Kessler is wel een topklimmer wil je beweren?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:13 schreef FredWielergek het volgende:
Zabrieskie is geen goede klimmer, dus ik denk dat het Phionak om Kessler gaat.
Die komt echt wel ver mee hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kessler is wel een topklimmer wil je beweren?![]()
Nee dat niet, maar als die bij wijze van spreken 25 minuten krijgt, moet je 'm er toch nog uitfietsen. En T-Mobile kan dan tactisch wel interessante dingen gaan doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kessler is wel een topklimmer wil je beweren?![]()
quote:
Denk aan die Kivelev ofzo van Cofidis.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als die bij wijze van spreken 25 minuten krijgt, moet je 'm er toch nog uitfietsen. En T-Mobile kan dan tactisch wel interessante dingen gaan doen.
en er zit geen armstrong of basso in die mensen op 5 minuten rijden in de bergen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die komt echt wel ver mee hoor.
Van mij mogen ze wegblijven.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk worden ze nog teruggehaald
Vandaag zul je weinig punten halen hoor.quote:
Nee, hopen dat ik dikke punten pak voor tijdritprutser Zabriskie.quote:
Hoezo? Zelfs als ze vooruit blijven volgt er nog een sprint van 't peloton.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaag zul je weinig punten halen hoor.![]()
Hoezo? Ik denk dat QS, Rabo en Lampre wel gaan rijden.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vandaag zul je weinig punten halen hoor.![]()
Hoezo zou ik met rondemaster weinig punten halen dan? Gewoon kans op een sprint toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh. Jullie hebben het over de Fok! Tourmanager, laat maar dan.
De plaatsen 7 t/m 15 bieden niet zoveel punten hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo zou ik met rondemaster weinig punten halen dan? Gewoon kans op een sprint toch?
Als ze het op vijf minuten hebben op vijftig kilometer, gaan de sprintersploegen gewoon werken. Wel jammer, want een keer geen massasprint zou leuk zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Phonak zegt dat ze niet per se rijden om de groep terug te halen. Meer om het gat te verkleinen. Maar als het eenmaal klein genoeg is zie ik andere teams nog wel de helpende hand toesteken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |