Ik ook niet, maar ik word op de hoogte gehouden door Patquote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen voetbal
einde van zijn carrierequote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaf een kopstoot aan Materazzi, zonder aanleiding...
wFzquote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
k ben voor Italië
en wat een krankzinnige actie van zidane zeg
En dat mis ik gewoonquote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
rood voor Zidane... wat een actie... jammer dat het zo moet eindigen...
nog meer dan voorheenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
als frankrijk het nou op strafschoppen nog wint ook dan kots ik die arrogante hufters helemaal uit
Kan dat nog?quote:
als er één arrogant land is dat anti voetbal speelt dan zijn het wel de matjes-in-de-nek hebbende kaartaannaaiende schwalbe italianen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
als frankrijk het nou op strafschoppen nog wint ook dan kots ik die arrogante hufters helemaal uit
Ja, maar volledig zelf verdiend.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
rood voor Zidane... wat een actie... jammer dat het zo moet eindigen...
Je bent in de war met de portugezen, maatquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als er één arrogant land is dat anti voetbal speelt dan zijn het wel de matjes-in-de-nek hebbende kaartaannaaiende schwalbe italianen...
Maar tochquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zal nog wel jarenlang herhaald worden hoor
Let je op je hartje liefjequote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als er één arrogant land is dat anti voetbal speelt dan zijn het wel de matjes-in-de-nek hebbende kaartaannaaiende schwalbe italianen...
nee die willen nog voetballen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met de portugezen, maat
idd, die Italianen zijn van het gok-syndicaatquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met de portugezen, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |