Welnee, je vergeet gabber.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:41 schreef Clourhide het volgende:
(De laatste Europese muziekstroming was de Engelse punk in de jaren zeventig, kan je nagaan hoe beroerd het hier is qua muziek in Europa.).
Interessant fenomeen inderdaad. Waar zijn die gebleven...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:21 schreef crackhead het volgende:
Ik vind het maar treurig om te zien dat de hiphop van tegenwoordig de dingen verheerlijkt waar ze zich vroeger juist tegen afzette; domheid, criminaliteit, enz.
Voor een paar euro heb je wellicht de grote namen, maar echte oude hiphop koop je natuurlijk op vinyl.. als je het nog kan vinden.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:29 schreef Semargofni het volgende:
Public Enemy, Gang Starr, Ice-T, Talib Kweli, Guru, A tribe Called Quest enz enz.
Nas kan ik ook zeker waarderen, zijn eerste album was misschien het beste maar Stillmatic vind ik zeker gelijkwaardig.
Die shizzle van tegenwoordig luister ik wel gewoon ter afwisseling. Voordeel van al die oude hip hop is dat je die cd`s makkelijk voor een paar euro op de kop kan tikken.![]()
Promoe van the Looptroop heeft aardig wat maatschappij kritische teksten... en vergeet KRS ONE nietquote:Op zondag 9 juli 2006 09:32 schreef pberends het volgende:
[..]
Interessant fenomeen inderdaad. Waar zijn die gebleven...
The Infamous! Hell On Earth!quote:Op zondag 9 juli 2006 12:17 schreef descendent1 het volgende:
Als je de nieuwe Mobb Deep naast de oude zet danneh..
Kan ik TS alleen maar hartgrondig gelijk geven..![]()
Zo zijn er nog wel meer hoor, Immortal Technique bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 juli 2006 12:00 schreef Halsyon het volgende:
[..]
Promoe van the Looptroop heeft aardig wat maatschappij kritische teksten... en vergeet KRS ONE niet
die vent zit bij de scientologyquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:20 schreef VeX- het volgende:
Slick Rick. Wat doet die vent tegenwoordig zeg. Hij moet maar weer eens een classic droppen/
ik vergiste mequote:
quote:Fresh is a Scientologist and has performed for large audiences of Scientologists at the annual Scientology Celebrity Centre Gala in 2004 and 2005. He also recorded on a couple of songs on the Scientology music album "The Joy of Creating" along with Isaac Hayes, Chick Corea, and others.
Dat en het moeten aanschaffen van een extra apparaat voor zover je die dingen nog ergens kan halen. Dus gewoon cd`s voor mij, lekker makkelijk.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Voor een paar euro heb je wellicht de grote namen, maar echte oude hiphop koop je natuurlijk op vinyl.. als je het nog kan vinden.
Ja maar... oude hiphop is niet eens op cd verschenen!quote:Op zondag 9 juli 2006 13:59 schreef Semargofni het volgende:
[..]
Dat en het moeten aanschaffen van een extra apparaat voor zover je die dingen nog ergens kan halen. Dus gewoon cd`s voor mij, lekker makkelijk.
you got what I need toch?quote:Op zondag 9 juli 2006 18:13 schreef -Sandstorm- het volgende:
Rob G - XTC I got what you need
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |