ik heb prozac gemindert. misschien is dat het? YRLYquote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef minthy het volgende:
Diazepammetje iemand??
Ik wil een klinker kopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef golfer het volgende:
In het kader van de volgende ban voorspellen ?
Doe er gelijk maar drie. Of vier.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef minthy het volgende:
of oxazepam...
Heel doosje in één keer does the trick wel denk ikquote:
lolLquote:Op zondag 9 juli 2006 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel doosje in één keer does the trick wel denk ik
6 is ook goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
lajskfljkafdljkadslakjfdjlksfalkjasfdslfjkl 6?
jij bent liefquote:Op zondag 9 juli 2006 03:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
6 is ook goed.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef minthy het volgende:
Diazepammetje iemand??
Hoi Revelation. Nee, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik zal het eens wagen wanneer ik met de jouwe klaar ben.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:32 schreef Revelation het volgende:
Disorder, heb je je moeder al gruwelijk hard gepaald?
Prozac is goeie shit. Diazepam is ook een ssri toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:33 schreef minthy het volgende:
Prozac ken ik verder niet, maar ik heb wel een kortstondige, hartstochtelijke ervaring gehad met diazepam![]()
![]()
![]()
Samen zijn ze een NOG intiemere ervaringquote:Op zondag 9 juli 2006 03:33 schreef minthy het volgende:
Prozac ken ik verder niet, maar ik heb wel een kortstondige, hartstochtelijke ervaring gehad met diazepam![]()
![]()
![]()
Goedendag Disorder,quote:Op zondag 9 juli 2006 03:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoi Revelation. Nee, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik zal het eens wagen wanneer ik met de jouwe klaar ben.
Ik weet niet wat die afkorting betekent, diazepam schopt je erg snel van de wereld als je het niet te lang gebruiktquote:Op zondag 9 juli 2006 03:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Prozac is goeie shit. Diazepam is ook een ssri toch?
Ja is goed. laat maar een bericht achter in mijn fotoboek.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:35 schreef Revelation het volgende:
[..]
Goedendag Disorder,
Ah relaxt, mag ik de jouwe dan ook een keer anaal verwennen?
In feedback vragen aubquote:P.S. Waar blijft je ban..?
http://en.wikipedia.org/w(...)n_reuptake_inhibitorquote:Op zondag 9 juli 2006 03:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die afkorting betekent, diazepam schopt je erg snel van de wereld als je het niet te lang gebruikt![]()
![]()
Oeh, ga ik zeker vragen bij een eventuele volgende nervous breakdownquote:Op zondag 9 juli 2006 03:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Samen zijn ze een NOG intiemere ervaring![]()
Of verwissel de diazepam voor temazepam en dan wakker blijven
Gegarandeerde fun
Puik ideequote:Op zondag 9 juli 2006 03:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, ga ik zeker vragen bij een eventuele volgende nervous breakdown
you go girlquote:Op zondag 9 juli 2006 03:37 schreef purplerose het volgende:
hmmm Maandag me dokter maar es bellen voor nieuwe voorraad![]()
![]()
![]()
Disordertjequote:
Valt me nu pas opquote:
nooit eerder gedaan. moeten we eens doen. wordt je er happy van?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Disordertje
Samen een diazepammetje droppen?![]()
ja ik weet ook niet wat er aan de ha dslfkasdflkasjdflasjdlfkajsdlkfjasdlkfjalksfjlaksdjflkasdjflkasjdflkasdlkfjalskfjlaksdjflkasdjflkasdjflkasdjflkasjdflkadsjlkasdjoiwfejosrefjlksjsdlslkfjasdlfjasldkfjalsfjalsdjflakslaksjfquote:Op zondag 9 juli 2006 03:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt me nu pas op![]()
De rest van je toetsenbord doet het weer!!![]()
Lolleromfg,quote:Op zondag 9 juli 2006 03:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt me nu pas op![]()
De rest van je toetsenbord doet het weer!!![]()
Hell fucking yeah!! En slaperig, veel, lang...quote:
We zullen iig lekker slapen een aantal urenquote:Op zondag 9 juli 2006 03:41 schreef Disorder het volgende:
[..]
nooit eerder gedaan. moeten we eens doen. wordt je er happy van?
waarom slapen als we ook asldfjmalksdfjafsdlkjafdskjadfslkjadsflkjadfslkjfadsljasdfquote:Op zondag 9 juli 2006 03:43 schreef purplerose het volgende:
[..]
We zullen iig lekker slapen een aantal uren
![]()
bluezz, je bent mijn nummer 1 milf. vannacht breng ik een serenade ter gehore op een klokkenspel.quote:
Goh, je toetsenbord valt steeds op de meest belangrijke momenten weg hequote:Op zondag 9 juli 2006 03:44 schreef Disorder het volgende:
[..]
waarom slapen als we ook asldfjmalksdfjafsdlkjafdskjadfslkjadsflkjadfslkjfadsljasdf
Als het jouw klokkenspel maar is, mijn heldquote:Op zondag 9 juli 2006 03:45 schreef Disorder het volgende:
bluezz, je bent mijn nummer 1 milf. vannacht breng ik een serenade ter gehore op een klokkenspel.
Neukenquote:Op zondag 9 juli 2006 03:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goh, je toetsenbord valt steeds op de meest belangrijke momenten weg he
sorry meid, ik had je graag willen vertellen hoe ik je vannacht had gawlkjalksjalsdfjlkasfjlaksdjlkadsflkjadsfladsfjladsfjalsjfdladsjlaksjfalksjflkasjflkasdjkfdslkadsfljafdlsjalsdfljadsf. ok?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:47 schreef purplerose het volgende:
[..]
Goh, je toetsenbord valt steeds op de meest belangrijke momenten weg he
gisteren nog geschoren.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:47 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Als het jouw klokkenspel maar is, mijn held![]()
trio met disorder?quote:
He goftedomme!quote:Op zondag 9 juli 2006 03:48 schreef Disorder het volgende:
[..]
sorry meid, ik had je graag willen vertellen hoe ik je vannacht had gawlkjalksjalsdfjlkasfjlaksdjlkadsflkjadsfladsfjladsfjalsjfdladsjlaksjfalksjflkasjflkasdjkfdslkadsfljafdlsjalsdfljadsf. ok?
Dat gifje windt zelfs mij opquote:Op zondag 9 juli 2006 03:49 schreef Disorder het volgende:
purplerose. je lokt het ook wel een beetje uit met zo'n gifje hoorr.
Laten we het dan maar over jouw sigaar hebben danquote:Op zondag 9 juli 2006 03:51 schreef Disorder het volgende:
ik weet niet wat sigaren er mee te maken hebben maar als dat jouw ding is vind ik het tof
golfer slaapt al toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Laten we het dan maar over jouw sigaar hebben dan![]()
D&A? Trekplesieter?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:52 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Je kunt natuurlijk bepaalde hormonen gaan slikken.
quote:
Welterusten, goedenacht en slaap lekker.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:57 schreef Disorder het volgende:
ik ga naar bed. doei mensen. ik vind jullie lief
Truste schatquote:Op zondag 9 juli 2006 03:57 schreef Disorder het volgende:
Wij vinden jou ook leuk.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:57 schreef Disorder het volgende:
Wrom nie?quote:
Jamaar die kan die toch afdoenquote:Op zondag 9 juli 2006 04:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
omdat hij een blikje om zijn lul heeft.
owquote:
Er zijn hier geen gastenquote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Gastslotje.
asdf all the way babyquote:Op zondag 9 juli 2006 14:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dronken mensen vertellen de waarheid
Zie mijn sig
Moggie
asdf
Members onlyquote:
Niemand kan tegen de immense voorraad op die er gisteravond doorheen ging.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:05 schreef ehqo het volgende:
Jij kan niet tegen drank.
Je kent je eigen grenzen niet. Of gaat er expres overheen. In dat laatste geval is het okee.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niemand kan tegen de immense voorraad op die er gisteravond doorheen ging.
Lol minthy komt uit balkbrug. minthy date.
Dat dus.. Shrooms doen?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:08 schreef ehqo het volgende:
[..]
Of gaat er expres overheen. In dat laatste geval is het okee.
Zo lol is dat niet hoor, geen zak te beleven...quote:Op zondag 9 juli 2006 15:06 schreef Disorder het volgende:
[..]
Niemand kan tegen de immense voorraad op die er gisteravond doorheen ging.
Lol minthy komt uit balkbrug. minthy date.
Goedemorgen. Ik woon redelijk in de buurt. Heb je geen kroeg daar?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo lol is dat niet hoor, geen zak te beleven...
Goeiemorgen trouwens![]()
Wel een aantal, maar daar komt alleen maar jong volk (15-20 jaar). Daar voel ik me al gauw een oud lijkquote:Op zondag 9 juli 2006 16:16 schreef Disorder het volgende:
[..]
Goedemorgen. Ik woon redelijk in de buurt. Heb je geen kroeg daar?
Ga je mee naar Andre Rieu?quote:Op zondag 9 juli 2006 19:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Wel een aantal, maar daar komt alleen maar jong volk (15-20 jaar). Daar voel ik me al gauw een oud lijk![]()
Bluezz, waar gaan wij dan naartoe?quote:Op zondag 9 juli 2006 21:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die komt in Maastricht
Mijn zussie gaat erheen, hij begint pas om 22 uur, waarom zo laat![]()
Er is mss nog een plekje vrij onder de tafel van dit uitje ,quote:
Jij durft, waar je hubby bij isquote:Op zondag 9 juli 2006 22:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Er is mss nog een plekje vrij onder de tafel van dit uitje ,
maar dan moet je wel heeeeeeelzijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |