Ga nu eens leren dan,quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef Wolkje het volgende:
eerst maar eens wat eten en dan gaan leren..
Na morgen wel vrij, en vrijdag naar Parijs
ga op een cactus zittenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
hopelijk blijf ik wakker bij voetbal
Hier ook met een bakquote:Op zondag 9 juli 2006 17:23 schreef nixxx het volgende:
hopelijk blijf ik wakker bij voetbal
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
![]()
Het is gewoon 1 maand al dat Thijs niet meer in mijn leven is
![]()
![]()
Het lijkt echt gisteren dat ik dat droevige nieuws lasquote:Op zondag 9 juli 2006 18:12 schreef Bar_en_Mar het volgende:
![]()
Het is gewoon 1 maand al dat Thijs niet meer in mijn leven is
![]()
![]()
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:30 schreef Christine het volgende:
Soort van geschrokken en verdrietig nu ook.
Vroeg slapen vanavond....
Gaan we wat leuks doen.quote:
En het went nooit. Na een jaar ben ik nog steeds elke avond best wel heel erg doodmoe.quote:
Misschien ligt dat wel aan jouquote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
En het went nooit. Na een jaar ben ik nog steeds elke avond best wel heel erg doodmoe.
hoi, je bent in de grote mensenwereldquote:Op maandag 10 juli 2006 18:11 schreef nixxx het volgende:
dat werken... dat merk je wel
en nu ook twee avonden achter elkaar bezig voor de vereniging...
het wordt alleen maar ergerquote:
Daarom kap ik ook met werkenquote:Op maandag 10 juli 2006 18:16 schreef Q. het volgende:
[..]
En het went nooit. Na een jaar ben ik nog steeds elke avond best wel heel erg doodmoe.
ook eenzaam... en kan niet veel bier gaan drinkenquote:Op maandag 10 juli 2006 21:08 schreef Christine het volgende:
Eenzaampjes.
Ik kruip zo mijn bed maar in met een goed boek.
uitleg:quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:44 schreef Darkhelmet76 het volgende:
waar gaat dit topic eigenlijk over??
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 01:50 schreef Darkhelmet76 het volgende:
Is dit een zinvolle contributie aan dit topic??
Niks, ik wens je veel plezier toe met Pearl Jamquote:
ja, die ging wel goed.quote:
Damnquote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Wolkje het volgende:
[..]
ja, die ging wel goed.
Hoorde alleen net dat de vriend van de moeder van een goede vriend vannacht overleden is,
en vandaag krijgt de moeder van mijn beste vriendin te horen of haar tumor goed- of kwaadaardig is.
Vandaar dus
... foute boel...quote:Op dinsdag 11 juli 2006 10:29 schreef Wolkje het volgende:
en vandaag krijgt de moeder van mijn beste vriendin te horen of haar tumor goed- of kwaadaardig is.
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 08:57 schreef UsurPia het volgende:
niet geslapen, ergo : gaar .. en pissed off
ja, vanmiddag vertrokken .. ze moest vlak bij waar ik woon opstappen (in moerdijk) .. jammer genoeg heb ik haar net gemist .. daar had ik nog wel een deuk in mn auto voor over gehadquote:Op dinsdag 11 juli 2006 14:26 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Is ze al weg? Anders kom ik wel ff rellen![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een client van me op mijn werk (thuiszorg) is overleden.. raar dat het zo'n indruk op me maakt
Ik kwam er toch maar 4 uurtjes per week.. ben er gister nog geweest en vanmorgen is ze dood gevonden, werd net gebeld door mijn leidinggevende.
Wat een dag vol gevoelens zeg.. pff
ga je rita nog slaan voordat je gaat?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 17:08 schreef Christine het volgende:
Ge-mengd..
Nog een maandje, can't wait!
Ik zou haar slaan. Serieus. Als ze zo begint trekt ze alle poten onder je zelfvertrouwen vandaan.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef melismay het volgende:
geweldig, moeders die denken je te motiveren
Dat is er al niet meer, dus dat scheeltquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:02 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou haar slaan. Serieus. Als ze zo begint trekt ze alle poten onder je zelfvertrouwen vandaan.
Geef je moeder een lintje voor een job well done.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat is er al niet meer, dus dat scheelt
Op jezelf gaan wonen.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:07 schreef melismay het volgende:
[..]
maar volkomen onterechtquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:07 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja ergens inschrijven is ook goed voor je zelfvertrouwen!quote:
Kom je zo rond uurtje of 7 even op MSN?quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:31 schreef jan_onbekend het volgende:
Beetje duf
Bekend verhaal . . .quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef melismay het volgende:
Ik voel me waardeloos, "je kan niet autorijden" "je kan niet normaal met mensen omgaan" "je zult nooit een vriend krijgen" "je moet wat aan je uiterlijk doen", geweldig, moeders die denken je te motiveren![]()
wees gerust, 95% kan niet autorijden, dat maak ik iets te vaak mee zo op de snelwegquote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef melismay het volgende:
Ik voel me waardeloos, "je kan niet autorijden" "je kan niet normaal met mensen omgaan" "je zult nooit een vriend krijgen" "je moet wat aan je uiterlijk doen", geweldig, moeders die denken je te motiveren
Ze reageert haar frustratie over haar eigen leven af op jou. Zodra je dit snapt, verlies je wel deels het respect voor je moeder, maar ben je in ieder geval wijzer dan zij is. Kom op, laat je niet zo kisten door de mening van iemand anders, zéker niet als degene zelf verre van perfect is.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 18:01 schreef melismay het volgende:
Ik voel me waardeloos, "je kan niet autorijden" "je kan niet normaal met mensen omgaan" "je zult nooit een vriend krijgen" "je moet wat aan je uiterlijk doen", geweldig, moeders die denken je te motiveren
dank jequote:
dat herken ik wel, heb ik ook gehad (ik werk ook in de thuiszorg), sterkte ermee.quote:Op dinsdag 11 juli 2006 16:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een client van me op mijn werk (thuiszorg) is overleden.. raar dat het zo'n indruk op me maakt
Eens!quote:
Mooi zoquote:Op woensdag 12 juli 2006 09:52 schreef Copycat het volgende:
Ik heb me in tijden niet meer zo goed gevoeld.
Het verleden is dood, lang leve de toekomst![]()
Ik ook? Snif.quote:Op woensdag 12 juli 2006 11:38 schreef melismay het volgende:
Iedereen zakt maar lekker in de stront!Wat een verschrikkelijke kutzooi
Je bent écht volwassen geworden.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:16 schreef WeirdMicky het volgende:
Some people tell me that I need help...
Some people can fuck off and go to hell.![]()
....en voel me nu een heel stuk opgeluchter en minder verward!quote:Op woensdag 12 juli 2006 15:55 schreef BrandX het volgende:
beetje verward, beetje gespannen (in de zin van: in afwachting van wat komen gaat), beetje weemoed voor het onvermijdelijke tijdelijke afscheid. En hoe dat afscheid zal gaan verlopen.![]()
Ik mis je nu al, terwijl we nog van die leuke dingen gaan doen![]()
Volwassenen zijn heeft enkel nadelen.quote:Op woensdag 12 juli 2006 18:17 schreef Christine het volgende:
[..]
Je bent écht volwassen geworden..
quote:Op woensdag 12 juli 2006 20:47 schreef mrsj het volgende:Ik mis`m zo..en dat mag gewoon niet
Ik voel me verdrietig.
quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:36 schreef Noisekick het volgende:
Als er nou nog 1 iemand aan m'n deurbel gaat trekken of me opbelt voor iets onnozels dan ontplof ik echt. Ophoeren allemaal graag![]()
Jij zal je ook eens positief voelen....quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:42 schreef ThunderChild het volgende:
Wonden uit het verleden zijn weer es opengereten . . .![]()
![]()
![]()
jaaaaa dan is het weeeeeeekend!!!!quote:
Dat ook....quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |