DIE IS ECHTquote:Op donderdag 31 mei 2007 11:10 schreef Bullebak het volgende:
Hoerige Achmea DJ wannabee reclames![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus fukking Christ
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:10 schreef Bullebak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus fukking Christ
![]()
![]()
![]()
![]()
Idd zwaar irri reclame, die Achmea DJ mogen ze ook afschietenquote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef MouseInteractive het volgende:
D'r is weer een nieuwe irritante bij: Eileen.nl, eileen.nl, eileen.nl (en dat nog 10 keer).
Ik hoorde hem vanochtend voor het eerst, en was hem direct al zat
Het doet mij deugd dat er meer mensen zijn die deze reclame niet kunnen verdragen.quote:Op dinsdag 5 juni 2007 10:20 schreef Damzkieee het volgende:
[..]inderdaad
godver wat een kutreclames
Volgens mij heb ik hem een hele tijd terug ook al een keer gehoord. Inderdaad een erg nietszeggende reclame en ether verspilling als je het mij vraagt. Het nut om 20 keer eileen.nl te gaan zeggen heeft mij weerhouden om uberhaupt op die site te kijken.quote:Op maandag 4 juni 2007 23:19 schreef MouseInteractive het volgende:
D'r is weer een nieuwe irritante bij: Eileen.nl, eileen.nl, eileen.nl (en dat nog 10 keer).
Ik hoorde hem vanochtend voor het eerst, en was hem direct al zat
Idd, ik weiger ook om op die site kijkenquote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem een hele tijd terug ook al een keer gehoord. Inderdaad een erg nietszeggende reclame en ether verspilling als je het mij vraagt. Het nut om 20 keer eileen.nl te gaan zeggen heeft mij weerhouden om uberhaupt op die site te kijken.
Oldies jaren 50/60 reclame.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Reneuh het volgende:
En die van die soep.
"California soep, die is pas lekker!"
Gezongen dan ook nog he
lek-ker!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:01 schreef Reneuh het volgende:
En die van die soep.
"California soep, die is pas lekker!"
Gezongen dan ook nog he
"Want vissen doe je voortaan met je vispas!"quote:Op woensdag 6 juni 2007 15:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oldies jaren 50/60 reclame.![]()
"Krijg je ook de viskriebels.Doe dan de vispascheck." Flikker op.![]()
Die 'grap' is eigenlijk nog kutter dan de reclamequote:Op woensdag 6 juni 2007 15:45 schreef De_Postbode het volgende:
[..]
"Want vissen doe je voortaan met je vispas!"
Pleur op, een hengel is ook goed.
Het ergste daaraan vind ik dat Centraalbeheer Achmea blijkbaar denkt dat de luisteraars zo zijn dom als het achtereind van een koe. Alsof we niet doorhebben dat eigenlijk geen echte DJ is, maar gewoon een reclamespotje..quote:Op donderdag 31 mei 2007 11:10 schreef Bullebak het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus fukking Christ
![]()
![]()
![]()
![]()
GOEDKOPE TICKETS BOEK JE OP FERIOPUNTNL EN IK MOET HEEL HARD GILLEN WANT IK STA ONDER EEN LANDINGSBAAN EN ER KOMT NET NU EEN HELE GROTE DIKKE 747 AANZETTEN!!!!!1!!11!!!@!!!EINZ111quote:Op donderdag 12 april 2007 11:25 schreef leolinedance het volgende:
"See Buy Fly" geluid.
"Cheap tickets boek je raaaaaaaaaaaaaazendsnel, op cheaptickets.nl!"
Ik ben er bij een andere spot bijna ingetrapt: die met dat zogenaamd leuke deuntje die een reclame spot van ICT aankondigt: hai, ik ben Bram Schot, directeur van ICT (...) Kijk dan op warmwelkom.nl . Stiekem eens bekeken. Geen affiniteit met ICT, maar benieuwd wat ie nou wilde. Of je eerst ff je gegevens wil achterlaten voor een persoonlijk warm welkom. Tsja, je kunt ook geen nieuwe collega's willen werven...quote:Op dinsdag 5 juni 2007 20:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem een hele tijd terug ook al een keer gehoord. Inderdaad een erg nietszeggende reclame en ether verspilling als je het mij vraagt. Het nut om 20 keer eileen.nl te gaan zeggen heeft mij weerhouden om uberhaupt op die site te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |