Nou zo goed heb ik nog niet naar de site gekeken.. staat een hoop troep op ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
youtube rocks![]()
kunt er ook echt vanalles vinden he, alle muziekvideo's, stukjes uit films etc. (heb laatst blackadder zitten kijken)
Het internet is dwaas zeg ik je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou zo goed heb ik nog niet naar de site gekeken.. staat een hoop troep op ook
Maar een of andere chick die een soort van videodagboek maakte, had op een filmpje 1 miljoen kijkers.. die heeft nu dr eigen showprogramma gekregen op de Amerikaanse TV
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het internet is dwaas zeg ik je.
...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef FiXeR999 het volgende:
1 kameel heeft 2 bulten.
Nee gek, Purno!quote:
Hoe is het rukkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
Neeeeeeeeequote:
Who caresquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Dat KAN toch niet, Ker had klonen ja, maar Purno was ECHT iemand anders. If not, dan was Ker ECHT schizo
Ik verdenk hem er zwaaarrr van inderdaad.... gezien al zn kloons die we kenden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Dat KAN toch niet, Ker had klonen ja, maar Purno was ECHT iemand anders. If not, dan was Ker ECHT schizo
Ik vind het op zn minst een interessant en apart gevalquote:
2,5 kuub hout gezaagd en opgetast vandaag, morgen de andere helftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe is het rukker
Al nieuws op babygebied?
Ongeloofelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
uit eten en daarna een feestje
Leukquote:
Cool gijsquote:Op zondag 9 juli 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft haar eerste stapjes gezet![]()
![]()
![]()
Ze kan al goed staan, klein beetje ondersteunen voor dr evenwicht en toen deed ze gewoon 2 stappen
Zo trots op dr nu .. ieder weekend doet ze weer wat meer... gaat zo hard ..
Macbookquote:Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
Mn broertje heeft trouwens een mac laptop gekocht.. een model wat net op de markt is ofzo.. geil ding moet ik zeggen, en gebruiksrviendelijk
Makro is op dit moment het goedkoopst, maar dan moet je een pasje hebben. Media Markt is ook een goedkope winkel.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
DS Lite + Brain Academy en Advance Wars... Gewoon maar een mediamarktje pakken ?
Geweldigquote:Op zondag 9 juli 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft haar eerste stapjes gezet![]()
![]()
![]()
Ze kan al goed staan, klein beetje ondersteunen voor dr evenwicht en toen deed ze gewoon 2 stappen
Zo trots op dr nu .. ieder weekend doet ze weer wat meer... gaat zo hard ..
Vond die van Strol ook zo geil toen ik hem zagquote:Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
Mn broertje heeft trouwens een mac laptop gekocht.. een model wat net op de markt is ofzo.. geil ding moet ik zeggen, en gebruiksrviendelijk
Dat meeeen je niet???quote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sensation Black gisteravond, normaal een hardstyle/hardcore feestje, nu kwam er een Metal band ff experimenterenPubliek ging massaal op de grond zitten en uiteindelijk klom een bezoeker het podium op om de leadzanger een paar tikken te geven.
Dit is wat volgde:
http://www.youtube.com/watch?v=JAAaGgXiWNI&eurl=
(helaas zonder geluid)
en hier een filmpje van hoe die gast afgevoerd werd, hij kan iig nog wel lopen dus
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/index.html
De glazen bier vlogen ook regelmatig richting band. Het erge was nog dat deze onder leiding stond van Rob G. Juist, die ouwe gabber DJ (oh XTC you got what I need).quote:Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat meeeen je niet???
Wat een gekke van die organisatie zeg... je komt daar om lekker te stampen en van techno en gabber te genieten.. krijg je dat... Hoe bedoel je maak het volk agrresief.. ik zou ook gek zijn geworden! Damm
Ah ok.. ja rob G gebruikt zoiezo veel metal geluiden in zn platen. Cd cow tipping van m is ook erg okquote:Op zondag 9 juli 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De glazen bier vlogen ook regelmatig richting band. Het erge was nog dat deze onder leiding stond van Rob G. Juist, die ouwe gabber DJ (oh XTC you got what I need).
Écht bizar allemaal.
Je kan wel metal gebruiken in je platen, Darkie gebruikt ook hiphop, en gister zelfs samba, in zn sets, maar je moet niet een metal optreden gaan doen. Dat is weer een brug te ver.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah ok.. ja rob G gebruikt zoiezo veel metal geluiden in zn platen. Cd cow tipping van m is ook erg ok
Ja dat is een hoer hequote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens een bitch van een boss dat waterbeest in Kameo
3x dood nu.. steeds heeft nog 1 arm.. en die bijna mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |