En 1966 revisited! (maar dit keer geen discussie)quote:
Maar gelijk heeft ie welquote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef RayMania het volgende:
Hahaha, Snoeks..." een panenka onderkant lat, nog nooit vertoond" .. Ja het was zeker bewust op de lat.
het was bewustquote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef RayMania het volgende:
Hahaha, Snoeks..." een panenka onderkant lat, nog nooit vertoond" .. Ja het was zeker bewust op de lat.
Azijn pisserquote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Blijkbaar moet Zidane het WK winnen ofzo, dit is al de 2de match op rij dat ze een penalty cadeau krijgen ....![]()
Daar dacht ik ook al aan.Na de Panenka hebben we nu ook de Zizou.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef Zwansen het volgende:
Deze penal herinneren we ons over 30 jaar nog.
Bewsut heeft er toch niets mee te maken. Hij ging onderkant lat erin, en dat is nog nooit vertoond.(blijkbaar)quote:Op zondag 9 juli 2006 20:07 schreef RayMania het volgende:
Niks arrogant. Gewoon perfect ingeschoten.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef Jasza het volgende:
Arrogante Zidane met zijn panenka, stomme franse kaas.
Je kan Zidane veel weinig verwijten. Arrogant is hij zeker neitquote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef Jasza het volgende:
Hij is een sjembek zonder klauw.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef VeX- het volgende:
Wat een lef heeft die gozer. Zidane is bwaws.
Dat zijn er ook niet veel, die dat kunnen zeggenquote:
Die nemen ze in tweeën daar weet Henry wel raad meequote:
Hoezo azijnpisser ? In 2002 werd het WK al gestuurd door scheidsrechterlijke dwalingen (Korea richtng halve finales, en Brazil richting finale bv) , maar wat we op dit WK allemaal zien is op het schandalige af ...quote:
Pires doet niet mee hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die nemen ze in tweeën daar weet Henry wel raad mee
Bonfirequote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Hoe heet die superenge Italiaan met die staart?
Pirlo?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Camoranesiquote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Aart Staartjes.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Ach gut, heb je op Italië gewed?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef Jasza het volgende:
Camoranesi, zus van Angela Groothuizenquote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef pberends het volgende:
Hetwas gewoon een terechte penalty , zeur niet zo manquote:Op zondag 9 juli 2006 20:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoezo azijnpisser ? In 2002 werd het WK al gestuurd door scheidsrechterlijke dwalingen (Korea richtng halve finales, en Brazil richting finale bv) , maar wat we op dit WK allemaal zien is op het schandalige af ...
True.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef Erwtensoep het volgende:
Italie hoeft niets te klagen of makkelijk gegeven strafschoppen.
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Hetwas gewoon een terechte penalty , zeur niet zo man
Het was pas echt lachen als de grensrechter hem ten onrechte goedkeurde.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef Bep het volgende:
[..]
Misschien omdat ze twijfelde of die wel over de lijn was of nietquote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als ik scoorde render ik als een gekhun wandelen gewoon met hun arm in de lucht
quote:
eg niequote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef Bep het volgende:
[..]
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Camoranesi, zus van Angela Groothuizen
Denk niet dat deze penal vaak (met succes) zal worden nagedaan!quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook al aan.Na de Panenka hebben we nu ook de Zizou.
Buenos Aires, ligt er vlakbijquote:Op zondag 9 juli 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die ja, wat een gangster-kop.
Komt zeker uit Silicië.
geboren argentijn. is ook wel te zien.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt zeker uit Silicië.
hij is van oorsprong Argentijns...daarom is ie ook de enige die het volkslied niet meezingtquote:Op zondag 9 juli 2006 20:11 schreef pberends het volgende:
[..]
[afbeelding]
Komt zeker uit Silicië.
"Te laat ingeschoten"quote:Op zondag 9 juli 2006 20:11 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het was pas echt lachen als de grensrechter hem ten onrechte goedkeurde.
Dacht ut wel hoor. En die Italianen moeten daar sowieso niet over zeuren anders hadden ze hier misschien niet eens gestaan vanavond.quote:
Ja en die ene andere geeft een strafschop.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:14 schreef Noca het volgende:
9 van de 10 hadden een pingel gegeven.
Klopt, Oranje speelt niet mee.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:14 schreef Erwtensoep het volgende:
Het is wel de finale van de lelijkste shirts geloof ik
tegen welk land was dat ook alweer dat die italiaan dook om een penalty te krijgen en verder geraakte?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dacht ut wel hoor. En die Italianen moeten daar sowieso niet over zeuren anders hadden ze hier misschien niet eens gestaan vanavond.
Zidane
das waar, alleen zal ze dat nu worst zijn denk ik.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:13 schreef clauwheee het volgende:
[..]
En die Italianen moeten daar sowieso niet over zeuren anders hadden ze hier misschien niet eens gestaan vanavond.
inderdaad, wat een gezeikquote:Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef TripleBee het volgende:
Die penal is al 7 minuten geleden, niet interessant meer.
De tweede wereld oorlog is 65 jaar terug. Ook niet interessant meer zekerquote:Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef TripleBee het volgende:
Die penal is al 7 minuten geleden, niet interessant meer.
nooit interessant geweestquote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef Noca het volgende:
[..]
De tweede wereld oorlog is 65 jaar terug. Ook niet interessant meer zeker
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Misschien is dat de manier van spelen in de Serie Cquote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef Hrvat het volgende:
Wat hebben die italianen geslikt?
Zo opgefokt dat die gasten spelen...
Is wel van een andere orde vind je niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:15 schreef Hrvat het volgende:
[..]
tegen welk land was dat ook alweer dat die italiaan dook om een penalty te krijgen en verder geraakte?
Was dat tegen Australië?
Toen gokten de moffen ook op strafschoppen.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Duh.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:17 schreef TripleBee het volgende:
[..]
Is wel van een andere orde vind je niet.
Ze wonnen gelukkig niet op z'n Duits.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Toen gokten de moffen ook op strafschoppen.
Op dit moment in dit topic inderdaad totaal niet interessantquote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef Noca het volgende:
[..]
quote:
Ik zou voor Italië zijn omdat Frankrijk al in '98 gewonnen had. Maar Italië heeft de 1/8 finale van Australië gestolen, dus ben ik voor Frankrijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:16 schreef SpiceP het volgende:
Ah, zo te zien zijn alle kneusjes weer tegen Italië, was wel te verwachten. Net zoals Italië vanavond gaat verliezen.![]()
Inderdaadquote:Op zondag 9 juli 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou voor Italië zijn omdat Frankrijk al in '98 gewonnen had. Maar Italië heeft de 1/8 finale van Australië gestolen, dus ben ik voor Frankrijk.
wie zegt dat ze niet gewoon in de verlenging van Australie gewonnen zouden hebben... geluk was aan hun zijde maar de overige wedstrijden hebben ze volledig terecht gewonnen hoor...quote:Op zondag 9 juli 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou voor Italië zijn omdat Frankrijk al in '98 gewonnen had. Maar Italië heeft de 1/8 finale van Australië gestolen, dus ben ik voor Frankrijk.
Ga daar maar wel vanuit. En anders zorgt de arbitrage daar wel voor. Gaat al jaren zo joh.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:17 schreef TheVulture het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat die Fransen gewoon weer wereldkampioen worden met het abominabele spel wat ze hebben laten zien
Tuurlijkquote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ga daar maar wel vanuit. En anders zorgt de arbitrage daar wel voor. Gaat al jaren zo joh.![]()
Kijk naar het EK van 2000, cadeautje aan de Fransen: 1-1, verlenging, golden goal (wat toen nog was). 2002 WK tegen z-Korea, want Korea moest ten koste van alles door. Ook omstreden arbitrage.
1990 zelfde verhaal, Franse kutscheids, en zo kunnen we wel doorgaan.
Dus je bent tegen Italie omdat een scheids een fatale fout heeft gemaakt?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:19 schreef pberends het volgende:
[..]
De nieuwe Raymond Atteveldquote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Materazzi, ik heb een zwak voor die kerel..
Die zou ik wel bij Grunn willen hebben.![]()
Hehe ik vind het een kutvoetballer, maar hij zou niet misstaan in onze verdedigingquote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Nee, het was ook een schwalbe van een Italiaanse speler.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Dus je bent tegen Italie omdat een scheids een fatale fout heeft gemaakt?
De 1-1 van de fransen tegen Italie was geen cadeautje hoor, alleen een gelukkige goal in de blessuretijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:20 schreef SpiceP het volgende:
[..]
Ga daar maar wel vanuit. En anders zorgt de arbitrage daar wel voor. Gaat al jaren zo joh.![]()
Kijk naar het EK van 2000, cadeautje aan de Fransen: 1-1, verlenging, golden goal (wat toen nog was). 2002 WK tegen z-Korea, want Korea moest ten koste van alles door. Ook omstreden arbitrage.
1990 zelfde verhaal, Franse kutscheids, en zo kunnen we wel doorgaan.
Nee dank je.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:21 schreef venomsnake het volgende:
Zeker, een finale met 2 doelpunten in de eerste helft is volgens mij iets wat niet veel voorkomt. Meestal alleen maar heen en weer schuiven.quote:
That's the game. Dat doet ieder land, Frankrijk ook.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, het was ook een schwalbe van een Italiaanse speler.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
Frankrijk: Het land van misplaatste arrogantie, vrouwen met snorren, rassenrellen in voorsteden en een enorme verdeeldheid.
Vergeet het mooie landschap niet. Vergeet het lekkere eten niet. Vergeet de koffie niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
Italië: Het land van mooie vrouwen, de mooiste kleren, mooie auto's en stijlvolle architectuur.
Frankrijk: Het land van misplaatste arrogantie, vrouwen met snorren, rassenrellen in voorsteden en een enorme verdeeldheid.Italia
En Zidane.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
Frankrijk: Het land van misplaatste arrogantie, vrouwen met snorren, rassenrellen in voorsteden en een enorme verdeeldheid.
Italie heeft ook negatieve dingen, maar het is nog altijd een stuk beter dan Frankrijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:23 schreef cultheld het volgende:
Italië: Het land van mooie vrouwen, de mooiste kleren, mooie auto's en stijlvolle architectuur.
Frankrijk: Het land van misplaatste arrogantie, vrouwen met snorren, rassenrellen in voorsteden en een enorme verdeeldheid.Italia
Italië: Het land van corruptie, mafia en Berlusconi
Frankrijk ligt dichterbij.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:25 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Italie heeft ook negatieve dingen, maar het is nog altijd een stuk beter dan Frankrijk.
waaromquote:Op zondag 9 juli 2006 20:25 schreef the_legend_killer het volgende:
Toch knap dat MArco weet te scoren als hij een onterechte penal tegen krijgt
Hij deelt zo nu en dan een tikje uit, maar hij zou zeker niet misstaan..quote:Op zondag 9 juli 2006 20:22 schreef Noca het volgende:
[..]
Hehe ik vind het een kutvoetballer, maar hij zou niet misstaan in onze verdediging
Gelukkig is dat de microfoon daar voor de kijkers rechts.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef SpiceP het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch beter dan dat paard wat NOS Studio Sport presenteerd.
of dat het zou vergaan in de zeequote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ja, maar je zou af en toe wensen dat het een stuk verder weg lag![]()
Als ze Italie maar meenemen dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ja, maar je zou af en toe wensen dat het een stuk verder weg lag![]()
Kneus, als je er niets van af weet, reageer dan niet. Aan je koppie te zien in het fotoboek bestond je in 1990 nog niet eens, en in 1994 lag je net in de luiersquote:Op zondag 9 juli 2006 20:24 schreef Noca het volgende:
[..]
Dat noem je feiten?
Laten we het maar gewoon over de wedstrijd hebben
Sankoh is beterquote:Op zondag 9 juli 2006 20:27 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Hij deelt zo nu en dan een tikje uit, maar hij zou zeker niet misstaan..
Kan je altijd nog meer om lachen als een grapje van Evertquote:
Er staan maar 7 donker gekleurden in bij France hoor...quote:Op zondag 9 juli 2006 20:28 schreef Hrvat het volgende:
ALLEZ LES BLANCS !
Frankrijk wordt dan ook gesponsord door Duo Penottiquote:Op zondag 9 juli 2006 20:29 schreef Lippie85 het volgende:
[..]
Er staan maar 7 donker gekleurden in bij France hoor...![]()
Informatie die onmisbaar is voor de kijker thuisquote:
Nee er is zware mist gekomen de doelen zijn niet meer te onderscheiden en men gaat af op het geluid van de bal.quote:
Inderdaad, alleen maar zwartjes. Of is dit het elftal van Ghana?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk wordt dan ook gesponsord door Duo Penotti![]()
Altijd al gedacht dat er meer donker als wit in de Duo Penotti pot zat.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Frankrijk wordt dan ook gesponsord door Duo Penotti![]()
Dione is 10x beter dan die opblaas barbiequote:Op zondag 9 juli 2006 20:26 schreef SpiceP het volgende:
[..]
[afbeelding]
Toch beter dan dat paard wat NOS Studio Sport presenteerd.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef Jegorex het volgende:
Hoor net op NASA TV dat de gasten in het ISS de wedstrijd ook volgen
quote:
Dat denk ik ook ja, ander soort speler. Sankoh heeft het in zich een hele grote te worden.quote:
Understatement. Gewoon een kutwedstrijd.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef Falco het volgende:
Wedstrijd verloopt nu wat minder spectaculair.
Je ligt liever op een paard?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:32 schreef BigFire het volgende:
[..]
Dione is 10x beter dan die opblaas barbie![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:33 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Understatement. Gewoon een kutwedstrijd.
quote:
Sankoh kan een Thuram in het centrum en een Trabelsi op rechts worden. Dat die over een jaartje maar naar Eindhoven verkastquote:Op zondag 9 juli 2006 20:33 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Dat denk ik ook ja, ander soort speler. Sankoh heeft het in zich een hele grote te worden.
Hij is afwezigquote:
Ja zou een goeie vervanger van Trabelsi worden bij PSV.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sankoh kan een Thuram in het centrum en een Trabelsi op rechts worden. Dat die over een jaartje maar naar Eindhoven verkast.
Opa wordt oudquote:Op zondag 9 juli 2006 20:34 schreef Harry_Sack het volgende:
Zidane ligt te slapen ofzo, waarom is ie zo traag en verstaat ie de voorzetten niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |