nietus is prima in ordequote:
Oh, je hebt die stroop gewoon tusen je reet gedaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:03 schreef liefie_ het volgende:
[..]
nietus is prima in orde
en nee niet heel R&P is lesbeau
ze achtervolgen mij gewoon ik kan er ook niks aan doen
lees maar terug dan weet je hoe wij m door gekomen zijnquote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef Lollifant het volgende:
Ik kan jullie echt niet bijhouden. Ben 1 dagje weg en er is alweer een topic vol!![]()
Maar goed, iedereen de zaterdagavond/zondag goed doorgekomen?![]()
Ik had gisteravond dus een feestje, was echt supertof! Eerst een verjaardag van een vriend, daarna met een klein groepje uit geweest. Lekker naar de Coming Out, plaatselijke gaybar. Het was echt gezellig, heb de hele nacht gedanst![]()
In welke contreien bevindt dat café zich?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:18 schreef liefie_ het volgende:
[..]
lees maar terug dan weet je hoe wij m door gekomen zijn
wij hebben hier net een nieuwe gaybar cafe schwoel
klinkt tof he?
ik moet er nog heen
tilburg!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:58 schreef maedel het volgende:
[..]
In welke contreien bevindt dat café zich?
bleeeeeghquote:Op zondag 9 juli 2006 18:10 schreef wonderer het volgende:
Moeten we trouwens geen lijstje met vragen hebben voor iedereen? Om kennis te maken enzo?
bedankt voor het ideequote:Op zondag 9 juli 2006 18:16 schreef wonderer het volgende:
't Was maar een idee...
*gaat nu PotC2 kijken*
Ja, ik heb de vrijheid genomen.quote:
Of ie mooi is doet er niet toe, waarheid zal overwinnenquote:
quote:Se me acaba el argumento
y la metodología
cada vez que se aparece frente a mi
tu anatomía
Por que este amor ya no entiende
de consejos ni razones
se alimenta de pretextos
y le faltan pantalones
Este amor no me permite estar en pie
porque ya hasta me ha quebrado los talones
aunque me levante, volveré a caer
si te acercas nada es util para esta inutil
Bruta, ciega, sordomuda
torpe, traste, testaruda
es todo lo que he sido
por ti me he convertido
en una cosa que no hace
otra cosa más que amarte
pienso en ti día y noche
y no se como olvidarte
Ay, ay, ay, ay, ay, ay, ay
ay, ay, ay, ay, ay, ay, ay
Cuantas veces he intentado
enterrarte en mi memoria
y aunque diga ya no más
es otra vez la misma historia
porque este amor siempre sabe
hacerme respirar profundo
ya me trae por la izquierda
y de pelea con el mundo
Si pudiera exorcizarme de tu voz
si pudiera escaparme de tu nombre
si pudiera arrancarme el corazón
y esconderme para no sentirme nuevamente
Bruta, ciega, sordomuda
torpe, traste, testaruda
es todo lo que he sido
por ti me he convertido
en una cosa que no hace
otra cosa mas que amarte
pienso en ti día y noche
y no se como olvidarte
Ojerosa, flaca, fea, desgreñada
torpe, tonta, lenta, necia, desquiciada
completamente descontrolada
tu te das cuenta y no me dices nada
ves que se me ha vuelto la cabeza un nido
donde solamente tu tienes asilo
y no me escuchas lo que te digo
mira bien lo que vas a hacer conmigo
Bruta, ciega, sordomuda
torpe, traste, testaruda
es todo lo que he sido
popr ti me he convertido
en una cosa que no hace
otra cosa más que amarte
pienso en ti día y noche
y no se como olvidarte
Ik deed het allemaal voor jou.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:08 schreef NanKing het volgende:
Goede smaak heb je Erik 14.gif.
Liefde. Pure liefde.quote:
Kun je die niet in een code ding plakken?quote:Op zondag 9 juli 2006 20:37 schreef most_wanted het volgende:
Ik was bezig met de wiki maken maar die L wil niet lukken.
1 |
Ik weet iets beter, ik zet die OP wel op mijn site... als die weer up is.quote:Op zondag 9 juli 2006 20:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Kun je die niet in een code ding plakken?
[ code verwijderd ]
Ik heb ook webruimtequote:Op zondag 9 juli 2006 20:41 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Ik weet iets beter, ik zet die OP wel op mijn site... als die weer up is.![]()
Waarvan akte.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik moet bij het (overigens afschuwelijke woord) lesbiënnes altijd denken aan less banana's.
Tot zo ver deze mededeling.
Aww kusje dropquote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef Viking84 het volgende:
nee, geen leven in de brouwerij, want ik ben zieligheb hete tomatensoep over m'n vinger heen gehad
tnxquote:Op zondag 9 juli 2006 21:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Viking, ik heb even de vrijheid genomen om je avatar iets minder rood temaken, iets natuurlijker:
[afbeelding]
Wil je een spongebob pleister van me? spongebob pleisters maken alles goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:32 schreef Viking84 het volgende:
nee, geen leven in de brouwerij, want ik ben zieligheb hete tomatensoep over m'n vinger heen gehad
gedverquote:Op zondag 9 juli 2006 21:55 schreef NanKing het volgende:
Nee, pleisters helpen niet tegen een blaar want je blaar moet uitdrogen.
Ik prik ze altijd door dan is het 't snelst geheeld.
Wij zijn dan ook erg hipquote:Op zondag 9 juli 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik prik blaren ook altijd.
Dat was al lang duidelijk.quote:
omdat er vocht uit komtquote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom gedver? Je bent wel meteen van de meeste pijn af hoor.
quote:Op zondag 9 juli 2006 21:57 schreef NanKing het volgende:
[..]
Waarom gedver? Je bent wel meteen van de meeste pijn af hoor.
Een echte brandblaar dus. Die zou ik idd niet inprikken dat doet volgens mij erg zeer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:05 schreef Viking84 het volgende:
[..]
omdat er vocht uit komtbovendien is het niet echt zo'n echte doorzichtige blaar, maar meer een rode streep op m'n vinger.
Ik vind je Arthurverhalen echt goed, en ik moet echt zeggen dat die Arthur opvallend wat eigenschappen vertoont waar ik me enorm mee identificeer.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:26 schreef wonderer het volgende:
Pirates 2 is echt geweldig
Ik wil hem nog een keer zien.
En ik heb ook mijn vinger verbrand
quote:Op zondag 9 juli 2006 22:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind je Arthurverhalen echt goed, en ik moet echt zeggen dat die Arthur opvallend wat eigenschappen vertoont waar ik me enorm mee identificeer.
Heb nu De eerste kus, Slechte cijfers, Neef en nicht en De vuurvreter gelezen.
Je gaat gewool die rol van Arthur spelen als de verhalen verfilmd gaan wordenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij houdt van Jazz, lezen en schrijven, is vrij onzeker![]()
![]()
.
Je bent het niet vergetenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef Twisted_fok het volgende:
The L-Word begint zo, dat jullie het even weten.
Nah, Arthur is een spijker, ik ben meer een, tja... tonnetjequote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je gaat gewool die rol van Arthur spelen als de verhalen verfilmd gaan worden![]()
Je moet wel wat over hebben voor je rol hequote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nah, Arthur is een spijker, ik ben meer een, tja... tonnetje.
Ja, ok.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:38 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je moet wel wat over hebben voor je rol he.
Hou jij ook van Jazz? Dan mag je me namelijk helpen... ik weet er absoluut niks van en ik wil niet de meest voor de hand liggende namen gebruiken.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Hij houdt van Jazz, lezen en schrijven, is vrij onzeker![]()
![]()
.
Ik ben dan ook erg trots op mezelf momenteel.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:37 schreef NanKing het volgende:
[..]
Je bent het niet vergeten.
Ik heb geen zin om te kijken btw.
Die valse Fred ?????quote:Op zondag 9 juli 2006 22:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, ok.
Op zich sla ik een carriëre als acteur niet af. En die Vuurspuwer lijkt me ook niet verkeerd.
Ik ben nog niet zo ver, hij heeft Fred pas één keer ontmoet, en ik bedoelde qua uiterlijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Die valse Fred ?????
nee die vind ik niet aardig
Doe dan neef Peter maar die de jongens in Amsterdam op sleeptouw neemt![]()
Ik ben ook heul trots op je hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik ben dan ook erg trots op mezelf momenteel.
Ik weet er echt vrij weinig af, en juist de meest voor de hand liggende namenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou jij ook van Jazz? Dan mag je me namelijk helpen... ik weet er absoluut niks van en ik wil niet de meest voor de hand liggende namen gebruiken.
Wacht maar...quote:Op zondag 9 juli 2006 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben nog niet zo ver, hij heeft Fred pas één keer ontmoet, en ik bedoelde qua uiterlijk.
Voetbal is afgelopen, Italie is kampioen.quote:Op zondag 9 juli 2006 22:47 schreef maedel het volgende:
De video staat te snorren voor the L-word. We lopen namelijk nog 2 afleveringen achter. En straks dus 3.![]()
Dat verdomde voetbal ook![]()
Blijkbaar welquote:
Ik wel, ben nu lectori salutem aan het lezen.quote:
Dat beslis ik wel als ik het heb gelezen. Ik laat nog wel weten wat ik er van vind als het zover is.quote:
Ik heb nooit een plot als ik begin, ik schrijf altijd naar een plot toequote:Op zondag 9 juli 2006 23:05 schreef wonderer het volgende:
Ik moet meer gaan schrijven. Ik heb alleen nog geen plot
Ik wil minstens een vaag idee hebben waar het verhaal over moet gaan. Elk verhaal brengt namelijk een verandering teweeg in Arthur, en ik kan niet zomaar ergens beginnen. Ik heb wel een idee voor een verhaal voor over tien jaar, maar ik heb mezelf beloofd dat ik nu alleen nog maar in chronologische volgorde ga schrijven.quote:Op zondag 9 juli 2006 23:07 schreef NanKing het volgende:
[..]
Ik heb nooit een plot als ik begin, ik schrijf altijd naar een plot toe.
Pun intended?quote:Op zondag 9 juli 2006 23:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Lectori Salutem deel 1 klaar.
quote:Op zondag 9 juli 2006 23:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Deel twee ook klaar, en mijn beeld van de vuurspuwert is niet meer helemaal positief.
Yeah... ik zal mijn productie weer opkrikken. Als ik een plot weetquote:Op zondag 9 juli 2006 23:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel een beetje "verslaafd" aan Arthurverhalen, en ze zijn bijna op.
Ja, maar op zich vind ik Arthur ook een beetje naïef. Tot nu toe. Ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren, maar ik kan mijn ogen niet meer focussen op zo veel lettersquote:
Het doet hem goed dat er mensen van hem houden, ook al is ie homoquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik deel 4 nog zal lezen voor ik ga slapen.
Doe maar niet. Straks heb je alles uitquote:Op maandag 10 juli 2006 01:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben nog aan het twijfelen of ik deel 4 nog zal lezen voor ik ga slapen.
Ja maar, ja maar..quote:Op maandag 10 juli 2006 01:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Doe maar niet. Straks heb je alles uit
Je haalt me in.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:31 schreef NanKing het volgende:
Oh ja ik ben al aan deel 4 begonnen.
Tosso.
I tryquote:Op maandag 10 juli 2006 01:30 schreef NanKing het volgende:
Hey Wonderer ik vind het echt ontzettend knap hoe je Arthur's gevoelens omschrijft, helemaal als hetero zijnde.
Hulde voor jou.
Trustenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh nee, dat was net deel 4 al.![]()
![]()
Toch maar slapen zo en morgen beginnen bij 5.
Sweet Dreams Zustersquote:
ja heb het lang genoeg proberen uit te stellenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:46 schreef NanKing het volgende:
Ga je ook slapen stroek?
Je wil niet weten hoeveel lol ik heb gehad met het schrijven daarvanquote:Op maandag 10 juli 2006 01:44 schreef NanKing het volgende:
Wat een engerd is die jongleur/vuurvreter/acrobaat![]()
.
wonderer, heb je dat linkje al eens laten vallen in TTK?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wil niet weten hoeveel lol ik heb gehad met het schrijven daarvan
En dan te bedenken dat het is gebaseerd op iemand die ik ken
Dat staat ongeveer op nummer 85 van onze prioriteitenlijst. Bovendien staat de videorecorder (die het gewoon prima doet) boven, en kunnen we LWord fijn in bed kijkenquote:Op zondag 9 juli 2006 22:53 schreef NanKing het volgende:
[..]
Het is nu toch allemaal HD recorder enzoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |