Voila wat aanpassingen en nu kan iedereen zich erin vinden. opgelost.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:15 schreef pberends het volgende:
Wat zuigt hiphop toch, waardeloze troep, net of het uit de computer komt rollen.
Vroeger had je tenminste van die ouwe toppertjes.
Vroeger was alles beter, zonder hiphop.
BSquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:19 schreef -IksRee- het volgende:
Warren G, Nate Dogg, Tupac en Snoop zijn feitelijk van dezelfde generatie als Eminem etc.
Alleen SugerHillGang en Grandmaster Flash zijn de vorige.
god zij dankquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:21 schreef jimjim1983 het volgende:
A Tribe Called Quest
The Pharcyde
Organized Konfusion
zo maken ze ze niet meer![]()
ja want 50 cent, de black eyed peas en eminem maken veel creatievere, originelere en leukere muziekquote:
hoor je mij niet zeggenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:29 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja want 50 cent, de black eyed peas en eminem maken veel creatievere, originelere en leukere muziek
En 50 cent kan tenminste kogels koppenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:39 schreef Apropos het volgende:
50 Cent is intelligenter dan Tupac. Die kon ook niet schrijven, en zat ook nog eens stevig onder de plak bij een van de grootste mafiosi uit de muziekgeschiedenis.
zeg toch niet zulke domme dingen jongenquote:
He, Mr. Knight is da bomb ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:39 schreef Apropos het volgende:
50 Cent is intelligenter dan Tupac. Die kon evenmin schrijven, en zat ook nog eens onder de plak bij een van de grootste mafiosi uit de muziekgeschiedenis.
Nate en Snoop rappen zelfs al jaren mee op Eminem z'n albumsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zeg toch niet zulke domme dingen jongen
bedenk eens wanneer die mensen succes hadden.
maar zijn al bezig sinds?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:44 schreef -IksRee- het volgende:
[..]
Nate en Snoop rappen zelfs al jaren mee op Eminem z'n albums
Ja, de intelligentie straalt er van af. Daar is een groots filosoof of wetenschapper aan verloren gegaan.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:39 schreef Apropos het volgende:
50 Cent is intelligenter dan Tupac.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:18 schreef Goomba het volgende:
Wat Nederland betreft vind ik dat o.a. Postmen er met kop en schouders bovenuit steekt.
Tuurlijk joh.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
Het is altijd al een wannabe genre geweest. Pochende mannetjes met alles groot en rijk en duur en mooi en vrouwe en en en... Terwijl ze alles moeten huren voor hun videoclips...
En dan het ergste is dan al die wannabe wannabe's die over straat lopen als een geplukte kip om zoveel mogelijk op eminem te lijker of halve euro.
Jij kan wel huilen trouwensquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
Het is altijd al een wannabe genre geweest. Pochende mannetjes met alles groot en rijk en duur en mooi en vrouwe en en en... Terwijl ze alles moeten huren voor hun videoclips...
En dan het ergste is dan al die wannabe wannabe's die over straat lopen als een geplukte kip om zoveel mogelijk op eminem te lijker of halve euro.
ah, een kennerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
We don't die!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:29 schreef 2dope het volgende:
[..]
Jij komt niet veel verder dan G-Unit of wel
quote:
Afgezien van het fout dat je er compleet naast zit, vergroot je geringe kennis van de Nederlandse taal je geloofwaardigheid c.q. 'cred' geenzins.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
dat heet grime noobquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:44 schreef FB-aight het volgende:
Wat ik opzich wel goeie hip/hop vind van tegenwoordig is Dizzee rascal...
eigen sound, en lekker ritme
Het valt weldegelijk onder de noemer Hip Hop hoor.quote:
Stoma-gat.. ik ga niet over sub-muziek-soorten lullenquote:
of negermuziekquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:57 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Stoma-gat.. ik ga niet over sub-muziek-soorten lullen
ik gooi het gewoon in 1 soort HIP-HOP
Ook goed, maar dan kan ik opgezwolle/extince er niet bij flikkeren... kan ik ze niet aandoenquote:
mijn genaratie hequote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:52 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
jij noemt anders ook old skool en golden age artiesten een en dezelfde generatie
insmeren met schoenpoetsquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:59 schreef FB-aight het volgende:
[..]
Ook goed, maar dan kan ik opgezwolle/extince er niet bij flikkeren... kan ik ze niet aandoen
Je doet me onrecht.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:12 schreef yahtzeehooligan het volgende:
[..]
Ja, de intelligentie straalt er van af. Daar is een groots filosoof of wetenschapper aan verloren gegaan.
oplossingquote:
Het enige wat de Osdorp Posse got working for them, is dat ze als eerste waren in Nederland. Voor de rest is het dikke vette schijt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Black Eyed Peas is ook niet meer wat het geweest is. Met weemoed denk ik terug aan het optreden wat ze gaven in Tivoli in 2001. Was nog in de tijd van hun album Bridging the Gap. Man wat een ongelofelijk vet energiek optreden gaven ze daar.
Hoewel ik hen het succes wel gun ben ik niet echt gecharmeerd van de muziek waar ze het mee doen. Maar goed, denk dat ze lang genoeg underground hebben geploeterd om het te verdienen. Maar de manier waarop
Nu luister ik sowieso al een tijdje weinig hiphop meer (behalve als ik af en toe in zo'n bui ben) en ben ik ook niet echt op de hoogte, maar er moet vast nog wel goeie shit zijn. Maar ben eht verder met de TS eens: de bekende zooi is ook echt pulp.
Maarja, was deze discussie 5 jaar geleden ook al niet?(de Osdorp Posse rappen het al vanaf 1991, dus of het ooit zal veranderen? Naaah... gewoon wat verder zoeken en je vindt vast wel iets.)
het is er wel, maar bar weinigquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:13 schreef LuNaTiC het volgende:
maar er moet vast nog wel goeie shit zijn.
ik vind de roots van die kerk hip-hopquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:14 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
het is er wel, maar bar weinig
shit zoals roots manuva e.d. vind ik ook geen zak aan.
immortal is lekkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:21 schreef LuNaTiC het volgende:
The Roots vind ik juist dan weer een schoolvoorbeeld van goede artiesten met heerlijke hiphop. Die ik ook schaar onder de beste live-acts. Kreeg toevallig een tip van iemand voor goede hiphop: Immortal Technique.
moet zeggen dat dat wel een aanradertje is op hiphop gebied (zegt hij met zijn weggezakte hiphop kennis van vandaag)
Hiphop feestjesquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:24 schreef FB-aight het volgende:
[..]
dat gaat gewoon om de sfeer... heerlijk
Ik vind het persoonlijk echte muziek om een feestje lekker los te maken! i.c.m met wat whisky
osdorp posse rapt al van 1989 in het nederlands , in 1991 kwamn osdorp stijl op djax uitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:13 schreef LuNaTiC het volgende:
Black Eyed Peas is ook niet meer wat het geweest is. Met weemoed denk ik terug aan het optreden wat ze gaven in Tivoli in 2001. Was nog in de tijd van hun album Bridging the Gap. Man wat een ongelofelijk vet energiek optreden gaven ze daar.
Hoewel ik hen het succes wel gun ben ik niet echt gecharmeerd van de muziek waar ze het mee doen. Maar goed, denk dat ze lang genoeg underground hebben geploeterd om het te verdienen. Maar de manier waarop
Nu luister ik sowieso al een tijdje weinig hiphop meer (behalve als ik af en toe in zo'n bui ben) en ben ik ook niet echt op de hoogte, maar er moet vast nog wel goeie shit zijn. Maar ben eht verder met de TS eens: de bekende zooi is ook echt pulp.
Maarja, was deze discussie 5 jaar geleden ook al niet?(de Osdorp Posse rappen het al vanaf 1991, dus of het ooit zal veranderen? Naaah... gewoon wat verder zoeken en je vindt vast wel iets.)
juist! die sfeer is toch te bruut!?quote:
maar waar zijn tegenwoordig nog leuke hip hop feestjes? ik zie ze nietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:31 schreef FB-aight het volgende:
[..]
juist! die sfeer is toch te bruut!?
Ik ben op veel houseparty's geweest
en veel hip-hop feestjes
de sfeer is gewoon onbetaalbaar op zo'n hip-hop feest
Erg leuk idd ja... dit doet me nog wel eens terug verlangen naar Tivoli... BEP, GZA, Delinquent Habits, Jurassic 5, Arsonists...quote:
Weet ik... heb alle albums tot aan Harde Kernramp origineel, heb het boek gelezen... dat was verder ook niet mn punt, is me eigenlijk ook niet waard om te bediscussierenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
osdorp posse rapt al van 1989 in het nederlands , in 1991 kwamn osdorp stijl op djax uit![]()
Dat vinden The Roots ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 19:22 schreef Bob-B het volgende:
te verquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:43 schreef postmortum het volgende:
in 013 definitie van doopheid is altijd leuk hiphopfeestje![]()
Zijn verkrachting van Move On Up vergeef ik hem nooit.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:47 schreef Pikhoofd het volgende:
Kanye West is wel goed!
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:39 schreef Apropos het volgende:
50 Cent is intelligenter dan Tupac. Die kon evenmin schrijven, en zat ook nog eens onder de plak bij een van de grootste mafiosi uit de muziekgeschiedenis.
Wat is er nou weer mis met The Game??quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:20 schreef Hagelkaas het volgende:
Klopt..
50 Cent
Eminem
Black Eyed Peas
The Game
D12
Chingy
Ali B
Brace
Voorgedraaide joints
Ik vind hem goed, is een pure MC die gast.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft een plofkop en hij maakt baggermuziek
Oh, jij bent zoeentje die alleen "Underground" dope vindt, omdat het "Underground is..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:10 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hij heeft een plofkop en hij maakt baggermuziek
knap van je dat je dat zo zietquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:17 schreef Mensenkenner het volgende:
[..]
Oh, jij bent zoeentje die alleen "Underground" dope vindt, omdat het "Underground is...
fifty uuuuuuh bentley uuuuuuuuuhquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:16 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik vind hem goed, is een pure MC die gast.
ik denk eerlijk gezegd niet dat ik dat trek. dat album van hem vind ik ook dikke baggerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ga eens wat anders downloaden van de Game.
Probeer zijn mixtapes is bijvoorbeeld.
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:38 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat vinden The Roots ook
http://www.youtube.com/watch?v=GwEMRGJC44M&mode=related&search=the%20roots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |