Nou zo goed heb ik nog niet naar de site gekeken.. staat een hoop troep op ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
youtube rocks![]()
kunt er ook echt vanalles vinden he, alle muziekvideo's, stukjes uit films etc. (heb laatst blackadder zitten kijken)
Het internet is dwaas zeg ik je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou zo goed heb ik nog niet naar de site gekeken.. staat een hoop troep op ook
Maar een of andere chick die een soort van videodagboek maakte, had op een filmpje 1 miljoen kijkers.. die heeft nu dr eigen showprogramma gekregen op de Amerikaanse TV
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het internet is dwaas zeg ik je.
...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef FiXeR999 het volgende:
1 kameel heeft 2 bulten.
Nee gek, Purno!quote:
Hoe is het rukkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
Neeeeeeeeequote:
Who caresquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Dat KAN toch niet, Ker had klonen ja, maar Purno was ECHT iemand anders. If not, dan was Ker ECHT schizo
Ik verdenk hem er zwaaarrr van inderdaad.... gezien al zn kloons die we kenden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Dat KAN toch niet, Ker had klonen ja, maar Purno was ECHT iemand anders. If not, dan was Ker ECHT schizo
Ik vind het op zn minst een interessant en apart gevalquote:
2,5 kuub hout gezaagd en opgetast vandaag, morgen de andere helftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe is het rukker
Al nieuws op babygebied?
Ongeloofelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
uit eten en daarna een feestje
Leukquote:
Cool gijsquote:Op zondag 9 juli 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft haar eerste stapjes gezet![]()
![]()
![]()
Ze kan al goed staan, klein beetje ondersteunen voor dr evenwicht en toen deed ze gewoon 2 stappen
Zo trots op dr nu .. ieder weekend doet ze weer wat meer... gaat zo hard ..
Macbookquote:Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
Mn broertje heeft trouwens een mac laptop gekocht.. een model wat net op de markt is ofzo.. geil ding moet ik zeggen, en gebruiksrviendelijk
Makro is op dit moment het goedkoopst, maar dan moet je een pasje hebben. Media Markt is ook een goedkope winkel.quote:Op zondag 9 juli 2006 10:47 schreef ChOas het volgende:
DS Lite + Brain Academy en Advance Wars... Gewoon maar een mediamarktje pakken ?
Geweldigquote:Op zondag 9 juli 2006 10:07 schreef Atuniel het volgende:
Jasmijn heeft haar eerste stapjes gezet![]()
![]()
![]()
Ze kan al goed staan, klein beetje ondersteunen voor dr evenwicht en toen deed ze gewoon 2 stappen
Zo trots op dr nu .. ieder weekend doet ze weer wat meer... gaat zo hard ..
Vond die van Strol ook zo geil toen ik hem zagquote:Op zondag 9 juli 2006 10:52 schreef Atuniel het volgende:
Mn broertje heeft trouwens een mac laptop gekocht.. een model wat net op de markt is ofzo.. geil ding moet ik zeggen, en gebruiksrviendelijk
Dat meeeen je niet???quote:Op zondag 9 juli 2006 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Sensation Black gisteravond, normaal een hardstyle/hardcore feestje, nu kwam er een Metal band ff experimenterenPubliek ging massaal op de grond zitten en uiteindelijk klom een bezoeker het podium op om de leadzanger een paar tikken te geven.
Dit is wat volgde:
http://www.youtube.com/watch?v=JAAaGgXiWNI&eurl=
(helaas zonder geluid)
en hier een filmpje van hoe die gast afgevoerd werd, hij kan iig nog wel lopen dus
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/2097/bd49054b/index.html
De glazen bier vlogen ook regelmatig richting band. Het erge was nog dat deze onder leiding stond van Rob G. Juist, die ouwe gabber DJ (oh XTC you got what I need).quote:Op zondag 9 juli 2006 14:29 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Dat meeeen je niet???
Wat een gekke van die organisatie zeg... je komt daar om lekker te stampen en van techno en gabber te genieten.. krijg je dat... Hoe bedoel je maak het volk agrresief.. ik zou ook gek zijn geworden! Damm
Ah ok.. ja rob G gebruikt zoiezo veel metal geluiden in zn platen. Cd cow tipping van m is ook erg okquote:Op zondag 9 juli 2006 14:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De glazen bier vlogen ook regelmatig richting band. Het erge was nog dat deze onder leiding stond van Rob G. Juist, die ouwe gabber DJ (oh XTC you got what I need).
Écht bizar allemaal.
Je kan wel metal gebruiken in je platen, Darkie gebruikt ook hiphop, en gister zelfs samba, in zn sets, maar je moet niet een metal optreden gaan doen. Dat is weer een brug te ver.quote:Op zondag 9 juli 2006 14:43 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ah ok.. ja rob G gebruikt zoiezo veel metal geluiden in zn platen. Cd cow tipping van m is ook erg ok
Ja dat is een hoer hequote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens een bitch van een boss dat waterbeest in Kameo
3x dood nu.. steeds heeft nog 1 arm.. en die bijna mol.
quote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kameo, die haal ik budget wel eens een keer
quote:Op zondag 9 juli 2006 15:38 schreef Atuniel het volgende:
Trouwens een bitch van een boss dat waterbeest in Kameo
3x dood nu.. steeds heeft nog 1 arm.. en die bijna mol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je zeker doen, ik verbaas me er over hoe leuk ik het vind... zelfde geld voor Tomb Raider, dit vind echt een keer wel een goed deelquote:Op zondag 9 juli 2006 20:44 schreef Strolie75 het volgende:
Kameo, die haal ik budget wel eens een keer
quote:Op maandag 10 juli 2006 06:30 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kameo en Tomb RaiderDie wil ik ook allebei nog
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Mmm,... vond de Tombraider demo tegenvallen..... !I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Zo naar de tandarts
Wel relax, hij is aan de overkant van de straat. Dus ik hoef 1 minuut voor mijn afspraak pas de deur uit.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo![]()
Interessant, product info... En nu?quote:Op maandag 10 juli 2006 08:10 schreef -Struikrover- het volgende:
の製品情報です. ... 現在のページは、 LUMIX (ル ミックス) > の中の LZ5 のページです。 用語集 · モバイルサイト · メールマガジンThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list![]()
Mooie cameraquote:Op maandag 10 juli 2006 08:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Interessant, product info... En nu?![]()
![]()
Ja ik vond dat ook niet je van het.. textures vooral waren niet mooi.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:33 schreef Sjotime het volgende:
Mmm,... vond de Tombraider demo tegenvallen..... !
Maar dit heeft toch wel verbuffend mooie onderdelen er in zitten moet ik zeggen..
Als je in Tokio door de stad heen loopt te zwaaien, op de 80ste verdieping, en je ziet onder je die auto's allemaal rijden. Voel je gewoon in je maag dan als je mis grijpt bij het springen
En het is niet zo in dit deel dat je in een kamer een hendel over haalt, die je vervolgens 3 verdiepingen verder pas nodig hebt... tis allemaal erg logisch met een leuk verhaal, en prachtige gfx.![]()
Dus de totaal ervaring vond je cooler dan toen je de demo speelde.... Dat is soms het nadeel van demo's..... je leest wel dat ze het eindproduct niet weerspiegelen, maar toch beseffen we dat niet. Mmmmm,.... dan toch maar Lara eens uit de budgetbak halen...... !quote:Op maandag 10 juli 2006 08:24 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ja ik vond dat ook niet je van het.. textures vooral waren niet mooi.
Maar dit heeft toch wel verbuffend mooie onderdelen er in zitten moet ik zeggen..
Als je in Tokio door de stad heen loopt te zwaaien, op de 80ste verdieping, en je ziet onder je die auto's allemaal rijden. Voel je gewoon in je maag dan als je mis grijpt bij het springen
En het is niet zo in dit deel dat je in een kamer een hendel over haalt, die je vervolgens 3 verdiepingen verder pas nodig hebt... tis allemaal erg logisch met een leuk verhaal, en prachtige gfx.
Zelde geldt voor de Prey demo.... nu vond ik dat niet zo terwijl het eindproduct best cool kan zijn.I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Ik zal je zeggen, toen ik de lara demo speelde.. en ik kwam die mannetjes tegen schrok ik.. zo slecht, leken wel van karton!quote:Op maandag 10 juli 2006 08:28 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Dus de totaal ervaring vond je cooler dan toen je de demo speelde.... Dat is soms het nadeel van demo's..... je leest wel dat ze het eindproduct niet weerspiegelen, maar toch beseffen we dat niet. Mmmmm,.... dan toch maar Lara eens uit de budgetbak halen...... !
Zelde geldt voor de Prey demo.... nu vond ik dat niet zo terwijl het eindproduct best cool kan zijn.
Maar nu ik het speel.. die geluiden in een grot van druppelend water, of die vingers die ze beweegt als ze aan het touw draait. Dat is echt detailwerk.. ook de omgevingen, de muren enzo.. tis echt wel next gen kan ik zeggen. Dus inderdaad, als je m ziet liggen voor weinig, meenemen, leuk spelletje.
De prey demo vond ik zelf wel cool eigenlijk![]()
![]()
Ok Gijs......... ik zal Lara in gedachten houden.... meenemen voor een mooie prijs dus. Ja dat ik Prey niet zo vond komt puur door mij hoor. Objectief gezien zie ik daar wel een goede shooter in.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:31 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Ik zal je zeggen, toen ik de lara demo speelde.. en ik kwam die mannetjes tegen schrok ik.. zo slecht, leken wel van karton!
Maar nu ik het speel.. die geluiden in een grot van druppelend water, of die vingers die ze beweegt als ze aan het touw draait. Dat is echt detailwerk.. ook de omgevingen, de muren enzo.. tis echt wel next gen kan ik zeggen. Dus inderdaad, als je m ziet liggen voor weinig, meenemen, leuk spelletje.
De prey demo vond ik zelf wel cool eigenlijkI'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Als je geen zin hebt in een shooter moet je het niet doenquote:Op maandag 10 juli 2006 08:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ok Gijs......... ik zal Lara in gedachten houden.... meenemen voor een mooie prijs dus. Ja dat ik Prey niet zo vond komt puur door mij hoor. Objectief gezien zie ik daar wel een goede shooter in.
Daarbij verwacht ik niet een lang SP maar wel een MP spel..![]()
Ik heb Battle for middle Earth 2 gepreordered.... komt ook deze week uit net als Prey.... maar dat vinden de meeste van jullie weer niks denk ik. In ieder geval gamen we allemaal weer eens wat nieuws deze week..... en daar gaat het om... GAMEN
I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
He ken je dat.. lekker weekend gehad met je dochter, mama aan het werk. Samen opstaan, samen tv kijken, spelen en buiten wandelen. Deel uitmaken van dr eerste stapjes, welliswaar met houvast maar toch. Ze draaide zich gisteravond voor het eerst op dr buik.. gaat zo goed allemaal..
En zo is het weer Maandag, koffieautomaat stuk, kut klanten, en domme collega's.![]()
Ik wist bij het lezen van de eerste zin dat deze alinea zou komen.... ik heb hetzelfde Gijs......quote:Op maandag 10 juli 2006 08:42 schreef Atuniel het volgende:
En zo is het weer Maandag, koffieautomaat stuk, kut klanten, en domme collega's.
Hoe is het met de solli?I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Heb je Lara zelf gekocht of geleend van gijsje 79 ?quote:Op maandag 10 juli 2006 08:38 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt in een shooter moet je het niet doen
Daarbij verwacht ik niet een lang SP maar wel een MP spel..![]()
Lijkt me wel leuk hoor .. LOTR onderwerp he is cool. Maar dat slepen endoen.. na Gijs.. zoals je al zegt Prey komt uit, dan boeit het me nietquote:Op maandag 10 juli 2006 08:40 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb Battle for middle Earth 2 gepreordered.... komt ook deze week uit net als Prey.... maar dat vinden de meeste van jullie weer niks denk ik. In ieder geval gamen we allemaal weer eens wat nieuws deze week..... en daar gaat het om... GAMEN![]()
![]()
Nog niks gehoord.. maar ik weet dat ie er mee bezig is.. ik ken iemand die daar werkt.quote:Op maandag 10 juli 2006 08:42 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ik wist bij het lezen van de eerste zin dat deze alinea zou komen.... ik heb hetzelfde Gijs......
Hoe is het met de solli?![]()
Geleendquote:Op maandag 10 juli 2006 08:43 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb je Lara zelf gekocht of geleend van gijsje 79 ?![]()
![]()
Wohoe! Geen gaatjes en mijn nieuwe tandarts is een lekker wijf!
Dit wordt een goede week, ik heb zo'n voorgevoel.
Lees mijn review anders eens.quote:Op maandag 10 juli 2006 07:33 schreef Sjotime het volgende:
Mmm,... vond de Tombraider demo tegenvallen..... !
Nee,....... verder alles goed Gijs?quote:I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Ik heb Valkyirie Profile gepre-ordered, komt de 18e uit. Ik ben heel erg benieuwd!quote:Op maandag 10 juli 2006 08:40 schreef Sjotime het volgende:
Ik heb Battle for middle Earth 2 gepreordered.... komt ook deze week uit net als Prey.... maar dat vinden de meeste van jullie weer niks denk ik. In ieder geval gamen we allemaal weer eens wat nieuws deze week..... en daar gaat het om... GAMEN
Goed Gijs, lekker weekend met Irene gehad. Beetje gegamed, films gekeken, lekker gegeten. Gewoon rustig.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:05 schreef Sjotime het volgende:
Nee,....... verder alles goed Gijs?Nu weer naar het werk
Maar morgen sollicitatiegesprek....
Review van deel 1 wel eens gelezen....... ziek goede game... battle-engine is in deel 2 alleen maar verbeterd las ik. Gil game denk ik zo.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:05 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Valkyirie Profile gepre-ordered, komt de 18e uit. Ik ben heel erg benieuwd!I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
About Schmidt weer eens gezien......... God wat is Jack toch een wereld acteur..... As good as it gets vind ik ook zo fucking briljant............... Ode aan hemquote:Op maandag 10 juli 2006 09:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Goed Gijs, lekker weekend met Irene gehad. Beetje gegamed, films gekeken, lekker gegeten. Gewoon rustig.Nu weer naar het werk
Maar morgen sollicitatiegesprek....
Ik heb VP: Lemmeth besteld. Dat is een remake van deel 1 voor de PSP. Vakantie-gamequote:Op maandag 10 juli 2006 09:07 schreef Sjotime het volgende:
Review van deel 1 wel eens gelezen....... ziek goede game... battle-engine is in deel 2 alleen maar verbeterd las ik. Gil game denk ik zo.
Ik heb The Constant Gardener gezien, goede thriller maar wel een depressief einde.quote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef Sjotime het volgende:
About Schmidt weer eens gezien......... God wat is Jack toch een wereld acteur..... As good as it gets vind ik ook zo fucking briljant............... Ode aan hem
PSP..................... serieus Gijs? als ik op IGN de editor choice selectie bekijk is die sumier!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:09 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb VP: Lemmeth besteld. Dat is een remake van deel 1 voor de PSP. Vakantie-gameI'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Ze hadden LocoRoco erin kunnen doen en dichtsolderen dan was dat ding het geld nog waard geweest.quote:[b]Op maandag 10 juli 2006 09:11 schreef Sjotime het volgende:[/b
PSP..................... serieus Gijs? als ik op IGN de editor choice selectie bekijk is die sumier!
Maar ik heb hem vooral gehaald omdat je er in het najaar oude PS1 games op kunt spelen.
En vanwege Valkyrie Profile, Ghost'n Goblins en Metal Slug Anthology die binnenkort verschijnen. Ik weet het, niet echt allemaal jou games, maar ik vind het cool.Ik game de laatste tijd nog bijna alleen nog maar op handhelds.
zoooooooooooooooooooooo geen zin![]()
![]()
teringwerk
zo'n heerlijk weekend achter de rug
Op woensdag 15 maart 2006 15:51 schreef Bastard het volgende:
Ik eet gewoon wat ik wil, mijn lichaam is mijn tempel, en ik hou van grote gebouwen.![]()
Ja ik merk het met mijn DS lite..... zit s' avonds in mijn bed voor het slapen gaan lekker te gamen. Moet wel nog even wat nek en rugspieren ontwikkelen of een goede game houding leren aannemenquote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ze hadden LocoRoco erin kunnen doen en dichtsolderen dan was dat ding het geld nog waard geweest.
Maar ik heb hem vooral gehaald omdat je er in het najaar oude PS1 games op kunt spelen.
En vanwege Valkyrie Profile, Ghost'n Goblins en Metal Slug Anthology die binnenkort verschijnen. Ik weet het, niet echt allemaal jou games, maar ik vind het cool.Ik game de laatste tijd nog bijna alleen nog maar op handhelds.
KUT JOCH !!!!quote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
teringwerk
zo'n heerlijk weekend achter de rug![]()
![]()
Geeft niet schat.... er zijn middeltjes tegen overmatige afscheiding tegenwoordigquote:
quote:Op maandag 10 juli 2006 09:16 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Geeft niet schat.... er zijn middeltjes tegen overmatige afscheiding tegenwoordig![]()
Heb je W. soms net naakt gezien?Having a place to go... is a home
Having someone to love... is a family![]()
Vond ik hem ook briljant in spelen inderdaadquote:Op maandag 10 juli 2006 09:08 schreef Sjotime het volgende:
[..]
About Schmidt weer eens gezien......... God wat is Jack toch een wereld acteur.....![]()
![]()
Je had toch een luizenbaantjequote:Op maandag 10 juli 2006 09:14 schreef mr_Brown het volgende:
![]()
teringwerk
zo'n heerlijk weekend achter de rug![]()
![]()
![]()
Ben jij nog aan het solliciteren? Jij was toch ook alweer klaar ofzo met je werk?quote:I'm commander Shepard and this is my favorite store on the Citadel.![]()
Nee?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben jij nog aan het solliciteren? Jij was toch ook alweer klaar ofzo met je werk?![]()
Hoe staat het nou met jou solli eigenlijk Gijs? Ik proef een drang naar solliciteren ergens naar?quote:Op maandag 10 juli 2006 09:25 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Ben jij nog aan het solliciteren? Jij was toch ook alweer klaar ofzo met je werk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |