Dat moet iets bij ferarri zijn ...quote:
Productiemedewerker - lopende band werkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:40 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Supply chain assistant - productiemedewerker
grap al gemaakt dusquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:49 schreef iKiddo het volgende:
productiemedewerker - fabrieksarbeider
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:11 schreef DaYwALKuR het volgende:
Machine operator - Apparaat bediende bankwerker
Boerenknecht zelfsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:11 schreef Echo99 het volgende:
Allround agrarisch medewerker = Boer.
Whehehquote:
kutzooi, daar heb ik net voor gesolliciteerdquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:17 schreef Croupouque het volgende:
"Junior Sales Manager": Verkoper.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:32 schreef GSi het volgende:
Head Product Placement Sorter -> Hoofd Pallet Sorteerder.
Of aardbol stoffeerder.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:34 schreef 7th_wave het volgende:
infrastructuur ontwerper - stratenmaker
Imker -> Bijbaantje.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef BIiebIie het volgende:
weer zo'n opsomtopic van Danny's bijbaantjes...
the department of floorcontrolquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:37 schreef Glacius het volgende:
Bij het reclamebureau waar ik een bijbaantje heb, worden schoonmakers 'floormanagers' genoemd.
quote:Op zondag 9 juli 2006 11:03 schreef Daywalk3r het volgende:
IT-medeweker - Nerd
In de twee uur tussen de vorige keer dat je dat schreef heb ik het niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zie hier wel erg vaak het woord 'manager' langskomen
In de twee uur twee minuten tussen de vorige keer dat je dat schreef heb ik het niet voorbij zien komen.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik zie hier wel erg vaak het woord manager langskomen.
En jij bent vast een IT-medewerkerquote:Op zondag 9 juli 2006 11:07 schreef slindenau het volgende:
Proces operator - fabrieks arbeider
[..].
Jij snapt het blijkbaar niet helemaal, de bedoeling van dit topic.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:37 schreef Luukzor het volgende:
civil drainage flow assurance operator - putjesschepper
Milieutechnisch medewerker centrale collecte, verwerking en recycling van restantmateriaal.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:49 schreef Luukzor het volgende:
public waste manager - vuilnisman
Ik doe krantenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:46 schreef Gluckskafer het volgende:
Paupere homo = krantenjongen
Hoe spreek je dat uit? Google laat me trouwens dit zien bij claviger: http://images.google.com/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&rls=GGLG,GGLG:2006-20,GGLG:en&q=claviger&sa=N&tab=wiquote:Op vrijdag 14 juli 2006 17:40 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Bij ons op school heet de congiërge "claviger"
Gymnasium enzo hè, dan moet je duur doen...
\quote:Op zondag 9 juli 2006 11:07 schreef slindenau het volgende:
Proces operator - fabrieks arbeider
[..].
Jij snapt het blijkbaar niet helemaal, de bedoeling van dit topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |