PPL cursussen.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 17:38 schreef Alternate het volgende:
Waarmee begin je de 21e?
Onder andere.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:04 schreef Alternate het volgende:
Theorie?
Wat doe je dan precies, je opleiding tot cpl en atpl in stappen ofzo en niet bij een vliegschool?quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:05 schreef Furious het volgende:
[..]
Onder andere.
Ook 'normale' vlieglessen.
Jups, ik kan het niet in 1 keer doen door een ander schoolprofiel dan nodig is.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies, je opleiding tot cpl en atpl in stappen ofzo en niet bij een vliegschool?
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:57 schreef Furious het volgende:
[..]
Jups, ik kan het niet in 1 keer doen door een ander schoolprofiel dan nodig is.
Liep al langer met het idee, maar nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 18:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Das kut, dan besloot je ook nog wel redelijk laat dat je later piloot wou worden lijkt me
mmzzz. welk profiel deed je dan? Want je kunt anders ook nog gewoon via de hbo 'solliciteren'...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Liep al langer met het idee, maar nooit gedacht dat het mogelijk zou zijn.
Cultuur en Maatschappij (ik was redelijk slecht met Wisknuddequote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:10 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
mmzzz. welk profiel deed je dan? Want je kunt anders ook nog gewoon via de hbo 'solliciteren'...
En dan op vwo of havo, wiskunde is namelijk zelf ook niet mijn sterkste vakquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:12 schreef Furious het volgende:
[..]
Cultuur en Maatschappij (ik was redelijk slecht met Wisknudde)
En het vervelende is, ik kan wiskunde wel, maar ze willen wiskunde voor je technisch inzicht.
Dan stuur ik die ene mee waar net die 6 op staat.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:15 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
En dan op vwo of havo, wiskunde is namelijk zelf ook niet mijn sterkste vakJammer dat je een rapport moet mee sturen
Haha, dat ben ik dus oom van plan maar dat moet ik nog wel ff gaan lerenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 19:16 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan stuur ik die ene mee waar net die 6 op staat.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:30 schreef Furious het volgende:
Als je ooit naar Seppe (EHSE) vliegt, ze hebben daar verdomd goede kroketten.
Die van EHSE zijn echt de moeite waard hoor.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:47 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]in het clubhuis van de TZC op EHTW hebben we ook verdomd goede kroketten
haha, je kent het allemaal al zo te horenquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:49 schreef Furious het volgende:
[..]
Die van EHSE zijn echt de moeite waard hoor.
En voor de vlaaien moet je natuurlijk naar Aachen.
Het voordeel van vliegen he, je bent er zo!quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:51 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
haha, je kent het allemaal al zo te horen
Ahjo, die in New York zijn veel beterquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:52 schreef Furious het volgende:
[..]
Het voordeel van vliegen he, je bent er zo!
Als ik weer lessen heb ga ik maar eens naar Brussel voor Bon Bons.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:54 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ahjo, die in New York zijn veel beter
Lekkah slowchataah, maar wel OT hequote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:55 schreef Furious het volgende:
[..]. Nee, naar New York ga ik voor de Starbucks.
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:56 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Lekkah slowchataah, maar wel OT he
Ja, gewoon een dag tripje! Maar nu ga ik bier drinken met stel vrienden en daarna uit dus ajuquote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:58 schreef Furious het volgende:
[..].
Het lijkt me trouwens ontzettend gaaf om eens op London City te vliegen, even door London huppelen en dan 's avonds weer terug te gaan.![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2006 20:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
[..]
Ja, gewoon een dag tripje! Maar nu ga ik bier drinken met stel vrienden en daarna uit dus aju![]()
Hmmm naam komt me niet bekend voor.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef cheukert het volgende:
@ Snowbit: ken je Wouter S.?
Bij de lvnl op schiphol-oost.quote:Op zondag 29 januari 2006 04:33 schreef Mojave het volgende:
hmmm nee, waar was dat dan DC?
oktober of november '05 geloof ikquote:Op maandag 30 januari 2006 12:24 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Hmmm naam komt me niet bekend voor.
In welke klas zit hij?
Dat was mijn klas (04-05)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 17:40 schreef DC het volgende:
Er was vorige week een hele lichting van stella bij ons op bezoek, iemand van jullie die daar ook bij was toevallig?
Ow haha, zuiger bedoel jequote:Op maandag 30 januari 2006 17:41 schreef cheukert het volgende:
[..]
oktober of november '05 geloof ik
Op 200ft langs de toren op SPL is trouwens ook gaafquote:Op zondag 5 februari 2006 00:38 schreef Ma.rkus.nl het volgende:
^ o.a. in het laagvlieggebied langs de IJssel tussen Deventer en Zutphen wel!
Keertje een wedstrijdje doen? Jij op de A1, ik erboven
* Ma.rkus.nl zwaait naar Mojave
quote:Op zondag 5 februari 2006 04:09 schreef SnowBite het volgende:
[..]
Op 200ft langs de toren op SPL is trouwens ook gaaf
jepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 17:50 schreef cheukert het volgende:
[..]
uh, dat weet ik dan weer nietSchoenmaker toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |