Zo issie juistquote:Op zondag 9 juli 2006 16:47 schreef lienelien het volgende:
memphis en thebe
quote:Op zondag 9 juli 2006 16:59 schreef Asmodian het volgende:
Paul Desmond!
Dat is correctquote:Op zondag 9 juli 2006 16:59 schreef Asmodian het volgende:
Paul Desmond!
Ga je gangquote:
Heb er geen last van?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:17 schreef lienelien het volgende:
fok doet raar...
Kon net steeds geen enkel topic openen, en de hele lay out is verrot
Yoshi 30, MaJo 40?quote:Op zondag 9 juli 2006 17:05 schreef YoshiBignose het volgende:
lalala weer een puzzeltje maar![]()
![]()
Yoshi is net zo oud als MaJo zal zijn, wanneer Yoshi twee keer zo oud is als MaJo was toen Yoshi half zo oud was als de som van hun huidige leeftijden.
MaJo is net zo oud als Yoshi was toen MaJo half zo oud was als hij over 10 jaar zal zijn.
Hoe oud zijn MaJo en Yoshi?
Niet gokken! Good luck!![]()
Maar die bovenste dan? daar kom ik echt niet uitquote:Op zondag 9 juli 2006 17:36 schreef YoshiBignose het volgende:
lienelien + 1
goed gedaan!zo kreeg ik hem ook, berekenen is niet te doen
Stel nou maar gewoon een nieuwe vraagquote:Op zondag 9 juli 2006 17:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Maar die bovenste dan? daar kom ik echt niet uit![]()
Ja, fok doet het weer eens ff niet goed hier.quote:
helemaal goedquote:Op zondag 9 juli 2006 17:46 schreef Homdeck het volgende:
De butler omdat de even nummers in een boek altijd links zitten. je kunt dus niks tussen pagina 35 en 36 stoppen.
Het is de butler, want je kunt niets tussen blz 35 en 36 leggen, want dat zijn de voorkant en achterkant van een en dezelfde pagina. Waarom de butler het heeft gedaan weet ik alleen niet. Hij zal het wel goed hebben kunnen gebruiken...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, fok doet het weer eens ff niet goed hier.
kan de helft van de tijd niets openen...
nieuwe vraag!
Een rijke man genaamd Gill Bates telde zijn geld. Toen hij klaar was en zijn geld veilig in the kluis had opgeborgen bemerkte hij dat hij per ongeluk een briefje van honderd op zijn bureau had laten liggen. "Dat stop ik straks wel in de kluis", dacht hij en ging weg. Toen hij een tijdje later terug kwam was het geld weg.
Er waren maar twee andere personen die het briefje gezien konden hebben. De butler en de meid. De meid vertelde dat ze het geld voor de veiligheid onder het dikke boek op het bureau had gelegd. Maar toen ze keken lag het briefje van honderd er niet. De butler zei dat hij het briefje gevonden had en het in het groene boek had gedaan, zodat niemand het vinden kon. Ik heb de paginanummers opgeschreven zodat ik het niet zou vergeten. Het geld ligt tussen bladzijde 35 en 36. Maar toen Gill Bates keek vond hij geen briefje van honderd. Nadat Gill Bates met de butler en de meid gesproken had, belde hij de politie. Na zijn verhaal wist Inpecteur de Vries al gauw wie de dader was.
Wie was de dader en waarom?
Dat klopt toch niet?? Half zo oud als 30 is geen 20 maar 15.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:27 schreef lienelien het volgende:
beredenering:
- MaJo is net zo oud als Yoshi was, toen MaJo half zo oud was (dus 40/2=20) als hij over 10 jaar zal zijn (dus 20+10=30)
Oh, dan heb ik de verkeerde namen bij de leeftijden gezet!quote:Op zondag 9 juli 2006 17:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet?? Half zo oud als 30 is geen 20 maar 15.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |