Idd, de fransen zijn gewoon stinkende arrogante klootzakkenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent in de war met de portugezen, maat
Let je even niet op,quote:
Niet kwijtraken hequote:
Die poule is niet leuk voor je,quote:Op zondag 9 juli 2006 22:41 schreef Frutsel het volgende:
geen poule voor mij dus helaas...
triest dat het anti voetbal het WK wint...
Helaas wel jaquote:
Ja, maar dat vind ik iedere keer weer eigenlijkquote:
absoluut wel...tot aan de halve finale.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die poule is niet leuk voor je,
maar italie speelde geen anti-voetbal dit wk
Van de landen die goed en mooi voetbal kunnen laten zien hebben we niets gezien..quote:
Die strafschop was misschien niet terecht nee, maar zo zijn er wel meer dingen niet terecht dit toernooi. En idd, 4 jaar terug gaan ze er eruit omdat het toen wel niet goed was.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
absoluut wel...tot aan de halve finale.
en de manier waarop ze australie versloegen, door een pingel die nooit, noooit NOOIT gegeven had mogen worden.. dat siert ze..... schandalig.. en dan ook nog zeggen dat het terecht was...
terwijl ze zelf vier jaar geleden door scheidsrechterlijke dwalingen eruit gingen tegen Korea... en toen was alles kut... Maar ja, het omkopingschandaal zet dus door tot aan het WK...triest
Niet dat ik het Frankrijk nou gunde, maar meer dan Italie
Ja ze gebruiken geen zweepjes bij voetbal..quote:
Er zijn een paar mooie wedstrijden geweest. Een stuk of 5 op de 64 ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Tally het volgende:
[..]
Van de landen die goed en mooi voetbal kunnen laten zien hebben we niets gezien..
Van de landen waarvan je niet verwacht dat ze uberhaupt kunnen voetballen rollen makkelijk een ronde verder..
Echt mooi voetbal heb ik niet gezien.. En ongelovelijk slechte scheidsrechters..
Ze krijgen nu allemaal een opleiding dat ze allemaal gecertificeerd zijn voor een volgende WK of EK..
Dan denk ik ja hallo zijn ze toch al??????
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben je gek... jij zit erin... dat wil ik nie kwijtraken...
Wel bijblijven hequote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef CrazyPhunk het volgende:
wk is zoiezo kut! net als le tour du france! dope
Heel duidelijk in dit gevalquote:
die commentator had waarzegger moeten wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel bijblijven he
Al ging julich gisteren wel mooi op zijn smoel
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Even vertellen mocht het onverhoopt toch gebeuren..
Krijg je van mij een nieuwe
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel bijblijven he
Al ging julich gisteren wel mooi op zijn smoel giegeltje
Mwah, deze voorspelling was niet al te moeilijkquote:Op zondag 9 juli 2006 22:49 schreef Frutsel het volgende:
[..]
die commentator had waarzegger moeten worden
Nog geen 10% dus..quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er zijn een paar mooie wedstrijden geweest. Een stuk of 5 op de 64 ofzo
Schijnbaar wel... ik als Tourkenner (quote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah, deze voorspelling was niet al te moeilijk
Was een EKquote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Nog geen 10% dus..
Jammer hoor..
Ik mag hopen dat we op het EK beter voetbal zien!!
Ik heb dit jaar op het WK onder de 21 (was het WK toch?) beter voetbal gezien..
Ik ben er zelfs op mijn vakantie elke avond de kroeg ingedoken om het te kunnen zien..
Die gok was op zich niet zo gek. Alleen weet je dat Julich nog wel eens gaat liggen. Doet ie dat niet is ie snel hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 22:54 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Schijnbaar wel... ik als Tourkenner () had Julich wel in me rondemaster gegokt voor deze etappe... ik dacht dat ie pas later op zijn bek zou gaan...
Dacht ik alquote:Op zondag 9 juli 2006 22:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was een EK![]()
Daar liet de jonge garde zien dat ze nog wat minder in formatievoetballen en wat meer vanuit het hart.
T is ook een heel triest toernooi dit, op alle fronten eigenlijk wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |