Dit is niet het lijstje dat ik bedoel. Alleen de Eiffeltoren is juist (is trouwens ook de enige die na 1850 gebouwd is denk ik)quote:Op zondag 9 juli 2006 17:56 schreef lienelien het volgende:
Taj Mahal
Chinese muur
beelden op Paaseiland
Effeiltoren
Aya Sofia
meer weet ik er niet... heb het artikel wel gelezen, maar weet het niet meer zeker allemaal
allemaal goed. Die van MaJo zijn fout.quote:
dat is 4quote:Op zondag 9 juli 2006 18:00 schreef doeka het volgende:
Golden Gate Bridge?
neequote:Op zondag 9 juli 2006 17:59 schreef MaJo het volgende:
Misschien dat hoge gebouw in Kuala Lumpur?
Het klopt helemaal nietquote:Op zondag 9 juli 2006 17:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja, nee klopt wel. Die zin klopte alleen niet. Knap gedaan
Stel Yoshi is 40, en Majo is 30 (en dus niet andersom!). Samen zijn ze dan 70.quote:Yoshi is net zo oud als MaJo zal zijn wanneer Yoshi twee keer zo oud is als MaJo was toen Yoshi half zo oud was als de som van hun huidige leeftijden.
MaJo is net zo oud als Yoshi was toen MaJo half zo oud was als hij over 10 jaar zal zijn.
dat is nummer 5quote:Op zondag 9 juli 2006 18:02 schreef lienelien het volgende:
dan... Golden Gate?
Het operagebouw in Sydney
+ die al genomend zijn
dus: Deltawerken
Eiffeltoren
Sagrada Familia
die is het niet.quote:
jaaa!quote:
nummer 6quote:Op zondag 9 juli 2006 18:08 schreef djenneke het volgende:
Panama kanaal?
toe maar je kunt hetquote:
Ja, die bedoelde ikquote:Op zondag 9 juli 2006 18:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Viaduc de Millaut
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:11 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Viaduc de Millaut
loodgieterquote:Op zondag 9 juli 2006 18:13 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Ok! Eindelijk een goed antwoord van mijn kant...
Dan de nieuwe vraag:
Wat is het beroep van Super Mario?
Hij was te makkelijk... correct!quote:Op zondag 9 juli 2006 18:14 schreef Homdeck het volgende:
loodgieter
Alan Parsons?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:17 schreef Homdeck het volgende:
Ook maar een makkie dan.
Wie zingt het nummer Old and wise? (oftewel wie was op dat moment zanger van APP?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |