dan nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef roflcopter het volgende:
Ik geloof er geen klap van, maar ik ga lekker terras hangen![]()
Wat ben je ook een eppo hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef roflcopter het volgende:
Meneer gaat een keer naar buiten!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef roflcopter het volgende:
alleen de aanschafquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:36 schreef BaraCuda het volgende:
Puike porsche trouwens![]()
4cyl's denk 1 van de weinige porsches die betaalbaar te rijden is
hmm gaat m niet worden Baraquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:42 schreef DS4 het volgende:
Verzekering: 135 p. mnd.
Wegenbelasting: 50 p. mnd.
Benzine: 700 p. mnd.
Onderhoud: ong. 1.000 p. mnd.
Iedere cent waard.
50.000 km per jaar. Porsche 911 C4.
Nieuw of 2e hands of wat is de bedoeling?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:29 schreef ook_gek het volgende:
dat gezeik met uit huis gaan is echt kut gewoon. Ik zoek me de tering naar meubels man![]()
met zijn smaak design en das niet nieuw te betalen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuw of 2e hands of wat is de bedoeling?
bij die bosjosti welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef BaraCuda het volgende:
En anders ikeahoef toch niet meteen je van het te zijn...
Dat is idd wel te min voor m. Net als 2e hands meubelsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef BaraCuda het volgende:
Mega Trucks Festival, op het evenemententerrein naast Walibiquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:20 schreef lipje het volgende:
waar ben je vandaag geweest?
Ja, ik post zo even een linkjequote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:23 schreef lipje het volgende:
Ah waar diesel echt tot zijn recht komt
Nog wat leuks gezien?
Jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oud nieuws
waar nu weer? stratenmakers?
Nieuw moet het zijnquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nieuw of 2e hands of wat is de bedoeling?
ik ga het in het begin niet gek makenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:49 schreef lipje het volgende:
[..]
met zijn smaak design en das niet nieuw te betalen.
PS Mark Woonmall Alexandrium, Megastores DenHaag. Daar zitten een paar winkels met leuke meubels.
goed genoeg voor in het begin jaquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef BaraCuda het volgende:
ikea is niet te min alleen heel nederland heeft de meubels daar vandaan. Het is zo saai allemaalquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:01 schreef lipje het volgende:
[..]
Dat is idd wel te min voor m. Net als 2e hands meubels
Maar wel design voor een spotprijs...
ikea heeft mooie banken welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:39 schreef BaraCuda het volgende:
Mja ikea kun je inder geval best een bank kopen.... daar pleur je een doek in jou kleur overheen en niemand ziet dat het ikea is
Zolang het maar lekker zit![]()
Paar 2e hands Joey & Chandler Friends stoelen erbij en klaar is kees
Je weet wel bezoekers te trekken op deze manierquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Als je deze dame haar hele lichaam wilt zien, en meteen de 450 vrachtwagenfoto's die ik vandaag op het Mega Trucks festival heb gemaakt er bij, dan doe je er goed aan om hier even te klikken...
en de tietfoto's staan er nog niet eensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:51 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je weet wel bezoekers te trekken op deze manier![]()
klik
Luuuuuuuuuuuuuulquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en de tietfoto's staan er nog niet eens![]()
ga ik nu mee bezig
dacht je dat? Kijk voor de grap eens naar het aantal bezoekers dat dat topic heeft bekeken, en het tijdstip waarop het is gestartquote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:54 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Luuuuuuuuuuuuuulheb ik in iedergeval als 1e al je foto's gezien
Ja mooi spul he?quote:
Omdat jij een totaal onboeiend persoon bent.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:20 schreef ook_gek het volgende:
Hey waarom word er niks gezegt over de bank die ik uitgekozen heb
die wel aandacht nodig heeftquote:Op zondag 9 juli 2006 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omdat jij een totaal onboeiend persoon bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |