Vandaag dan, voor het eerst! Helaas wel in negatieve zin in de vorm van een valpartij. Maar hij kwam uiteindelijk in de middenmoot over de finish van Alpe d'Huez.quote:Op zondag 16 juli 2006 19:41 schreef Falco het volgende:
IglinksyNog geen één keer uitgebreid in beeld gekomen
Je renner vandaag opgegeven op de Galbier.quote:Op dinsdag 18 juli 2006 20:18 schreef Falco het volgende:
[..]
Vandaag dan, voor het eerst! Helaas wel in negatieve zin in de vorm van een valpartij. Maar hij kwam uiteindelijk in de middenmoot over de finish van Alpe d'Huez.
Bijgevoegd nog een mooie tekening van de Alpen maar die kan ik hier helaas niet posten.quote:Lieve adoptieouder,
Ondanks jouw onvoorwaardelijke steun heb ik vandaag toch mijn de handdoek in de ring moeten gooien. Niet omdat ik niet meer tegen de bergen op kwam hoor. Nee, ik ben gestopt vanwege een arbeidsconflict. Toen ik moest lossen tijdens de beklimming van de Col du Gallibier vroeg ik mijn ploegleider om Leipheimer af te laten zakken om mij weer richting het peloton te sleuren. Maar de teambaas vond dat Leipheimer meer kans maakt om in Parijs op het podium te komen. Belachelijk natuurlijk. "Auf wiedersehen", galmde door mijn Kopp, dus ik kneep prompt in de remmen.
Ik hoop niet dat je teleurgesteld bent... maar ik neem aan dat je er begrip voor hebt dat ik niet met geel in Parijs wil aankomen voor zo'n team waar collegialiteit ver te zoeken als ik mijn eerste off day heb.
Veel liefs en ik beloof volgend jaar in een team te rijden waar men wel wil vechten voor mijn trui.
David Kopp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |