Nee, dat zal ik ook nooit doen, maar toch wel leuk dat dit keer dat ene kut-land van het andere kut-land wint.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Voor duitsland juichen...... nooit van me leven.:
Ik welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
3-1. Daar zat niemand op te wachten.
Ik gun het Figo wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
3-1. Daar zat niemand op te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eigenlijk is het dus 2-2quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk voor de portugezen dat ze nog ene keertje mogen scoren.
Hebben ze toch beide 2 keer gescoord
quote:
volgens mij wil hij door het hele team uitgewoond wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:43 schreef DrDentz het volgende:
we weten wel dat je een oogje op Ronaldo hebt Steijn![]()
Ja Nuno Gomesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
drie-EEN? hebben die kut-jankies gescoord ja?
Naah dit is cultuurhistorisch gezien voor Nederland wel een sleutelduel. Met de Duitsers is in 1945 afgerekend, en in 1988 definitief. Daar moeten we nu eens mee stoppen. Portugezen zijn de nieuwe vijandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik juich niet, omdat het me niet echt boeit. maar mijn "aangeboren"haat voor de Duitsers begint echt minder te worden hoor. Ik zie niet in waarom ik een hekel zou moeten hebben aan dit Duitse elftal. Ze spelen leuk en correct voetbal.
Jammer dat ze de finale niet haalden.
Dat snapte ik ook niet helemaal..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk ook dat hij er niet in kwam tegen de Fransen.
Das de enige manier om het fatsoenlijk te omschrijven jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik juich tegen de portugezen, niet voor de duitsers
Aha, en gezien je avatar en ondertitel, jij door de Italianen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
volgens mij wil hij door het hele team uitgewoond worden
Duitsland - Italië had de finale moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Duitsland heeft een mooi tournooi gespeeld. Complimenten waard.
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Aha, en gezien je avatar en ondertitel, jij door de Italianen?![]()
ja, niets minder dan dat, gewoonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Duitsland heeft een mooi tournooi gespeeld. Complimenten waard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |