen, maar dat neemt niet weg dat nog een paar altijd welkom is ik denk dat Mel B gewoon gierig is.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
  maandag 16 april 2007 @ 22:10:11 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_48397275
quote:
Op maandag 16 april 2007 22:08 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ik zit ook niet om schoenen verlegen, maar dat neemt niet weg dat nog een paar altijd welkom is ik denk dat Mel B gewoon gierig is.
Je bedoelt hebberig?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')