Nee hoor, het is veel leuker om onbekende, maar volstrekt voorspelbare, revelaties te ontdekken.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:03 schreef JelleS het volgende:
Het mooiste is juist om renners te kiezen die nooit wat winnen, en eigenlijk ook nooit voorin rijden. Ik kan ook wel een fothen kiezen om dan blij te zijn dat die goed rijdt, maar daar is niks leuks aan. Het was juist erg mooi dat Dessel gister geel pakte, want daarvan zou je het helemaal nooit verwachten.
Wederom dus weer onafscheidelijk van Kopp, mijn renner. Die juichend als eerste van deze groep over de streep kwam. Nooit te beroerd om toch nog even aan te zetten. Bovendien heeft Kopp nog meer reden tot juichen want hij had vandaag zijn knecht Leipheimer de vrije hand gegeven en daar maakte deze dankbaar gebruik van. Morgen gaat Leipheimer dan ook weer in dienst van de Koppman rijden.quote:Op donderdag 13 juli 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Wederom moest Arnaud Coyot vandaag plaatsnemen in de bus. Ze eindigden op 44.20, keurig binnen tijd, zodat hij morgen gewoon kan gaan winnen op 14 juli.
Bij hem in de bus o.a. klasbakken als Moos, Hushovd, Steegmans, Horner, Freire, Paolini, Rubiera, Aerts, Bäckstedt, McEwen, Vasseur, O'Grady en Kopp.
In het algemeen klassement wordt de achterstand op het geel van Landis wel ietsje groter. Hij is nu namelijk 149e op 1 uur 19 minuten en 13 seconden. Wel te doen dus nog.
Parijs is nog ver.
En een update is weer eens nodig, voor mijn Moisés.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Moisés Dueñas Nevado fieste gisteren rustig uit, hij had de tijdrit vast in zijn achterhoofd.
Zijn rijtje nu: 134e, 121e, 88e, 101e, 90e en 136e!
Zou zo maar kunnen, hij maakt op mij vandaag een sterke indruk en laat zijn hoofd nog niet op hol brengen door de vroege ontsnappingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 14:08 schreef methodmich het volgende:
Coyot zou vandaag in principe gaan winnen. Ben benieuwd.
Vast van shirt gewisseld met Koppquote:Op zaterdag 15 juli 2006 17:41 schreef methodmich het volgende:
Miljaar, Coyot wordt nu als tiende doorgegeven door de organisatie.
Een persoonlijk record in deze Tour!
Is wel een bekende, reed zelfs nog bij US Postal in de Tour toen Lance won.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:40 schreef the-bullit het volgende:
ik zou cristian van de velde CSC VS wel willen adopteren.
hij doet t gewoon hele goed voor een amerikaan waarvan ik nog nooit gehoord had.
Heb je het lijstje in de OP gezien? Hoofdzakelijk bekende renners.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Is wel een bekende, reed zelfs nog bij US Postal in de Tour toen Lance won.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |