Gisteren gewoon gewonnen
![]()
4-6 6-1 6-4
Eerste set was nog ff warm worden. Ik sloeg maar weinig goede ballen. Me service liep in de eerste game niet en me returns waren helemaal dramatisch. Waren de hele wedstrijd trouwens niet geweldig...
2de set goed gespeeld en de 3de set tot 5-1 voor ook prima.
We hadden op 5-1 voor ons in de 3de set een matchpoint. Ik wist van te voren waar hij zou serveren dus stelde me daar op in. Hij serveert precies waar ik verwachtte. Ik sla een forehand return kneiterhard voor hem langs. Op het moment dat ik de bal raak hoor ik mijn maat "UIT!" roepen... Terwijl die bal gewoon achterkant lijn was. Dus let gespeeld
![]()
We waren daardoor zo van slag dat we 3 games op rij verloren. Gelukkig serveerde mijn maat toen de wedstrijd koeltjes uit
![]()
En ik heb de mooiste bal van de wedstrijd gemaakt.
Er was een rally en de tegenstanders stonden allebij aan het net. Dus 1 van hun volleert maar raakt hem verkeerd waardoor hij 20cm van het net stuitert, door het midden. Ik stond ook aan het net aan de linkerkant (ben links), ik ren naar de bal toe, loop om me backhand heen en plaats de bal in tegengestelde richting (voor mij dus weer naar de linkerkant) voor de netspeler langs naar buiten. Soepele polsbeweging
![]()
Mag ik ff zeggen dat ik dit wel een geniaal punt vond
![]()
(de anderen vonden het trouwens ook een prachtig punt
![]()
Anyway, dat mijn maatje 10 goeie ballen sloeg op 2 van mij vergeten we dan maar ff
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"