quote:Sunseeker (GB)
PREDATOR 58/60
EUR 650.000,-
quote:Ligplaats: Mallorca, Spanje
Lengte: 17,65 m
Breedte: 4,60 m
Diepgang: 1,39 m
Rompmateriaal: polyester/fiberglas
Bouwjaar: 1998
hutten: 3 hutten, 2 badkamers
Motor(en): 2
Motor/Fabrikaat: MAN
Vermogen: 800 kW (1087 pk)
Brandstoftank: 2850 l
Watertank: 650 l
Categorie: sportboot
Staat: als nieuw
quote:Uitrusting
Toilet-/Sanitaire ruimte: WC elektrisch + wasbak + douche
Interieur & Indeling
eigenaarshut, gastenhut, salon, stuurstand binnen
Navgatie-apparatuur
dieptemeter, dieptemeter met repeater, snelheidsmeter, snelheidsmeter met repeater, radar, autopiloot, kaartplotter, marifoon
Keuken
keramische kookplaat + electrische oven, koelkast gas, vrieskast, magnetron met grill
Dekzeilen en hoezen
cockpitzeil, bimini-top
Technische apparatuur
walaansluiting 220 volt, generator, accu, acculader, anker met ketting, boegankerlier elektrisch, reddingvlot
Toebehoren
zwemplateau, zwemtrap, davits, hydrofoor, warmwaterboiler, ontziltingsinstallaties, dekdouche warm/koud, boegschroef, hekschroef, heteluchterwarming, verwarming/airconditioning, TV antenne, kleurentelevisie, videorecorder, CD player, zonmatrasssen op voorschip, kuiptafel met zonmatras, teakdek, verdere Extra's
Opmerkingen
Dinguy + outboard engine
Boot tegen je hoofd als je begint te zeuren Alex. Ik heb lang genoeg gewachtquote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
boot
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Boot tegen je hoofd als je begint te zeuren Alex. Ik heb lang genoeg gewacht.
ik hjeb aan de motorrijders gevraagd of ze eentje wilden maken, dus ik heb mn best ook gedaanquote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef Hugsterr het volgende:
[..]
Boot tegen je hoofd als je begint te zeuren Alex. Ik heb lang genoeg gewacht.
kan best mooi zijn, zoals deze:quote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef Alexxxxx het volgende:
boot
het was een slechte tvp?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
waarom dneken julie dat mn opmerking negatief was?
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeldquote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nascar is anders boeiender dan die shit f1 op het moment
Tja je moet de auto's en het spelletje bij nascar snappen..quote:Op zondag 9 juli 2006 20:36 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen ernstig over verdeeld
Motors TV volgens mij wel.. en vroegah Eurosportquote:Op zondag 9 juli 2006 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Tja je moet de auto's en het spelletje bij nascar snappen..
Als je dat niet begrijpt is er geen fuck aan om 400 rondjes ovalracen te kijken.
maarja geen zender die het uitzend volgens mij.
Motors tv doet het niet meer hier geloof ikquote:Op zondag 9 juli 2006 20:40 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Motors TV volgens mij wel.. en vroegah Eurosport
Amsterdam Zuid-Oost - Schiphol-Rijk 21 kmquote:Op zondag 9 juli 2006 19:58 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Maar welke afstand ga je afleggen met zo'n domme scooter die je niet met een fiets af kunt leggen? Een motor is een ding, maar een scooter? Daar wil je nog niet dood bij in de buurt gevonden worden.
Ik weet niet eens wie er in de finale zitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |