dat zou wel even beter zijn danquote:Op zondag 9 juli 2006 21:58 schreef Frutsel het volgende:
al denk ik dat het niet superdruk zal zijn op de zaak, maar ja... kweet ut nie na vier dagen ziektewet... en ik ben weer alleen
Laat eens wat zien danquote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer wat pogingen tot hdr gedaan
Tot watquote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef Pheno het volgende:
Zo, weer wat pogingen tot hdr gedaan
hoezo?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat zou wel even beter zijn dan
Ik ga een oorlogszone in
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat zou wel even beter zijn dan
Ik ga een oorlogszone in
Nee, heb niets meer gehoordquote:Op zondag 9 juli 2006 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ben je nog op de hoogte gehouden van de soap
.
Er zijn wat 'onenigheden' op de afdelingquote:
Bummerquote:
high dynamic range: 3 identieke fotos maken met een net iets andere belichting. Di ekun je dan tot 1 foto samenvoegen. Ik las er wat over in [FOT] en ben net maar eens een poging gaan doen.quote:
Nogal ja,quote:
Je hebt gelijk, da's natuurlijk geen stijlquote:Op zondag 9 juli 2006 22:03 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nogal ja,
krijgen ze te horen ook morgen
Aha.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
high dynamic range: 3 identieke fotos maken met een net iets andere belichting. Di ekun je dan tot 1 foto samenvoegen. Ik las er wat over in [FOT] en ben net maar eens een poging gaan doen.
Ik zal een dezer dagen wel posten hoe dat er uit ziet.
lekker dan, met hoeveel zit je op één afdeling? jou afdeling?quote:Op zondag 9 juli 2006 22:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn wat 'onenigheden' op de afdeling
Ach ja, ik zit nog te verzinnen of ik een harnas meeneem,quote:Op zondag 9 juli 2006 22:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, da's natuurlijk geen stijl.
Nu nog met zijn 11, over een tijdje met 10.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
lekker dan, met hoeveel zit je op één afdeling? jou afdeling?
Ik zou voor de bazooka gaan, de aanval schijnt de beste verdediging te zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 22:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ach ja, ik zit nog te verzinnen of ik een harnas meeneem,
of misschien een bazooka
Is niet nodig hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 22:07 schreef Frutsel het volgende:
ik mis teveel denk ik...zal me er effe buiten houden![]()
Of een paar kernbommen, is het zeker overquote:Op zondag 9 juli 2006 22:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik zou voor de bazooka gaan, de aanval schijnt de beste verdediging te zijn.
Die schijnen best wel nare bijverschijnselen te hebbenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of een paar kernbommen, is het zeker over
Kan geen kwaad, hebben we weer wat te doen hequote:Op zondag 9 juli 2006 22:10 schreef es70 het volgende:
[..]
Die schijnen best wel nare bijverschijnselen te hebben.
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan geen kwaad, hebben we weer wat te doen he
Extra patienten kan geen kwaad
Zoiets ja,quote:
Zal ik jou dan even vermaken??quote:Op zondag 9 juli 2006 22:07 schreef Frutsel het volgende:
ik mis teveel denk ik...zal me er effe buiten houden![]()
Ik ook niet, maar ik word op de hoogte gehouden door Patquote:Op zondag 9 juli 2006 22:22 schreef Pheno het volgende:
Ik kijk geen voetbal
einde van zijn carrierequote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
[..]
gaf een kopstoot aan Materazzi, zonder aanleiding...
wFzquote:Op zondag 9 juli 2006 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
k ben voor Italië
en wat een krankzinnige actie van zidane zeg
En dat mis ik gewoonquote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
rood voor Zidane... wat een actie... jammer dat het zo moet eindigen...
nog meer dan voorheenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
als frankrijk het nou op strafschoppen nog wint ook dan kots ik die arrogante hufters helemaal uit
Kan dat nog?quote:
als er één arrogant land is dat anti voetbal speelt dan zijn het wel de matjes-in-de-nek hebbende kaartaannaaiende schwalbe italianen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
als frankrijk het nou op strafschoppen nog wint ook dan kots ik die arrogante hufters helemaal uit
Ja, maar volledig zelf verdiend.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:21 schreef Frutsel het volgende:
rood voor Zidane... wat een actie... jammer dat het zo moet eindigen...
Je bent in de war met de portugezen, maatquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als er één arrogant land is dat anti voetbal speelt dan zijn het wel de matjes-in-de-nek hebbende kaartaannaaiende schwalbe italianen...
Maar tochquote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat zal nog wel jarenlang herhaald worden hoor
Let je op je hartje liefjequote:Op zondag 9 juli 2006 22:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
als er één arrogant land is dat anti voetbal speelt dan zijn het wel de matjes-in-de-nek hebbende kaartaannaaiende schwalbe italianen...
nee die willen nog voetballen...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met de portugezen, maat
idd, die Italianen zijn van het gok-syndicaatquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met de portugezen, maat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |