De volgende onbekende renners zijn al geclaimed:quote:Op zondag 2 juli 2006 14:29 schreef mitt het volgende:
Je hebt het elk jaar wel eens, dat je aan het einde van de Tour een naam hoort, waarvan je geen idee had dat deze renner al 3 weken in het peleton meefietste
Adopteer in dit topic een onbekendere renner en maak hem bekend, volg hem de gehele Tour, juichen huil met hem mee.
Kijk, dan weet je weer waar je het allemaal voor doet, als adoptie-ouder. Gefeliciteerd!quote:
Kijk ff in de OPquote:Op zondag 9 juli 2006 19:29 schreef One_of_the_few het volgende:
Kan je nog iemand adopteren?
MUGERLI Matej zou ik willen. de sloveen van Liquigas.
wil niet veel zeggen thaleia maar dat is Lobato niet. Het is zijn ploegmakker Ventosoquote:Op zondag 9 juli 2006 17:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
Kijk, dan weet je weer waar je het allemaal voor doet, als adoptie-ouder. Gefeliciteerd!
[afbeelding]
Ruben Lobato is er even bij gaan zitten.
quote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 17:59 schreef alpeko het volgende:
En wat is er waar van de geruchten dat Coyot vandaag op bezoek is geweest bij Fuentes en dat hij de gevangenis heeft verlaten met een wit stokbrood?
Zet ze 'n helm op en ze lijken allemaal op elkaarquote:Op maandag 10 juli 2006 15:10 schreef Bartoli het volgende:
wil niet veel zeggen thaleia maar dat is Lobato niet. Het is zijn ploegmakker Ventoso
arme schatquote:Op maandag 10 juli 2006 23:33 schreef thaleia het volgende:
[..]
Zet ze 'n helm op en ze lijken allemaal op elkaar
Bij cyclingnews nemen ze jou renner een beetje in de zeik....ik zou er wat van gaan zeggen.quote:13:38 - Attack From Coyot...
The first attack in stage nine has come from Arnaud Coyot of the Cofidis team. He began his move in the first kilometer, a tactic employed by the same rider in several stage this year. He’s never been able to gain an advantage of more than 200 meters before being caught by the peloton.
13:42 - Coyot Caught... What A Surprise!
Sebastian Joly (FDJ) is the latest rider to try and establish an escape. No one else was interested in joining him on the attack and the peloton is all together again. (It’s barely worth mentioning, but please note that Coyot’s attack amounted to nothing. Again...)
quote:Op woensdag 12 juli 2006 17:50 schreef The_S het volgende:
woei! Dessel in het geel wie had dat ooit nog gedach
Koppie koppie... die Kopp weet natuurlijk dat hij het wiel moet houden van Coyot om in Parijs met geel te eindigen. Maar toch mag Kopp wat mij betreft vandaag wel gaan aanvallen ipv op Coyot letten. Kopp is sterk maar het verschil met outsiders als Landis, Kloden en Hincapie mag natuurlijk niet al te ver oplopen anders gaan die er straks nog met de eindzege vandoor als gevolg van Kopps conservatieve rijstijl. De verwachting is dus dat Kopp de Tourmalet gaat gebruiken om kort in het klassement te komen staan. De Alpen kunnen dan benut worden om de echte slag te slaan en dan is de klus wel geklaard.quote:Op woensdag 12 juli 2006 19:21 schreef methodmich het volgende:
Overigens een aardig gezellige bus vol adoptierenners en wel: Samuel Plouhinec, Bert Grabsch, Kjell Carlström, Eduardo Gonzalo Ramírez, Samuel Dumoulin, Paolo Tiralongo, Patrick Calcagni, Aitor Hernández, Johan Vansummeren, Matej Mugerli, Cédric Coutouly, Sébastien Joly, Daniele Righi, David Kopp en Julian Dean.
Nee hoor, het is veel leuker om onbekende, maar volstrekt voorspelbare, revelaties te ontdekken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef JelleS het volgende:
Het mooiste is juist om renners te kiezen die nooit wat winnen, en eigenlijk ook nooit voorin rijden. Ik kan ook wel een fothen kiezen om dan blij te zijn dat die goed rijdt, maar daar is niks leuks aan. Het was juist erg mooi dat Dessel gister geel pakte, want daarvan zou je het helemaal nooit verwachten.
Wederom dus weer onafscheidelijk van Kopp, mijn renner. Die juichend als eerste van deze groep over de streep kwam. Nooit te beroerd om toch nog even aan te zetten. Bovendien heeft Kopp nog meer reden tot juichen want hij had vandaag zijn knecht Leipheimer de vrije hand gegeven en daar maakte deze dankbaar gebruik van. Morgen gaat Leipheimer dan ook weer in dienst van de Koppman rijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Wederom moest Arnaud Coyot vandaag plaatsnemen in de bus. Ze eindigden op 44.20, keurig binnen tijd, zodat hij morgen gewoon kan gaan winnen op 14 juli.
Bij hem in de bus o.a. klasbakken als Moos, Hushovd, Steegmans, Horner, Freire, Paolini, Rubiera, Aerts, Bäckstedt, McEwen, Vasseur, O'Grady en Kopp.
In het algemeen klassement wordt de achterstand op het geel van Landis wel ietsje groter. Hij is nu namelijk 149e op 1 uur 19 minuten en 13 seconden. Wel te doen dus nog.
Parijs is nog ver.
En een update is weer eens nodig, voor mijn Moisés.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Moisés Dueņas Nevado fieste gisteren rustig uit, hij had de tijdrit vast in zijn achterhoofd.
Zijn rijtje nu: 134e, 121e, 88e, 101e, 90e en 136e!
Zou zo maar kunnen, hij maakt op mij vandaag een sterke indruk en laat zijn hoofd nog niet op hol brengen door de vroege ontsnappingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:08 schreef methodmich het volgende:
Coyot zou vandaag in principe gaan winnen. Ben benieuwd.
Vast van shirt gewisseld met Koppquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Miljaar, Coyot wordt nu als tiende doorgegeven door de organisatie.
Een persoonlijk record in deze Tour!
Is wel een bekende, reed zelfs nog bij US Postal in de Tour toen Lance won.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:40 schreef the-bullit het volgende:
ik zou cristian van de velde CSC VS wel willen adopteren.
hij doet t gewoon hele goed voor een amerikaan waarvan ik nog nooit gehoord had.
Heb je het lijstje in de OP gezien? Hoofdzakelijk bekende renners.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is wel een bekende, reed zelfs nog bij US Postal in de Tour toen Lance won.
Vandaag dan, voor het eerst! Helaas wel in negatieve zin in de vorm van een valpartij. Maar hij kwam uiteindelijk in de middenmoot over de finish van Alpe d'Huez.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:41 schreef Falco het volgende:
IglinksyNog geen één keer uitgebreid in beeld gekomen
Je renner vandaag opgegeven op de Galbier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Vandaag dan, voor het eerst! Helaas wel in negatieve zin in de vorm van een valpartij. Maar hij kwam uiteindelijk in de middenmoot over de finish van Alpe d'Huez.
Bijgevoegd nog een mooie tekening van de Alpen maar die kan ik hier helaas niet posten.quote:Lieve adoptieouder,
Ondanks jouw onvoorwaardelijke steun heb ik vandaag toch mijn de handdoek in de ring moeten gooien. Niet omdat ik niet meer tegen de bergen op kwam hoor. Nee, ik ben gestopt vanwege een arbeidsconflict. Toen ik moest lossen tijdens de beklimming van de Col du Gallibier vroeg ik mijn ploegleider om Leipheimer af te laten zakken om mij weer richting het peloton te sleuren. Maar de teambaas vond dat Leipheimer meer kans maakt om in Parijs op het podium te komen. Belachelijk natuurlijk. "Auf wiedersehen", galmde door mijn Kopp, dus ik kneep prompt in de remmen.
Ik hoop niet dat je teleurgesteld bent... maar ik neem aan dat je er begrip voor hebt dat ik niet met geel in Parijs wil aankomen voor zo'n team waar collegialiteit ver te zoeken als ik mijn eerste off day heb.
Veel liefs en ik beloof volgend jaar in een team te rijden waar men wel wil vechten voor mijn trui.
David Kopp
Leuk dat geluk van een adoptieouder. Maar dankzij Maarten Ducrot moest ik vandaag nog een traantje wegpinken. Wrolich en Kopp zaten volgens hem lekker te overleggen halverwege het peloton terwijl Kopp toch echt in de Alpen is blijven steken. Dat doet dan even pijn als je er op zo'n manier nogmaals mee geconfronteerd wordt.quote:Op zondag 23 juli 2006 17:57 schreef JelleS het volgende:
Dumoulin, mijn held. Hij mag dan wel klein zijn, maar hij ging gewoon meesprinten. Omdat hij daar zin in had. Een 6e plaats werd het, helaas zat er niet veel meer in. Maar karakter toont hij wel, door als niet sprinter gewoon mee te doen. En hij bleef gewoon grote namen als Ballan en Isasi voor. Chapeau kameraad! Ik drink vandaag een glaasje op je.
Hartverscheurend....maar volgend jaar gaat het vast beter! Mede dankzij jouw steunquote:Op zondag 23 juli 2006 18:23 schreef alpeko het volgende:
Dat doet dan even pijn als je er op zo'n manier nogmaals mee geconfronteerd wordt.
Ja, mooi hčquote:Op zondag 23 juli 2006 13:49 schreef methodmich het volgende:
Portal een prima tijdrit gereden trouwens, icebliss!
mitt - 165 CARLSTRÖM Kjell (FIN) 132e op 3.35.53quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Is er nog een eindrangschikking van alle adoptierenners?? Helaas hebben velen de eindstreep niet gehaald, maar er is toch wel een leuk klassementje van te maken.
danku, hij was dan ook echt 1 van de meest onbekende en dan zo hoog eindigenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:36 schreef Falco het volgende:
Gefeliciteerd The_S! Van de onbekende tourrenners is jouw adoptierenner de hoogst geklasseerde
Zijn naam staat in ieder geval al op de bolletjestrui.quote:Op maandag 18 juni 2007 15:52 schreef Happadipidos het volgende:
Mag ik bij deze de vreselijke toppert Dimitri Champion claimen?
weergaloze naam van Bouygues Telecom.. en een tourwinnaar in 2011!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |