Me 2! Ze krijgen inderdaad alle ruimte van T-Mobile!quote:
altijd vanaf 2 uurquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef koele het volgende:
waarom mag het gvd de naam radio tour de france dragen?
quote:
Isasi, jaquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:45 schreef Remzz het volgende:
Die Isati is toch ook een sprinter?
Rasmussen, maar die zit nog ergens achterin het peloton bidons af te wegen en zo.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:52 schreef Doekes het volgende:
Doen er nog ex-mountainbikers mee?
Tip: Neem bidons mee zonder water. Scheelt weer gewicht!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:53 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Rasmussen, maar die zit nog ergens achterin het peloton bidons af te wegen en zo.
Die wil naar de kopgroep toe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:57 schreef Impry het volgende:
Wat doet die wagen daar nou?!
da's een fikse tegenvallerquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:58 schreef Art_Core het volgende:
Mijn rondemaster man Halgand wordt gepakt door de ploegleiderswagen van Euskaltel![]()
Idd stom. Maar Halgand gaat zich nog wel laten zien.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:58 schreef Art_Core het volgende:
Mijn rondemaster man Halgand wordt gepakt door de ploegleiderswagen van Euskaltel![]()
Wordt hij aangereden?quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:58 schreef Art_Core het volgende:
hardhorend en hard fietsendquote:
dat heb je goed gezienquote:Op woensdag 12 juli 2006 14:02 schreef jorienvdherik het volgende:
en de tour wacht op niemand
De ploegleiderswagen zat midden in het peloton en stopte. Halgand reed er op. Zonder erg.quote:
Nee, wagen wilde langs het peleton rijden, maar een renner die vóór die wagen reed remde opeens, waardoor de wagen zelf ook moest remmen. En toen reed hij dus achterop de wagen.quote:
Overgangsetappequote:
Volgensmij is dat echt een freak.quote:Op woensdag 12 juli 2006 14:25 schreef kollie het volgende:
haha, rasmussen heeft dvd's bestudeerd om de gezichten van z'n collega's te bestuderen om te kunnen zien of ze het zwaar hebben![]()
net op radio tour.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |