Nee, dat zal ik ook nooit doen, maar toch wel leuk dat dit keer dat ene kut-land van het andere kut-land wint.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:41 schreef venomsnake het volgende:
Voor duitsland juichen...... nooit van me leven.:
Ik welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
3-1. Daar zat niemand op te wachten.
Ik gun het Figo wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef mcyodogg het volgende:
3-1. Daar zat niemand op te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, eigenlijk is het dus 2-2quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Bruce117 het volgende:
Leuk voor de portugezen dat ze nog ene keertje mogen scoren.
Hebben ze toch beide 2 keer gescoord
quote:
volgens mij wil hij door het hele team uitgewoond wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:43 schreef DrDentz het volgende:
we weten wel dat je een oogje op Ronaldo hebt Steijn![]()
Ja Nuno Gomesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
drie-EEN? hebben die kut-jankies gescoord ja?
Naah dit is cultuurhistorisch gezien voor Nederland wel een sleutelduel. Met de Duitsers is in 1945 afgerekend, en in 1988 definitief. Daar moeten we nu eens mee stoppen. Portugezen zijn de nieuwe vijandquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef HeatWave het volgende:
Ik juich niet, omdat het me niet echt boeit. maar mijn "aangeboren"haat voor de Duitsers begint echt minder te worden hoor. Ik zie niet in waarom ik een hekel zou moeten hebben aan dit Duitse elftal. Ze spelen leuk en correct voetbal.
Jammer dat ze de finale niet haalden.
Dat snapte ik ook niet helemaal..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ja, onbegrijpelijk ook dat hij er niet in kwam tegen de Fransen.
Das de enige manier om het fatsoenlijk te omschrijven jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef M.e.g.a.t.r.o.n. het volgende:
Ik juich tegen de portugezen, niet voor de duitsers
Aha, en gezien je avatar en ondertitel, jij door de Italianen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:47 schreef snellejelle het volgende:
volgens mij wil hij door het hele team uitgewoond worden
Duitsland - Italië had de finale moeten zijn.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Duitsland heeft een mooi tournooi gespeeld. Complimenten waard.
als dat zou kunnenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Steijn het volgende:
[..]
Aha, en gezien je avatar en ondertitel, jij door de Italianen?![]()
ja, niets minder dan dat, gewoonquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef tong80 het volgende:
Duitsland heeft een mooi tournooi gespeeld. Complimenten waard.
Ja Ronaldo wordt gecremeerdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:49 schreef mcyodogg het volgende:
Is er nog een ceremonie nu?
Stuk beter dan er in de 8ste finales uit tegen dit klasseloze jankteam...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef venomsnake het volgende:
nou, feesten man.. 3e geworden... jeuh.![]()
niks aan de hand, Schwalbe!quote:
ik ook. heb geen idee wie 'm scoordequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:51 schreef RayMania het volgende:
De 3-1 heb ik gewoon gemist, terwijl ik wel meeluister.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:51 schreef HeatWave het volgende:
Stuk beter dan er in de 8ste finales uit tegen dit klasseloze jankteam...
Als ik zie HOE ze het gehaald hebben tot de 4e plek, met puur anti-voetbal, dan baal ik er nu eigelijk meer van dat we verloren hebben dan toen.
Ik heb niet zo'n woede tegen de Portugezen, Die scheidsrechter was gewoon een Drama bij Portugal-Nederland en daar maakten die Portugezen handig gebruik van. Als er een goede scheidsrechter fluit zie je dat die duikelingen niets opleveren en het alleen maar tegen hun werkt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Stuk beter dan er in de 8ste finales uit tegen dit klasseloze jankteam...
Als ik zie HOE ze het gehaald hebben tot de 4e plek, met puur anti-voetbal, dan baal ik er nu eigelijk meer van dat we verloren hebben dan toen.
Nuno Gomesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:55 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik ook. heb geen idee wie 'm scoorde
Portugalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Eerder in het topic gaf je al te kennen de Duitsers best sympathiek te vinden, nu haal je uit naar het Nederlands elftal, stel je paspoort maar ter beschikking zou ik zeggen.
![]()
Al een enkeltje rattenland geboekt?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
Eerder in het topic gaf je al te kennen de Duitsers best sympathiek te vinden, nu haal je uit naar het Nederlands elftal, stel je paspoort maar ter beschikking zou ik zeggen.
![]()
Neequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:00 schreef HeatWave het volgende:
Al een enkeltje rattenland geboekt?
Ach ga toch lekker emigreren! Als het hele portugese team je anaal genomen hebt kom je vast in aanmerking voor naturalisatie. Ze zullen vast wel mensen met invloedrijke contacten kennen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:56 schreef Steijn het volgende:
[..]
![]()
Dan kan je dus onmogelijk voor deze ratten zijnquote:
Hij moet z'n sterretje nog even oprekken voor hij z'n ticket boekt. Zo'n paspoort krijg je natuurlijk niet zomaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je dus onmogelijk voor deze ratten zijn.
Verdiende winnaar?? Met twee geluksgoals naar een overwinning gecounterd bedoel jequote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:52 schreef golfer het volgende:
Verdiende winnaar en helaas geen beelden van jankende Portugezen.
Morgen het echte werk.
Ik zeg:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Verdiende winnaar?? Met twee geluksgoals naar een overwinning gecounterd bedoel je. De Portugezen waren veel beter man, die hebben alleen zoals zo vaak weer eens verzuimd te scoren. Dit leek weer erg op het oude Duitsland, allemaal houten klazen die nogal voor lul werden gezet door de techniek van de Portugezen.
De haat tegen de Portugezen is bij sommigen zo groot dat ze de realiteit uit het oog verliezen en spontaan supporter van Duitsland wordenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Verdiende winnaar?? Met twee geluksgoals naar een overwinning gecounterd bedoel je. De Portugezen waren veel beter man, die hebben alleen zoals zo vaak weer eens verzuimd te scoren. Dit leek weer erg op het oude Duitsland, allemaal houten klazen die nogal voor lul werden gezet door de techniek van de Portugezen.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:02 schreef HeatWave het volgende:
Dan kan je dus onmogelijk voor deze ratten zijn.
Niks mis met een beetje emotie idd. En met die bak shit die hij vooraf over zich heen heeft gekregen, heeft hij zich mooi gerevancheerd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:06 schreef Asskicker14 het volgende:
Klinsmann ziet er ook uit als een toffe en gezellige gozer. Beter dan die stijve hark van een Van Basten
Als land, nee. Als voetbalploeg ja. Dat is nu net de reden waarom ik altijd voor de tegenstander van portugal zal zijn. Beroerder als Portugal krijg je het gewoon niet. Zoals al eerder gezegt; het boeit niet wie er wint, als portugal maar verliest.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:08 schreef Steijn het volgende:
[..]Portugal is een heerlijk land. Ik ben er al tig keer op vakantie geweest en ik voel me er altijd thuis, bijna net zoveel als in Nederland. En dan is het raar dat ik Portugal een warm hart toe draag?
![]()
De vijand van mijn vijand is mijn vriendquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:07 schreef venomsnake het volgende:
[..]
De haat tegen de Portugezen is bij sommigen zo groot dat ze de realiteit uit het oog verliezen en spontaan supporter van Duitsland worden![]()
![]()
![]()
Ik zeg:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:06 schreef Afwezig het volgende:
[..]
Ik zeg:
Lekker boeien. Portugal = stront en iedereen die de stront opruimt heeft zijn beloning verdient. Techniek of niet, oude duitsland of niet, ik trek nu een Bitburger los.
Van de 202 landen zijn ze toch zeker beter dan 200 anderenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef DrDentz het volgende:
nu lijkt het net alsof ze weltmeister zijn
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef keesjeislief het volgende:
pas op dat je ook niet nog die laatste hersencel naar de klote helpt.
Het leed is al geschied. Ga maar naar keesje toe, verdoe je tijd vooral niet meer aan volslagen hersendode mensen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Ik zeg:
pas op dat je ook niet nog die laatste hersencel naar de klote zuipt.
8ste finale,dat is pas niks.quote:
F - Frankrijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:50 schreef DrDentz het volgende:
nu lijkt het net alsof ze weltmeister zijn
In willekeurige volgorde, anders had er wel een nummer bijgestaan, smartass.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Was Paraguay de eerste die zeker uitgeschakeld waren jah?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |