hm, ik denk dat je daar al snel 10x dubbele betaald. maar ken es proberenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef Sebasser het volgende:
Probeer het eens bij een klein vliegveldje ?
Waarom alleen in NL?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef Asmooh het volgende:
ik vergat er bij te zetten: nederlandse site
geen zweef, wel met motor.. maar niet zo groot.. 2/4 persoons..quote:Op zondag 9 juli 2006 16:43 schreef S1nn3rz het volgende:
wat voor soort vliegtuig zoek je? een zweefvliegtuig of een cessna ofzo?
dan snap ik het tijdens de koopquote:Op zondag 9 juli 2006 16:44 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Waarom alleen in NL?
In NL zijn bijna geen vliegtuigjes![]()
![]()
eigen gebruikquote:Op zondag 9 juli 2006 16:46 schreef Nightanimal het volgende:
Waar heb je m voor nodig? eigen gebruik of ga je m verhuren?
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef Asmooh het volgende:
eigenlijk juist niet, daarom WIL ik juist weten DUH?!
En wat is 't probleem met naar de USA gaan en teugvliegen?quote:
mijn achtergrond en hoe ik aan geld kom gaat niemand wat aanquote:Op zondag 9 juli 2006 16:55 schreef Nightanimal het volgende:
Ik zou zeggen vertel eens eerst iets over je achtergrond
Veel mensen verwachten namelijk niet echt dat je als 22 jarige een vliegtuig van minimaal 13K kan kopen, en je een vliegbrevet met vlieguren hebt behaald.....
misschien wel, maar ik denk zelf iets hebben is leuker?quote:Op zondag 9 juli 2006 16:57 schreef longinus het volgende:
Huren is goedkoper, tenzij je verre reizen wilt maken.
Een vliegtuig kost eerder ¤13000 per jaar of meer, en dan heb je het nog niet eens over de aanschafquote:
haha ik denk niet dat ik daar in mag vliegenquote:Op zondag 9 juli 2006 17:00 schreef JoPiDo het volgende:
in Rusland staan vaak nog ongebruikte straaljagers die je voor een zacht prijsje over kunt nemen
aanschaf heb je voor 20.000 euro alquote:Op zondag 9 juli 2006 17:00 schreef Hyperdude het volgende:
Een NL vliegtuig
http://www.nla.nl/
via die site die ik hierboven noemde (er zijn nog veel meer van die site's maar dan doe je maar ff Google)
Ga eerst maar eens wat uren maken voordat je zo'n ding koopt.
Koop een bootvliegtuigje, werk je dood
[..]
Een vliegtuig kost eerder ¤13000 per jaar of meer, en dan heb je het nog niet eens over de aanschaf![]()
Mischien de actieradius van zo'n ding ? Bijtanken in de lucht gaat vrij lastig, hèquote:Op zondag 9 juli 2006 16:55 schreef gronk het volgende:
[..]
En wat is 't probleem met naar de USA gaan en teugvliegen?
ook datquote:Op zondag 9 juli 2006 17:03 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
Mischien de actieradius van zo'n ding ? Bijtanken in de lucht gaat vrij lastig, hè![]()
![]()
Tussenstops maken op groenland en ijsland.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:03 schreef wimmel_1 het volgende:
Mischien de actieradius van zo'n ding ? Bijtanken in de lucht gaat vrij lastig, hè![]()
![]()
beetje om?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:12 schreef gronk het volgende:
[..]
Tussenstops maken op groenland en ijsland.
Als je geen 6000 kilometer ineens kunt doen, maar wel 4x2000 kilometer, dan zul je wel moeten, niet?quote:
dat gebeurt dus altijd met van die cessna vliegtuigen die vanuit de US of A naar Europa gaan.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:16 schreef gronk het volgende:
[..]
Als je geen 6000 kilometer ineens kunt doen, maar wel 4x2000 kilometer, dan zul je wel moeten, niet?
Het halen van je vliegbrevet kost gemiddeld ook rond de 15000 euro.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:03 schreef Asmooh het volgende:
[..]
aanschaf heb je voor 20.000 euro al
of goedkoper
kosten per jaar zijn idd duurder, maar ik moet nog even precies kijken wat de kosten zijn er voor
klopt, 13.000 euroquote:Op zondag 9 juli 2006 17:24 schreef Uncle_Sam het volgende:
[..]
Het halen van je vliegbrevet kost gemiddeld ook rond de 15000 euro.
Bovendien zijn niet veel toestellen ETOPS. Dat betekent dat je te allen tijde binnen 180 minuten van een vliegveld moet zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:03 schreef wimmel_1 het volgende:
[..]
![]()
een kennis van mij heeft een tijdje geleden een ultralicht vliegtuigje te koop aangeboden gekregen voor slechts 1 euroquote:Op zondag 9 juli 2006 16:25 schreef Asmooh het volgende:
[..]
hm, ik denk dat je daar al snel 10x dubbele betaald. maar ken es proberen
LOLquote:Op maandag 10 juli 2006 17:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Slaapwandelen ken ik maar Fok!ken tijdens je droom is wel het toppunt.
Had je nou die Ferrari F355, motorboot en die rocketlauncher al gekocht of zit dat ook nog in de planning?
Wat je tegenwoordig al niet kan betalen van een parttime koeriersbaantje.....of misschien heb je je 15 jaar oude Volvo 440 goed kunnen verkopen?
PS. ik zou m'n volledige naam en geboortedatum uit m'n Fok! profiel halen als ik jou was...je bent een interessante googletruc
Misschien is jouw Apache wel wat voor hemquote:Op donderdag 13 juli 2006 15:44 schreef cheukert het volgende:
Als de buren van hiernaast, zo'n probleem maken van m'n Apache, dan verhuizen ze toch gewoon?!? Interesseert me vrij weinig...
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 15:04 schreef Hugster het volgende:
[..]
LOL
http://werk.2dehands.nl/m(...)aan-als-koerier.html![]()
Die Alexander Meijer te Delft toch
Mr2 met ferrari body kit jaquote:Op maandag 10 juli 2006 17:33 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Slaapwandelen ken ik maar Fok!ken tijdens je droom is wel het toppunt.
Had je nou die Ferrari F355, motorboot en die rocketlauncher al gekocht of zit dat ook nog in de planning?
Wat je tegenwoordig al niet kan betalen van een parttime koeriersbaantje.....of misschien heb je je 15 jaar oude Volvo 440 goed kunnen verkopen?
PS. ik zou m'n volledige naam en geboortedatum uit m'n Fok! profiel halen als ik jou was...je bent een interessante googletruc
idd, als je je vliegbrevet haalt, dan praat je daar toch over met je instructeur/andere mensen die daar op dat vliegveld rondlopenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:50 schreef Divel het volgende:
Moeten we dit nou echt serieus nemen? Verwacht dat als je zulke plannen hebt je ook wel een beetje bekend bent in deze wereld en dus aardig de weg weet!![]()
Nee. Bijna de kortst mogelijke route in tijd en afstand. Komt door windrichtingen en de bolling van de aarde. Dat leer je vanzelf nog wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:13 schreef Asmooh het volgende:
beetje om?
nee, vlieguren moet je halen anders verloopt je brevet.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:35 schreef Asmooh het volgende:
klopt, 13.000 euro
maar das zelfde als met rijbewijsals je hem eenmaal heb dan heb je hem
kun je beter jong beginne he
Niet als je een FAA brevet neemt... maakt toch niks uit als je een eigen kist hebt, gewoon Amerikaans registrerenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 13:16 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
nee, vlieguren moet je halen anders verloopt je brevet.
je zult volgens mij ook in het Engels moeten communiceren met ground control hoorquote:Op zondag 9 juli 2006 16:41 schreef Asmooh het volgende:
ik vergat er bij te zetten: nederlandse site
p.s. wel handige site
vliegende vrouwenquote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Vind het als vele anderen met mij een heel opmerkelijk verhaal. Ik ken deze wereld wel een beetje en ga bij deze een serieuze reactie proberen..ik moet zeggen dat er maar weinig jongeren zijn die op zoek gaan naar een vliegtuig voordat ze uberhaupt hun brevet hebben... (Lees: Je bent de enige / je bent gek / je weet niet waar je over praat/ sorry )
maar oke maybe ben jij verwend en stinkend rijk..
dan weet ik mischien wel wat leuks voor je...
http://www.skyriders.nl , bij de 2ehands vliegtuigen staat een Mistral..
Maar serieus ik zou zeggen first things first; zoek een goede vliegclub bij je in de buurt, haal dat vliegbrevet/redelijk aantal vlieguurtjes, leg contacten met insiders in die wereld, informeer bij iemand die er meer van weet (en niet via fok) en wat het écht allemaal kost en met zich meebrengt (want daar schijn je werkelijk geen idee van te hebben? ), mocht je dan nog steeds enthausiast zijn, ga dan met geld smijten (al je dat nog heb na je lessen etc.)
![]()
Ohja misschien is dit ook wat voor je..
http://www.nnac.nl/
http://www.avianoord.nl/index.php?object=website&id=13
Veel plezier. Sja ik zal de laatste zijn om te zeggen dat dromen fout is maar dit is toch wel een beetje uhm tsja.. liefSorry.
![]()
Bedankt voor de buigingquote:
neem eens een kijkje in de vliegtopicsquote:Op zaterdag 15 juli 2006 21:21 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Bedankt voor de buigingmaar ik vlieg zelf (helaas) (nog
- wie weet) niet. Heb gewoon wat van die gekken in de familie zitten dus..
![]()
En de concurent...quote:Op zaterdag 15 juli 2006 15:37 schreef Cutebutpsycho het volgende:
http://www.skyriders.nl , bij de 2ehands vliegtuigen staat een Mistral..
Jij denkt nog dat de aarde plat is?quote:
Het is wel degelijk omquote:Op maandag 17 juli 2006 13:26 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jij denkt nog dat de aarde plat is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |