Nou zo goed heb ik nog niet naar de site gekeken.. staat een hoop troep op ookquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:55 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
youtube rocks![]()
kunt er ook echt vanalles vinden he, alle muziekvideo's, stukjes uit films etc. (heb laatst blackadder zitten kijken)
Het internet is dwaas zeg ik je.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:01 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Nou zo goed heb ik nog niet naar de site gekeken.. staat een hoop troep op ook
Maar een of andere chick die een soort van videodagboek maakte, had op een filmpje 1 miljoen kijkers.. die heeft nu dr eigen showprogramma gekregen op de Amerikaanse TV
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het internet is dwaas zeg ik je.
...quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:09 schreef FiXeR999 het volgende:
1 kameel heeft 2 bulten.
Nee gek, Purno!quote:
Hoe is het rukkerquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:20 schreef -Struikrover- het volgende:
tvp
Neeeeeeeeequote:
Who caresquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Dat KAN toch niet, Ker had klonen ja, maar Purno was ECHT iemand anders. If not, dan was Ker ECHT schizo
Ik verdenk hem er zwaaarrr van inderdaad.... gezien al zn kloons die we kenden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Neeeeeeeee
Dat KAN toch niet, Ker had klonen ja, maar Purno was ECHT iemand anders. If not, dan was Ker ECHT schizo
Ik vind het op zn minst een interessant en apart gevalquote:
2,5 kuub hout gezaagd en opgetast vandaag, morgen de andere helftquote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:27 schreef Atuniel het volgende:
[..]
Hoe is het rukker
Al nieuws op babygebied?
Ongeloofelijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 16:18 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
uit eten en daarna een feestje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |