ik heb prozac gemindert. misschien is dat het? YRLYquote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef minthy het volgende:
Diazepammetje iemand??
Ik wil een klinker kopen.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef golfer het volgende:
In het kader van de volgende ban voorspellen ?
Doe er gelijk maar drie. Of vier.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef minthy het volgende:
of oxazepam...
Heel doosje in één keer does the trick wel denk ikquote:
lolLquote:Op zondag 9 juli 2006 03:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Heel doosje in één keer does the trick wel denk ik
6 is ook goed.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
lajskfljkafdljkadslakjfdjlksfalkjasfdslfjkl 6?
jij bent liefquote:Op zondag 9 juli 2006 03:30 schreef Biancavia het volgende:
[..]
6 is ook goed.
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Ja lekkerquote:Op zondag 9 juli 2006 03:25 schreef minthy het volgende:
Diazepammetje iemand??
Hoi Revelation. Nee, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik zal het eens wagen wanneer ik met de jouwe klaar ben.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:32 schreef Revelation het volgende:
Disorder, heb je je moeder al gruwelijk hard gepaald?
Prozac is goeie shit. Diazepam is ook een ssri toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:33 schreef minthy het volgende:
Prozac ken ik verder niet, maar ik heb wel een kortstondige, hartstochtelijke ervaring gehad met diazepam![]()
![]()
![]()
Samen zijn ze een NOG intiemere ervaringquote:Op zondag 9 juli 2006 03:33 schreef minthy het volgende:
Prozac ken ik verder niet, maar ik heb wel een kortstondige, hartstochtelijke ervaring gehad met diazepam![]()
![]()
![]()
Goedendag Disorder,quote:Op zondag 9 juli 2006 03:33 schreef Disorder het volgende:
[..]
Hoi Revelation. Nee, daar ben ik nog niet aan toegekomen. Ik zal het eens wagen wanneer ik met de jouwe klaar ben.
Ik weet niet wat die afkorting betekent, diazepam schopt je erg snel van de wereld als je het niet te lang gebruiktquote:Op zondag 9 juli 2006 03:34 schreef Disorder het volgende:
[..]
Prozac is goeie shit. Diazepam is ook een ssri toch?
Ja is goed. laat maar een bericht achter in mijn fotoboek.quote:Op zondag 9 juli 2006 03:35 schreef Revelation het volgende:
[..]
Goedendag Disorder,
Ah relaxt, mag ik de jouwe dan ook een keer anaal verwennen?
In feedback vragen aubquote:P.S. Waar blijft je ban..?
http://en.wikipedia.org/w(...)n_reuptake_inhibitorquote:Op zondag 9 juli 2006 03:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die afkorting betekent, diazepam schopt je erg snel van de wereld als je het niet te lang gebruikt![]()
![]()
Oeh, ga ik zeker vragen bij een eventuele volgende nervous breakdownquote:Op zondag 9 juli 2006 03:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Samen zijn ze een NOG intiemere ervaring![]()
Of verwissel de diazepam voor temazepam en dan wakker blijven
Gegarandeerde fun
Puik ideequote:Op zondag 9 juli 2006 03:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Oeh, ga ik zeker vragen bij een eventuele volgende nervous breakdown
you go girlquote:Op zondag 9 juli 2006 03:37 schreef purplerose het volgende:
hmmm Maandag me dokter maar es bellen voor nieuwe voorraad![]()
![]()
![]()
Disordertjequote:
Valt me nu pas opquote:
nooit eerder gedaan. moeten we eens doen. wordt je er happy van?quote:Op zondag 9 juli 2006 03:39 schreef purplerose het volgende:
[..]
Disordertje
Samen een diazepammetje droppen?![]()
ja ik weet ook niet wat er aan de ha dslfkasdflkasjdflasjdlfkajsdlkfjasdlkfjalksfjlaksdjflkasdjflkasjdflkasdlkfjalskfjlaksdjflkasdjflkasdjflkasdjflkasjdflkadsjlkasdjoiwfejosrefjlksjsdlslkfjasdlfjasldkfjalsfjalsdjflakslaksjfquote:Op zondag 9 juli 2006 03:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt me nu pas op![]()
De rest van je toetsenbord doet het weer!!![]()
Lolleromfg,quote:Op zondag 9 juli 2006 03:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt me nu pas op![]()
De rest van je toetsenbord doet het weer!!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |