ElisaB, zou jij een berichtje willen sturen naar Mr_Grolsch of hij mij kan mailen omdat ik intresse heb in zijn pcquote:Op zondag 16 juli 2006 12:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, dat kan je niet, want FOK! geeft geen emailadressen vrij. Je kan wel aan een mod vragen of die een berichtje aan de betreffende verkoper wil versturen, en dan afwachten of de verkoper contact met je opneemt.
Heb je toevallig een linkje van zijn topic?quote:Op zondag 16 juli 2006 19:04 schreef RoOoYtJuH het volgende:
ElisaB, zou jij een berichtje willen sturen naar Mr_Grolsch of hij mij kan mailen omdat ik intresse heb in zijn pc
Edit: op royvannoord aap gmail.com
Dankje![]()
Ik ben geen man, maar weet het antwoord wel: het is té heet voor dit soort kinderachtige (en niet eens grappige) gejeuzel. Pak je zwembroekje en kruip in het pierebadjequote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Een euro
ik was bloedserieus man![]()
geef eens een goede reden waarom m'n topic gesloten wordt? Ik heb al een euro, waarom mag ik m'n 2e niet verkopen dan? Ik heb zelfs 't jaar een land van uitgave erbij gezet![]()
![]()
Moet ik dan ook nog even serieus gaan antwoorden?quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Een euro
geef eens een goede reden waarom m'n topic gesloten wordt? Ik heb al een euro, waarom mag ik m'n 2e niet verkopen dan? Ik heb zelfs 't jaar een land van uitgave erbij gezet![]()
![]()
verspil geen moeite joh. die 2 nieuwe modjes weten niet wat ze moeten doen, de ander is er nooit en de vierde geilt zo op haar kleurtje dat het ook niet leuk meer is.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:14 schreef Isdatzo het volgende:
[TK] Een euro
![]()
En jij bent een puberale relbak met tijd te veel en hersencapaciteit te weinig. En zo hebben we allemaal watquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:48 schreef S1nn3rz het volgende:
verspil geen moeite joh. die 2 nieuwe modjes weten niet wat ze moeten doen, de ander is er nooit en de vierde geilt zo op haar kleurtje dat het ook niet leuk meer is.
relbak en tijd te veel.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En jij bent een puberale relbak met tijd te veel en hersencapaciteit te weinig. En zo hebben we allemaal wat
oh nee, achter je collega's staan natuurlijkquote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
relbak en tijd te veel.10 posts per dag gemiddeld hier.
![]()
feit is dat het waar is elisa, en dat weet je heel goed.
En dat is gemiddeld 10 teveel, want je hebt hier niets te zoeken en komt alleen om te zeiken.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:56 schreef S1nn3rz het volgende:
relbak en tijd te veel.10 posts per dag gemiddeld hier.
![]()
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar de gevolgen ervan zijn tenenkrommend. Waarom blijf je hier eigenlijk niet gewoon weg, zoals je had beloofd?quote:feit is dat het waar is elisa, en dat weet je heel goed.
het leedvermaak van mods die keer op keer de fout in gaan is te leuk.quote:Op woensdag 19 juli 2006 15:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En dat is gemiddeld 10 teveel, want je hebt hier niets te zoeken en komt alleen om te zeiken.
[..]
Ik weet niet wat jouw probleem is, maar de gevolgen ervan zijn tenenkrommend. Waarom blijf je hier eigenlijk niet gewoon weg, zoals je had beloofd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |