Kessler is wel een topklimmer wil je beweren?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:13 schreef FredWielergek het volgende:
Zabrieskie is geen goede klimmer, dus ik denk dat het Phionak om Kessler gaat.
Die komt echt wel ver mee hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kessler is wel een topklimmer wil je beweren?![]()
Nee dat niet, maar als die bij wijze van spreken 25 minuten krijgt, moet je 'm er toch nog uitfietsen. En T-Mobile kan dan tactisch wel interessante dingen gaan doen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Kessler is wel een topklimmer wil je beweren?![]()
quote:
Denk aan die Kivelev ofzo van Cofidis.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:16 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar als die bij wijze van spreken 25 minuten krijgt, moet je 'm er toch nog uitfietsen. En T-Mobile kan dan tactisch wel interessante dingen gaan doen.
en er zit geen armstrong of basso in die mensen op 5 minuten rijden in de bergen.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:15 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Die komt echt wel ver mee hoor.
Van mij mogen ze wegblijven.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:11 schreef jorienvdherik het volgende:
hopelijk worden ze nog teruggehaald
Vandaag zul je weinig punten halen hoor.quote:
Nee, hopen dat ik dikke punten pak voor tijdritprutser Zabriskie.quote:
Hoezo? Zelfs als ze vooruit blijven volgt er nog een sprint van 't peloton.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
Vandaag zul je weinig punten halen hoor.![]()
Hoezo? Ik denk dat QS, Rabo en Lampre wel gaan rijden.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:24 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Vandaag zul je weinig punten halen hoor.![]()
Hoezo zou ik met rondemaster weinig punten halen dan? Gewoon kans op een sprint toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 14:36 schreef Asskicker14 het volgende:
Oh. Jullie hebben het over de Fok! Tourmanager, laat maar dan.
De plaatsen 7 t/m 15 bieden niet zoveel punten hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hoezo zou ik met rondemaster weinig punten halen dan? Gewoon kans op een sprint toch?
Als ze het op vijf minuten hebben op vijftig kilometer, gaan de sprintersploegen gewoon werken. Wel jammer, want een keer geen massasprint zou leuk zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:48 schreef kevin6188 het volgende:
Phonak zegt dat ze niet per se rijden om de groep terug te halen. Meer om het gat te verkleinen. Maar als het eenmaal klein genoeg is zie ik andere teams nog wel de helpende hand toesteken.
Neuh.quote:Op zondag 9 juli 2006 15:35 schreef Martijn_fijn het volgende:
Ik schakel net in, heb ik veel gemist van de etappe?
Welk boek?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:47 schreef Ericr het volgende:
Mooi boek waar ze het nu over hebben, gisteren gekocht.
heb hem besteld, ben benieuwd!quote:Op zondag 9 juli 2006 15:50 schreef Ericr het volgende:
'de Dood van Marco Pantani', een biografie over Pantani.
Of ze gunnen het de ontsnappers gewoon. Dat zou toch ook kunnen. Boonen hoeft niet perse te winnen heeft hij aangegeven voor de etappe. McEwen is content met zijn 3 zeges. Liquigas en Credit Agricole hebben een ontsnapper mee. En de andere sprintersploegen houden het ook wel voor gezien.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:34 schreef FredWielergek het volgende:
Wat rijdt de sprintersploegen toch slap nu. Tweede of derde worden krijg je ook veel punten.
Van mij ookquote:Op zondag 9 juli 2006 16:32 schreef Asskicker14 het volgende:
1. Calzati
2. Halgand
3. Carlstrom
4. Gilbert
5 en verder: peloton
Van mij mag het
4 kun je wegstrepen lijkt mij.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:36 schreef vanDaal het volgende:
[..]
Van mij ook
(dan iig nr 1 en 4 in m'n rondemaster-team)
Ik vond het een geweldige etappe.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:52 schreef FredWielergek het volgende:
Het was geen leuke etappe.
Nee, wéér een massasprint zou pas érg memorabel zijn.quote:Op zondag 9 juli 2006 16:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach ja, vage Fransman wint, McEwen sprint snel, Boonen faalt. Allemaal weinig memorabel wederom, de bergen mogen komen.
Dan was Kessler memorabeler.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:16 schreef mitt het volgende:
Deze etappe zal ik een dag na de laatste etappe alweer vergeten zijn.
En dat alleen maar omdat Quickstep niet rijd...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:14 schreef Remzz het volgende:
Leuk voor Calzati en leuk dat een ontsnapping een keer werkt
Ja dat dan wel weer....quote:Op zondag 9 juli 2006 17:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat Quickstep niet rijd...
En aangezien Boonen niet meer kan sprinten...quote:Op zondag 9 juli 2006 17:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
En dat alleen maar omdat Quickstep niet rijd...
Dinsdag, is een stuk vlakker dan vandaag.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
En aangezien Boonen niet meer kan sprinten...
... bestaat de kans dat we nog weinig massasprints gaan zien.
owee als die dinsdag dan meesprintquote:Op zondag 9 juli 2006 17:33 schreef maril het volgende:
Ach Tommeke zegt dat hij niet meer kan sprinten en dat het hem ook geen bal kan schelen![]()
![]()
TommyTommy can you hear me
![]()
Ja misschien handig om ff een FAQ'tje te maken ofzoquote:Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef maril het volgende:
Er zijn trouwens veel tourtopics, moet echt zoeken waar ik wat zet ,kan het compacter of krijgen we nog een subpagina?
In het begin van dit topic werd het ook al aangekaart. Reden waarom het zo gedaan wordt is mij nog steeds niet duidelijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 17:39 schreef maril het volgende:
Er zijn trouwens veel tourtopics, moet echt zoeken waar ik wat zet ,kan het compacter of krijgen we nog een subpagina?
Volgens mij is het vanuit anticipatie gekomen op het TDF-forum (wat er niet ging komen). Eén van de argumenten voor dat forum was dat je van alle etappes een topic kon maken.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
In het begin van dit topic werd het ook al aangekaart. Reden waarom het zo gedaan wordt is mij nog steeds niet duidelijk.
Gaat 'ie woensdag zeker met een vroege ontsnapping meequote:Op zondag 9 juli 2006 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Tom gaat nu maar een bergrit proberen zegt ie.
quote:Op zondag 9 juli 2006 18:42 schreef Zwansen het volgende:
Tom gaat nu maar een bergrit proberen zegt ie.
Het kan ook wel, het is gewoon grappig om te horen. Maar Hincapie is natuurlijk wel een betere klimmer dan Tom.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:44 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gaat 'ie woensdag zeker met een vroege ontsnapping mee
Lijkt me wel lachen. Als Hincapie een bergrit kan winnen, waarom Boonen dan niet?
Tom heeft nooit echt geprobeerd in het hooggebergte. Dus of hij zoveel minder is als Hincapie weet ik niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:47 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het kan ook wel, het is gewoon grappig om te horen. Maar Hincapie is natuurlijk wel een betere klimmer dan Tom.
Lijkt me wel, zie je Tom al 14e worden in de Tour? Dacht het niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tom heeft nooit echt geprobeerd in het hooggebergte. Dus of hij zoveel minder is als Hincapie weet ik niet.
QS heeft alleen eendagsdope, misschien moeten ze eens ruilen, dan stelt QS eens iets voor in het gebergte en houdt DSC op met te kort schieten in klassiekers.quote:Op zondag 9 juli 2006 18:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Tom heeft nooit echt geprobeerd in het hooggebergte. Dus of hij zoveel minder is als Hincapie weet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |