Dat is heel iets anders dan dat hij nu al arrogant zou zijn.quote:Op maandag 10 juli 2006 00:45 schreef Erwtensoep het volgende:
Jij denkt dat hij met zijn status zich ondergeschikt zal maken aan het team? Think again
Puike reactie jongenquote:Op maandag 10 juli 2006 01:05 schreef twi het volgende:
Jammer dat Jaap Stam dan is gekomen. Je denkt toch niet dat Jaap met zijn status zich ondergeschikt zal maken aan het team? Think again. Wat een arrogante zak is dat zeg. Jammer dat alleen ik (en mijn moeder) dat zien.
Als je hier niet tegen kan, kan je beter gaan emigreren, 80% van de Nederlanders heeft zo'n gedachtengang namelijk, kuddedieren.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:11 schreef twi het volgende:
Ja kom op, het is toch zo? Je draagt geen argument aan, behalve je eigen ogen. Terwijl je zeggen of schrijven 'm misschien een kwartiertje lang in beeld hebt gezien, wellicht heb je hem zelfs nog nooit een woord horen zeggen.
Ik word er gewoon een beetje moe van. Eerst oordeelt iedereen over de a-loyale arrogante overloper Steven Defour, nu is Vieira weer de verpersoonlijking van arrogantie. Als 'ie uberhaupt voor Ajax zou komen te spelen, eventueel, is dat natuurlijk juist het toonbeeld van een positief karakter.
Ik welquote:Op maandag 10 juli 2006 01:19 schreef Erwtensoep het volgende:
Nee je hebt gelijk. En ik kan ook niet zeggen dat Kuijt een slijmbal is, want ik woon niet bij hem in de straat.
Precies, je moet het waarmaken. Dan is er niks mis mee, gaat het mis dan kun je een tegenaanval verwachten.quote:Op maandag 10 juli 2006 01:06 schreef Jasza het volgende:
Waarschijnlijk naar Nac-Ajax in een vak met Nac supporters, dat word me inhouden als we 0-5 winnen![]()
... Huh?quote:Op maandag 10 juli 2006 01:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Precies, je moet het waarmaken. Dan is er niks mis mee, gaat het mis dan kun je een tegenaanval verwachten.
Kan je hier gewoon heengaan?quote:Op zondag 9 juli 2006 15:12 schreef Ordinair het volgende:
Dinsdag. ABS..
ABS - AFC Ajax
Di. 11 juli, 19.30 uur
Sportpark "Looënk"
HHC Hardenberg - AFC Ajax
Do. 13 juli, 19.00 uur
Sportpark De Boshoek
v.v. Bennekom - AFC Ajax
Za. 15 juli, 15.00 uur
Sportpark De Eikelhof
s.v. Spakenburg - AFC Ajax
Di. 18 juli, 19.30 uur
Sportpark De Westmaat
quote:De rechtbank van Rome zal woensdag uitspraak doen in het manipulatieschandaal. Volgens Ansa zal de vijfkoppige jury tot die tijd gaan discussiëren over de zaak. Vervolgens zal in de namiddag de straffen bekend worden gemaakt.
In de zaak staan Juventus, AC Milan, Fiorentina en Lazio Roma terecht. De landskampioen is aangemerkt als de grote boosdoener en dreigt teruggezet te worden naar de Serie C, de club zou echter alleen vrede hebben met maximaal de Serie B. Die straf hangen op zijn beurt de overige drie clubs boven het hoofd.
Ook diverse Italiaanse scheidsrechters, (ex-) leden van de voetbalbond en clubbestuurders staan terecht in de manipulatiezaak.Alle beschuldigen worden verdacht van het manipuleren van duels in de Serie A. Dit zou zijn gebeurd in het seizoen 2004/2005.
Ben ik op vakantiequote:Op zondag 9 juli 2006 23:24 schreef jna het volgende:
Afscheidswedstrijd Dennis Bergkamp live bij de NOS![]()
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef Mangoworks2002 het volgende:
kaartjes kopen bij de supportersbalie.... volgens de site..
quote:ABS-Ajax volledig uitverkocht
De volgende oefenwedstrijd van Ajax, dinsdag uit bij de amateurs van ABS Bathmen, is volledig uitverkocht. Er worden geen kaarten meer verkocht aan het stadion dinsdagavond sportpark De Looënk. Het elftal komt uit in de derde klasse, district Oost.
Ik ook wel.quote:Op maandag 10 juli 2006 10:25 schreef Freak187 het volgende:
Tegen een derde klasser wil ik wel dubbele cijfers zien hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |