Aww kusje dropquote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef Viking84 het volgende:
nee, geen leven in de brouwerij, want ik ben zieligheb hete tomatensoep over m'n vinger heen gehad
tnxquote:Op zondag 9 juli 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Viking, ik heb even de vrijheid genomen om je avatar iets minder rood temaken, iets natuurlijker:
[afbeelding]
Wil je een spongebob pleister van me? spongebob pleisters maken alles goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef Viking84 het volgende:
nee, geen leven in de brouwerij, want ik ben zieligheb hete tomatensoep over m'n vinger heen gehad
gedverquote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef NanKing het volgende:
Nee, pleisters helpen niet tegen een blaar want je blaar moet uitdrogen.
Ik prik ze altijd door dan is het 't snelst geheeld.
Wij zijn dan ook erg hipquote:Op zondag 9 juli 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik prik blaren ook altijd.
Dat was al lang duidelijk.quote:
omdat er vocht uit komtquote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom gedver? Je bent wel meteen van de meeste pijn af hoor.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom gedver? Je bent wel meteen van de meeste pijn af hoor.
Een echte brandblaar dus. Die zou ik idd niet inprikken dat doet volgens mij erg zeer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat er vocht uit komtbovendien is het niet echt zo'n echte doorzichtige blaar, maar meer een rode streep op m'n vinger.
Ik vind je Arthurverhalen echt goed, en ik moet echt zeggen dat die Arthur opvallend wat eigenschappen vertoont waar ik me enorm mee identificeer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
Pirates 2 is echt geweldig
Ik wil hem nog een keer zien.
En ik heb ook mijn vinger verbrand
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je Arthurverhalen echt goed, en ik moet echt zeggen dat die Arthur opvallend wat eigenschappen vertoont waar ik me enorm mee identificeer.
Heb nu De eerste kus, Slechte cijfers, Neef en nicht en De vuurvreter gelezen.
Je gaat gewool die rol van Arthur spelen als de verhalen verfilmd gaan wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij houdt van Jazz, lezen en schrijven, is vrij onzeker![]()
![]()
.
Je bent het niet vergetenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef Twisted_fok het volgende:
The L-Word begint zo, dat jullie het even weten.
Nah, Arthur is een spijker, ik ben meer een, tja... tonnetjequote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je gaat gewool die rol van Arthur spelen als de verhalen verfilmd gaan worden![]()
Je moet wel wat over hebben voor je rol hequote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, Arthur is een spijker, ik ben meer een, tja... tonnetje.
Ja, ok.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet wel wat over hebben voor je rol he.
Hou jij ook van Jazz? Dan mag je me namelijk helpen... ik weet er absoluut niks van en ik wil niet de meest voor de hand liggende namen gebruiken.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij houdt van Jazz, lezen en schrijven, is vrij onzeker![]()
![]()
.
Ik ben dan ook erg trots op mezelf momenteel.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent het niet vergeten.
Ik heb geen zin om te kijken btw.
Die valse Fred ?????quote:Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ok.
Op zich sla ik een carriëre als acteur niet af. En die Vuurspuwer lijkt me ook niet verkeerd.
Ik ben nog niet zo ver, hij heeft Fred pas één keer ontmoet, en ik bedoelde qua uiterlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die valse Fred ?????
nee die vind ik niet aardig
Doe dan neef Peter maar die de jongens in Amsterdam op sleeptouw neemt![]()
Ik ben ook heul trots op je hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg trots op mezelf momenteel.
Ik weet er echt vrij weinig af, en juist de meest voor de hand liggende namenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou jij ook van Jazz? Dan mag je me namelijk helpen... ik weet er absoluut niks van en ik wil niet de meest voor de hand liggende namen gebruiken.
Wacht maar...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver, hij heeft Fred pas één keer ontmoet, en ik bedoelde qua uiterlijk.
Voetbal is afgelopen, Italie is kampioen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef maedel het volgende:
De video staat te snorren voor the L-word. We lopen namelijk nog 2 afleveringen achter. En straks dus 3.![]()
Dat verdomde voetbal ook![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |