Ik wel, ben nu lectori salutem aan het lezen.quote:
Dat beslis ik wel als ik het heb gelezen. Ik laat nog wel weten wat ik er van vind als het zover is.quote:
Ik heb nooit een plot als ik begin, ik schrijf altijd naar een plot toequote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef wonderer het volgende:
Ik moet meer gaan schrijven. Ik heb alleen nog geen plot
Ik wil minstens een vaag idee hebben waar het verhaal over moet gaan. Elk verhaal brengt namelijk een verandering teweeg in Arthur, en ik kan niet zomaar ergens beginnen. Ik heb wel een idee voor een verhaal voor over tien jaar, maar ik heb mezelf beloofd dat ik nu alleen nog maar in chronologische volgorde ga schrijven.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nooit een plot als ik begin, ik schrijf altijd naar een plot toe.
Pun intended?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Lectori Salutem deel 1 klaar.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel twee ook klaar, en mijn beeld van de vuurspuwert is niet meer helemaal positief.
Yeah... ik zal mijn productie weer opkrikken. Als ik een plot weetquote:Op zondag 9 juli 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel een beetje "verslaafd" aan Arthurverhalen, en ze zijn bijna op.
Ja, maar op zich vind ik Arthur ook een beetje naïef. Tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren, maar ik kan mijn ogen niet meer focussen op zo veel lettersquote:
Het doet hem goed dat er mensen van hem houden, ook al is ie homoquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik deel 4 nog zal lezen voor ik ga slapen.
Doe maar niet. Straks heb je alles uitquote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik deel 4 nog zal lezen voor ik ga slapen.
Ja maar, ja maar..quote:Op maandag 10 juli 2006 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe maar niet. Straks heb je alles uit
Je haalt me in.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:31 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ik ben al aan deel 4 begonnen.
Tosso.
I tryquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef NanKing het volgende:
Hey Wonderer ik vind het echt ontzettend knap hoe je Arthur's gevoelens omschrijft, helemaal als hetero zijnde.
Hulde voor jou.
Trustenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh nee, dat was net deel 4 al.![]()
![]()
Toch maar slapen zo en morgen beginnen bij 5.
Sweet Dreams Zustersquote:
ja heb het lang genoeg proberen uit te stellenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:46 schreef NanKing het volgende:
Ga je ook slapen stroek?
Je wil niet weten hoeveel lol ik heb gehad met het schrijven daarvanquote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef NanKing het volgende:
Wat een engerd is die jongleur/vuurvreter/acrobaat![]()
.
wonderer, heb je dat linkje al eens laten vallen in TTK?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lol ik heb gehad met het schrijven daarvan
En dan te bedenken dat het is gebaseerd op iemand die ik ken
Dat staat ongeveer op nummer 85 van onze prioriteitenlijst. Bovendien staat de videorecorder (die het gewoon prima doet) boven, en kunnen we LWord fijn in bed kijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is nu toch allemaal HD recorder enzoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |