Tja eigenlijk is het honkbaltaal(s,avonds kijk ik op het internet naar de verrichtingen van het ned. team in Italie vandaar) maar ik hoopte dat men begreep wat ik bedoelquote:
Mooi hequote:
Ik had er net vierquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef Art_Core het volgende:
Drie man uit mijn Rondemaster ploeg - ik teken blind voor deze ontsnapping!
Ik had er drie. Totdat die demonstranten zich erin gingen mengen.quote:
Ik had er ook 3 man bijzitten, maar helaasquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:12 schreef Art_Core het volgende:
Drie man uit mijn Rondemaster ploeg - ik teken blind voor deze ontsnapping!
Die mannen hadden net 50 meter voorsprongquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:13 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik had er drie. Totdat die demonstranten zich erin gingen mengen.![]()
Nu heb ik alleen Horner.
Er zijn al 8 ontsnappingsgroepen geweest en die drie man die in de ontsnapping zaten waar 10 minuten geleden over gesproken werd, is nu ook al bijgehaald.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:15 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Die mannen hadden net 50 meter voorsprong
Leuke etappe tot nu toe.quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:19 schreef Asskicker14 het volgende:
Bram....hoe heet het...Joost Posthuma mee.
Gelukkig had ik het misquote:Op woensdag 12 juli 2006 13:20 schreef Remzz het volgende:
Ik zie het al voor me, Rabo er elke keer bij en bij het beslissende groepje hebben ze net niemand meegestuurtGebeurt ze echt veel te vaak.
Voor de top van deze berg al!quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:24 schreef Impry het volgende:
Nou, er is weer een groep los hoor... Ik gok dat ze op 2.8km voor de streep ingehaald worden
Denk het niet. Hushovd zit er ook bij.quote:
Ik ook, Voigt en Landaluzequote:
aah... 14.04...quote:Op woensdag 12 juli 2006 13:27 schreef koele het volgende:
waarom mag het gvd de naam radio tour de france dragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |