PPL cursussen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef Alternate het volgende:
Waarmee begin je de 21e?
Onder andere.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef Alternate het volgende:
Theorie?
Wat doe je dan precies, je opleiding tot cpl en atpl in stappen ofzo en niet bij een vliegschool?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Onder andere.
Ook 'normale' vlieglessen.
Jups, ik kan het niet in 1 keer doen door een ander schoolprofiel dan nodig is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies, je opleiding tot cpl en atpl in stappen ofzo en niet bij een vliegschool?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Jups, ik kan het niet in 1 keer doen door een ander schoolprofiel dan nodig is.
Liep al langer met het idee, maar nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Das kut, dan besloot je ook nog wel redelijk laat dat je later piloot wou worden lijkt me
mmzzz. welk profiel deed je dan? Want je kunt anders ook nog gewoon via de hbo 'solliciteren'...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Liep al langer met het idee, maar nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn.
Cultuur en Maatschappij (ik was redelijk slecht met Wisknuddequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mmzzz. welk profiel deed je dan? Want je kunt anders ook nog gewoon via de hbo 'solliciteren'...
En dan op vwo of havo, wiskunde is namelijk zelf ook niet mijn sterkste vakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Cultuur en Maatschappij (ik was redelijk slecht met Wisknudde)
En het vervelende is, ik kan wiskunde wel, maar ze willen wiskunde voor je technisch inzicht.
Dan stuur ik die ene mee waar net die 6 op staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En dan op vwo of havo, wiskunde is namelijk zelf ook niet mijn sterkste vakJammer dat je een rapport moet mee sturen
Haha, dat ben ik dus oom van plan maar dat moet ik nog wel ff gaan lerenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan stuur ik die ene mee waar net die 6 op staat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef Furious het volgende:
Als je ooit naar Seppe (EHSE) vliegt, ze hebben daar verdomd goede kroketten.
Die van EHSE zijn echt de moeite waard hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]in het clubhuis van de TZC op EHTW hebben we ook verdomd goede kroketten
haha, je kent het allemaal al zo te horenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Die van EHSE zijn echt de moeite waard hoor.
En voor de vlaaien moet je natuurlijk naar Aachen.
Het voordeel van vliegen he, je bent er zo!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
haha, je kent het allemaal al zo te horen
Ahjo, die in New York zijn veel beterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Het voordeel van vliegen he, je bent er zo!
Als ik weer lessen heb ga ik maar eens naar Brussel voor Bon Bons.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ahjo, die in New York zijn veel beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |