Overbodig en uitgaan vind ik sowieso wel goed bij elkaar passen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk zijn weekenden overbodig qua uitgaan.
Ik zou in het park bbq-en maar het eindigde in stevig zuipen in een café.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Overbodig en uitgaan vind ik sowieso wel goed bij elkaar passen eigenlijk.
De vraag is natuurlijk met wie. Ik bedoel, ik zou me hier aangesproken kunnen voelen maar dat zou nogal arrogant zijn. Dus, lieve Croupouque, breng eens wat licht in dit duister.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:48 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb overigens wél seksuele intenties. Ik ben immers ook maar een man met alle bijkomende zwaktes.
Hij zit hélemaal in Arnhem mên.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu aan het tongzoenen met Litso.
Ik voel me vereerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent de eerste die het ziet.
Let wel, niet met mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
Volgens mij heeft onze huistuinenkeukenturk binnekort sex.
Nou, ik heb net nog even gekeken en de teller blijft al een week op '4' staan, dus misschien werkt die teller gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me vereerd!
Ik kan me ook niet voorstellen dat niemand nieuwsgierig is naar jouw 'homepage'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, ik heb net nog even gekeken en de teller blijft al een week op '4' staan, dus misschien werkt die teller gewoon niet.
Hallo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
Jogy.
Hoofdpijn?quote:
Niet zo doen, ik kan daar niet tegen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat niemand nieuwsgierig is naar jouw 'homepage'.
Jij begon! Met woorden als 'jij' en 'leuk' enzo!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Niet zo doen, ik kan daar niet tegen!
7 mensen, waaronder ik, geven je gelijk, C.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:09 schreef Croupouque het volgende:
Jogy is tof.
Ik ben simpelweg niet van het overspel gebeuren. Nu niet zo onzeker doen, dat past je niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE MAG OOK GEWOON ZEGGEN DAT JE ER NIET AAN MOET DENKEN EN DAT JE WALGT VAN ME HOOR.
Ik ga voor Jofel, telt dat ook?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
7 mensen, waaronder ik, geven je gelijk, C.
j.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe mee, ik doe mee!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dramaqueenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben Litso kwijt.
Nou, eh...ík mag dat!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij begon! Met woorden als 'jij' en 'leuk' enzo!
j. verdient alles. Rupsen die kaleidoscopische gedichten fluisteren en berken die sprookjes zingen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:14 schreef Litso het volgende:
Jogy verdient de tag (Toffe moderator)
Ik moet minder drinken.quote:Sanne. Iemand kanker? zegt:
kheb een bord vol ete
Sanne. Iemand kanker? zegt:
maar ben misselijk
(geen wonder)
cerreur zegt:
Niet "die" tijd van de maand?
nee man
overmogegn
eh
overmorgen
cerreur zegt:
Vervroegd dus.
voorbereiding
cerreur zegt:
Jij en voorbereiden is als Joden die dansen op een gasbel.
ga communiceren met bloempotten
cerreur zegt:
Die luisteren beter dan jij ja.
jij zal et weten
cerreur zegt:
Ik ben een tuinliefhebber ja!
je buren ook
cerreur zegt:
Die copuleren met laurierstruiken, ik niet.
Ik knuffel alleen de eikeboom.
Hoe is het met je recordpoging?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:18 schreef Croupouque het volgende:
Sinds ik in deze reeks kom, post ik op één dag meer dan gemiddeld in een hele maand.
Niet echt.quote:
Let op de toepassing van de PI die het geheel van een sarcastische lading voorziet.quote:
Betekent dat dat je er nog minstens een uur bent?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:23 schreef ehqo het volgende:
Het is preciés bedtijd.
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. De Tour de France is nu bezig, dus de users die in die topics posten hebben een wiellengte voorsprong. Waarschijnlijk zal ik het net na de Tour de France moeten proberen, als Big Brother en Idols niet begonnen zijn. Maar dan nóg moet ik iets verzinnen, want ik heb weinig zin om in het MEN-forum te posten, terwijl dat toch eigenlijk de enige manier is om een hoog postaantal te halen. Gisteren zat ik trouwens op 99 posts, dat is volgens mij voor mij al een record.quote:
Ha, laat ik nu net werken voor de Stichting Laat Oude Verlaten Gebouwen Voor Wat Ze Zijn En Ga Niet Ongewenst Foto's Maken Rekel (SLOVGVWZZEGNOFMR). Je bent er bij, mannetje!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:28 schreef jogy het volgende:
Ik ga morgen in een oud gebouw inbreken met het plan om foto's te maken, maar het zal wel uitlopen op een boete voor het lopen op verboden terrein of een proces verbaal voor inbraak ofzo.
Dat wilde ik even met jullie delen omdat jullie lief zijn.
Start een topic waarin je een verhaal vertelt in 300 post, met één zin per posts. Dan maak je er een kwalitatief leuk verhaal van, en zorgt dat een modje het schoon houdt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. De Tour de France is nu bezig, dus de users die in die topics posten hebben een wiellengte voorsprong. Waarschijnlijk zal ik het net na de Tour de France moeten proberen, als Big Brother en Idols niet begonnen zijn. Maar dan nóg moet ik iets verzinnen, want ik heb weinig zin om in het MEN-forum te posten, terwijl dat toch eigenlijk de enige manier is om een hoog postaantal te halen. Gisteren zat ik trouwens op 99 posts, dat is volgens mij voor mij al een record.
Nee, helaas deze keer écht. Mijn brein is toe aan een flinke portie deltagolven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Betekent dat dat je er nog minstens een uur bent?.
Veel slowchatten vooral. En óveral reageren, gewoon een korte zin en een smiley, zo doen Arcee, Tong en Stuart het ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. De Tour de France is nu bezig, dus de users die in die topics posten hebben een wiellengte voorsprong. Waarschijnlijk zal ik het net na de Tour de France moeten proberen, als Big Brother en Idols niet begonnen zijn. Maar dan nóg moet ik iets verzinnen, want ik heb weinig zin om in het MEN-forum te posten, terwijl dat toch eigenlijk de enige manier is om een hoog postaantal te halen. Gisteren zat ik trouwens op 99 posts, dat is volgens mij voor mij al een record.
Nou ja, dat had ik zelf al bedacht!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Start een topic waarin je een verhaal vertelt in 300 post, met één zin per posts. Dan maak je er een kwalitatief leuk verhaal van, en zorgt dat een modje het schoon houdt.
Ik loop weer 's een stap achter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik zelf al bedacht!
I know, daarom maakte ik hem ook.quote:
Ik voel de neiging om die dude na te gaan doen. Gelukkig ben ik erg goed in het onderdrukken van neigingen.quote:
Arme Lits.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig ben ik erg goed in het onderdrukken van neigingen.
Je wil het wel, en film het.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik voel de neiging om die dude na te gaan doen. Gelukkig ben ik erg goed in het onderdrukken van neigingen.
Ik heb er 20 seconden lang naar gekeken, en hij bleef maar precies met mijn muziek mee dansen!quote:
Yup.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, vroom, frigide en preuts, dat ben ik.
Nu is de tijd juist om dag#1 te worden, die tourrijders chatten helemaal niet zoveel, ik haal makkelijk de 200 per dag met scén alleen. MEN is als je hoger dan 300~400 wilt gaan, maar is uitermate irritant. Kortom, ga naar de hardst lopende sc's en doe je best, als idols of BB begint dan ben je denk ik kansloos. Tegen die gasten is niet op te posten. Voorbeeld laatste 2 dagen:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is komkommertijd dusquote:1. 261 Pheno
2. 189 PrintScreen
3. 177 teknomist
4. 170 AudreyHepburn
5. 157 Asmodian
en
1. 208 Pheno
2. 205 Jimbo
3. 192 tong80
4. 192 marcb1974
5. 184 PrintScreen
Mooi.quote:
Waar ging ie over?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
Gisteren was er een Duitse film op téévéé, die ik toch maar gekeken heb. "Schussangst" heet die. Erg mooie film.
Vergeet niet je kapmes mee te nemen (om bochten mee af te snijden). En veel plezier uiteraard.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:45 schreef Litso het volgende:
Dames, heren, BeF, ik ga jullie verlaten. Een laatste bezoekje aan mijn favoriete fokster, een avondje werken, en dan ben ik 2 weken onbereikbaar in de woeste jungle van midden-België.
Aju![]()
En S&S dan? Dit kan je niet maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:45 schreef Litso het volgende:
Dames, heren, BeF, ik ga jullie verlaten. Een laatste bezoekje aan mijn favoriete fokster, een avondje werken, en dan ben ik 2 weken onbereikbaar in de woeste jungle van midden-België.
Aju![]()
Hij wordt er toch niet voor betaald!quote:
Toch?quote:
Meer foto's, meer foto's!quote:
Ha-Sjowie?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
HaSj!
Mixjes zijn ook okay.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:04 schreef Chowi het volgende:
HaSj!
Ha-Sjeedoet!quote:
Tof! Waar, met wie, wat, hoe, nuecken?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:10 schreef Chowi het volgende:
Sjeedoet! De elfde van augustus staat er waarschijnlijk een meet in de plànning!
Geen idee, met iedereen, geen idee, geen idee, ja.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:11 schreef JDude het volgende:
[..]
Tof! Waar, met wie, wat, hoe, nuecken?
quote:[15:12:13] Sjowhieeee!: Ik weet ook nog niet waar hij plaats gaat
vinden. Idee?
[15:12:58] Jan ¦ @ 076 : Breda?
[15:13:22] Sjowhieeee!: Incl slaapplaats?
[15:13:44] Jan ¦ @ 076 : Voor jou wel.
[15:14:08] Sjowhieeee!:
Bier?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:13 schreef Chowi het volgende:
Maar kom eens even met toffe ideeën!
Vanzelfsprekend.quote:
Ik heb hier nog een exemplaar van "Hét Bierspel" staan. Érg fout.quote:
Whehe, daar verkopen mijn ouders in hun winkel ook veel versies van. Tof is dat.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 15:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb hier nog een exemplaar van "Hét Bierspel" staan. Érg fout.
quote:
Idem. Ik kwam om 15:00 uur mijn bed uit en ben nu pas helemaal wakker, aangekleed, etc. En dan is de dag alweer bijna voorbij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:08 schreef ehqo het volgende:
Wat een kutzaterdag. Ik ben verveel me maar heb te weinig zin in alles om daar iets aan te doen.
De dag passend op het traditionele tijdschema wel. Maar je persoonlijke dag duurt doorgaans tot 3 uur 's nachts. Maar ik vind het altijd ook zonde, ik lig dan ook hoogstens tot 11 uur in bed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Idem. Ik kwam om 15:00 uur mijn bed uit en ben nu pas helemaal wakker, aangekleed, etc. En dan is de dag alweer bijna voorbij.
Dat zal ik onthouden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 17:10 schreef Chowi het volgende:
Ik voel het ook, ehqo. Waarschuw me de volgende keer even, dan kom ik met de bus daarheen.
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.quote:
Oh, doet hij het nu wel?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:38 schreef Intronic het volgende:
[..]
This is a private video. If you have been sent this video, please make sure you accept the sender's friend request.
"Beuken".quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:42 schreef Intronic het volgende:
Vanavond gaan ze hier ook flink beuken heb ik zojuist begrepen.
Oh, okay. Ik zat al gelijk aan onsmakelijke voorvallen te denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:53 schreef Intronic het volgende:
[..]
Geluidsoverlast veroorzaken, dan. Miep!![]()
Meestal geven ze dat niet door aan heel de straat. Oversext trouwens! Gelijk aan dat soort ranzige dingentjes denken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, okay. Ik zat al gelijk aan onsmakelijke voorvallen te denken..
Chowi en oversext? Welnee.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 18:59 schreef Intronic het volgende:
[..]
Meestal geven ze dat niet door aan heel de straat. Oversext trouwens! Gelijk aan dat soort ranzige dingentjes denken.![]()
Náuwelijksquote:
Jij kan het uitaard beter weten dan mij. Ik ken haar immers niet echt. Ik weet alleen dat ze tegen zowat alles met een fallus (ho, een rijmpje daar) op dit forum "Neuken?" roept. Al overdrijf ik uiteraard nu.quote:
Waar is dat mokkel eigenlijk?quote:
quote:
Ik kan me helemaal niet meer voorstellen wat ik dacht toen ik dit vroeger voor Jan Klaasen deed.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:00 schreef ehqo het volgende:
"Chooooowiiiii. Waar beeen jeeeee?". Ik denk dat we nog harder moeten roepen, dat Chowi dan wel komt, kom met zijn allen.
"Choooowiiii".
Ja, tssk. Alleen even haar MSN-status veranderende.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:09 schreef Croupouque het volgende:
Nou, daar is ze hoor.
Dat is al een goed teken! Zou ze dan toch..quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, tssk. Alleen even haar MSN-status veranderende.
Wazzup?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, wat is het dood hier. Troost mij, allen.
*troost zoekt in bier en die deelt met c_cquote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Verdomme, wat is het dood hier. Troost mij, allen.
Ik doe niet aan bier.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
*troost zoekt in bier en die deelt met c_c
daarom vis ik de troost er ook uit, dan hoef jij dat niet te doenquote:
Och, je kúnt tenminste iemand uitzwaaien.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:06 schreef clumsy_clown het volgende:
Litso net uitgezwaaid richting vakantie-oord.
ik ga niet op vakantie en ik zwaai niemand uitquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, je kúnt tenminste iemand uitzwaaien.
Maakt het er niet leuker op heur.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:09 schreef JDude het volgende:
[..]
Och, je kúnt tenminste iemand uitzwaaien.
Nu kan ik wel ongestoord op je boezem liggen met mijn hoofd.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Maakt het er niet leuker op heur.
Ja, maar vandaag is het jouw beurt om mij te troosten.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nu kan ik wel ongestoord op je boezem liggen met mijn hoofd.
Hebben ze een feest of doen ze dit dagelijks? Als het een gewoonte wordt zou je vriendelijk kunnen vragen of het iets zachter kan. Doen ze dit niet, dan zijn het idd een stelletje josti's.quote:
*klopt op schoot.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:32 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja, maar vandaag is het jouw beurt om mij te troosten.
*gehoorzaamtquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:33 schreef ehqo het volgende:
[..]
*klopt op schoot.
Kom maar hier deern, met je hoofd tegen mijn imponerende borstkas. Dan leg ik een arm om je heen.
Met die bedoeling plaats ik het natuurlijk niet. En het is bijna iedere dag zo, gelukkig niet al te lang. Maar ik durf er niks van te zeggen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:33 schreef pc-fr34k het volgende:
Maarja, vragen of het iets zachter kan is denk ik effectiever dan een filmpje op Fok1 plaatsen en hopen dat ze het zien en stoppen..
Ik zie het al, je bent de juiste persoon om troost bij te zoeken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:38 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik streel voorzichtig en teder over je rug.
Neenee, vriendschappelijk! Ik bedoel, Litso is nog niet eens het land uit. Blijf vooral!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:42 schreef Croupouque het volgende:
Oh jee, ik verstoor hier een erotisch samenzijn.
Niets erotisch hoor. Ik bied enkel een schouder om op te huilen. Ik word hopelijk niet beschouwd als 'inval-Lits'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:42 schreef Croupouque het volgende:
Oh jee, ik verstoor hier een erotisch samenzijn.
Gaat hij het land uit, dan? Wanneer? En waar naartoe? En komt hij ooit nog terug?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neenee, vriendschappelijk! Ik bedoel, Litso is nog niet eens het land uit. Blijf vooral!
Wat lief naïef.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:44 schreef ehqo het volgende:
Niets erotisch hoor. Ik bied enkel een schouder om op te huilen. Ik word hopelijk niet beschouwd als 'inval-Lits'.
Sorry!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:44 schreef Croupouque het volgende:
Vanaf nu alleen deze PI gebruiken!
Neh, jij hebt geen krullen, jij bent gewoon ehqo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Niets erotisch hoor. Ik bied enkel een schouder om op te huilen. Ik word hopelijk niet beschouwd als 'inval-Lits'.
Morgen, naar het woeste België. De oerman in Litso kon de lokroep van de Ardennen niet langer negeren. Ik mag toch hopen van wel. Over 2 weken, als het goed is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:45 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gaat hij het land uit, dan? Wanneer? En waar naartoe? En komt hij ooit nog terug?
Stel je voor. Dat ik ik niet was, dan kwam ik er mooi bekaaid af.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:48 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, jij hebt geen krullen, jij bent gewoon ehqo.
Waar de echte mannen gescheiden worden van de knulletjes.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:50 schreef Croupouque het volgende:
Oeh, België... het sodom en gomorra van de 21e eeuw.
Het is maar goed dat jij jij bent.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:50 schreef ehqo het volgende:
[..]
Stel je voor. Dat ik ik niet was, dan kwam ik er mooi bekaaid af.
Ik ben er vanochtend nog geweest. In België.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar de echte mannen gescheiden worden van de knulletjes.
Hij komt gepokt en gemazeld terug, uitgegroeid tot een bruingebronste spierbundel, zijn krullen ingeruild voor wapperende hoogblonde manen, pakt je bij terugkomst stevig beet en onthult vervolgens ieder geheim dat de liefde nog voor je herbergt. En daarna koffie.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Waar de echte mannen gescheiden worden van de knulletjes.
[..]
En, ben je een man of een knul?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:54 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ben er vanochtend nog geweest. In België.
Ik vind het allemaal heelquote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij komt gepokt en gemazeld terug, uitgegroeid tot een bruingebronste spierbundel, zijn krullen ingeruild voor wapperende hoogblonde manen, pakt je bij terugkomst stevig beet en onthult vervolgens ieder geheim dat de liefde nog voor je herbergt. En daarna koffie.
Dus dat is het geheim van Hans Klok.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:56 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hij komt gepokt en gemazeld terug, uitgegroeid tot een bruingebronste spierbundel, zijn krullen ingeruild voor wapperende hoogblonde manen, pakt je bij terugkomst stevig beet en onthult vervolgens ieder geheim dat de liefde nog voor je herbergt. En daarna koffie.
Lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal heelen
klinken, behalve het stuk over z'n krullen. Daar komt niémand aan, verdulle!
Als je er echt last van hebt gewoon eventjes langs gaan. Oja, is het niet echt vaak en zo af en toe en op normale tijden dan heb je niet echt veel te zeiken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 21:39 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Met die bedoeling plaats ik het natuurlijk niet. En het is bijna iedere dag zo, gelukkig niet al te lang. Maar ik durf er niks van te zeggen.
Ik hoop dat Lits er zo uit komt te zienquote:
Dat zeg je nu net tegen de verkeerde persoon, ik word nooit bruin. Maar wie weet ben ik al een paar jaar dood.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:14 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoop dat Lits er zo uit komt te zien.
Hij was al blij aan het doen om het feit dat hij nu al bruiner is dan ik. Iédereen met een hartslag lijkt bruiner te zijn dan ik.
Ik word wel bruin, maar moet daarvoor echt úren in de zon zitten. En laat ik daar nou niet de persoon voor zijn. Maar juist omdat Litso ook zo'n bleekscheet is vond hij dat érg vermakelijk. Mannen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat zeg je nu net tegen de verkeerde persoon, ik word nooit bruin. Maar wie weet ben ik al een paar jaar dood.
Nou, tadááá.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 20:00 schreef ehqo het volgende:
"Chooooowiiiii. Waar beeen jeeeee?". Ik denk dat we nog harder moeten roepen, dat Chowi dan wel komt, kom met zijn allen.
"Choooowiiii".
Ik denk dat jullie niet zonder me kunnen.quote:
Hmm. Ik had eigenlijk verwacht dat je vrijwel direct aan alle kanten besprongen zou worden, maar dat valt een beetje tegen.quote:
Zullen we het testen? Als jij nou eens een maand niet post, en dan terug komt om te kijken wie er dood zijn en wie niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat jullie niet zonder me kunnen.
Ja natuurlijk, iedereen is wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Hmm. Ik had eigenlijk verwacht dat je vrijwel direct aan alle kanten besprongen zou worden, maar dat valt een beetje tegen.
Gmpf. Whehehehe. Ik een maand niet posten. Bwhehehe.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:44 schreef ehqo het volgende:
[..]
Zullen we het testen? Als jij nou eens een maand niet post, en dan terug komt om te kijken wie er dood zijn en wie niet.
Kan je niet zonder ons?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:45 schreef Chowi het volgende:
[..]
Gmpf. Whehehehe. Ik een maand niet posten. Bwhehehe.
Hai.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:33 schreef Chowi het volgende:
Nou, tadááá.
Ik bespring haar wel evenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:42 schreef Croupouque het volgende:
Hmm. Ik had eigenlijk verwacht dat je vrijwel direct aan alle kanten besprongen zou worden, maar dat valt een beetje tegen.
Nou, doodgaan zou ik niet. Maar ik denk dat ik zou veranderen in een gammel wrak, dat vel over been is, in mijn polsen krassend en de dagen afturvend tot het einde van mijn leven.quote:
Yay! Is het weer zover?quote:
Dus je sterft alleen niet fysiek.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, doodgaan zou ik niet. Maar ik denk dat ik zou veranderen in een gammel wrak, dat vel over been is, in mijn polsen krassend en de dagen afturvend tot het einde van mijn leven.
Zoiets, hm-hm.quote:
Dat zouden we nooit kunnen toelaten, he.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Nou, doodgaan zou ik niet. Maar ik denk dat ik zou veranderen in een gammel wrak, dat vel over been is, in mijn polsen krassend en de dagen afturvend tot het einde van mijn leven.
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:54 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat zouden we nooit kunnen toelaten, he.
Whehe, dus het heeft toch gewerkt, dat inlikken bij Litso.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word mod.
Hell yeah.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:05 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, dus het heeft toch gewerkt, dat inlikken bij Litso.
Niet dat ik weet. Het is louter negativiteit, kommer en kwel in mijn notes-dossier. Men noemt mij niet voor niets 'De Hell's Angel van FOK!'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Heb jij wel eens een positieve note gehad trouwens?
Hm. Moet ik ook maar eens proberen dan, misschien.quote:
Ik vind je in ieder geval te sexy voor woorden.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:10 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Het is louter negativiteit, kommer en kwel in mijn notes-dossier. Men noemt mij niet voor niets 'De Hell's Angel van FOK!'.
Ja, maar niet bij Litso.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:11 schreef Chowi het volgende:
[..]
Hm. Moet ik ook maar eens proberen dan, misschien.
Wees niet bang.quote:
Is het niet mogelijk om op mysterieuze wijze de laatste notes in mijn mailbox te laten verschijnen?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik vind je in ieder geval te sexy voor woorden.
Ik heb een belofte gemaakt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk om op mysterieuze wijze de laatste notes in mijn mailbox te laten verschijnen?
O, dan niet hoor.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
Yay! Is het weer zover?
Wat, ik was toch zeker enthousiast?quote:
Je hebt Litso's password?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik word mod.
Geef eerst maar antwoord.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Oh, okee. Dan vraag ik het wel aan iemand anders.
Oh. Excuus. Het kwam even over als geveinsd enthousiasmequote:
Dat lijkt me leuk, ook al heb ik hetzelfde probleem. Ik begin überhaupt geen gesprekken, en vandaag ben ik niet echt spraakzaam. Maar we kunnen dan af en toe iets roepen, ofzo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:17 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé Croup, wat denk jij, zal ik je toevoegen aan mijn fameuze MSN-lijst? Het lijkt me leuk je af en toe te spreken, maar ik ben slecht in het beginnen van gesprekken, en die dan ook gaande houden.
Done, hihi. Zo. Nu heb ik de eerste stap gezet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk, ook al heb ik hetzelfde probleem. Ik begin überhaupt geen gesprekken, en vandaag ben ik niet echt spraakzaam. Maar we kunnen dan af en toe iets roepen, ofzo.
Ik wil ook wel een stapje zetten, maar je staat op 'away'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:22 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Done, hihi. Zo. Nu heb ik de eerste stap gezet.
Niet waar!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:26 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik wil ook wel een stapje zetten, maar je staat op 'away'.
Als dit gedrag geen probleem is doe ik hetzelfde. Mits geen bezwaar.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 23:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat lijkt me leuk, ook al heb ik hetzelfde probleem. Ik begin überhaupt geen gesprekken, en vandaag ben ik niet echt spraakzaam. Maar we kunnen dan af en toe iets roepen, ofzo.
Natuurlijk niet. Maar let er wel op dat ik slechts één gesprek per keer kan voeren, bij twee of meer word ik helemaal gek.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Als dit gedrag geen probleem is doe ik hetzelfde. Mits geen bezwaar.
Dus als je ijlig onzin uitslaat weet ik dat ik een nummertje moet trekken?quote:Op zondag 9 juli 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar let er wel op dat ik slechts één gesprek per keer kan voeren, bij twee of meer word ik helemaal gek.
Whehehe, je zei trekken.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:22 schreef ehqo het volgende:
Dus als je ijlig onzin uitslaat weet ik dat ik een nummertje moet trekken?
hij zei ook nummertjequote:
Eat my dust, Ecco.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:17 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar let er wel op dat ik slechts één gesprek per keer kan voeren, bij twee of meer word ik helemaal gek.
Die c_c ook he... voor een appel en een ei gaat ze zo naar een ander.quote:
Bijvoorbeeld de Edah.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Die c_c ook he... voor een appel en een ei gaat ze zo naar een ander.
Ik dacht al wel dat iemand 'm zou inkoppenquote:
Daar ben ik voor.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:47 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik dacht al wel dat iemand 'm zou inkoppen.
Ik ben minder druk dan ik dacht dus daar komt hij dan.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:36 schreef ehqo het volgende:
Ik heb nog een leuke anekdote over hoe ik vanochtend gewekt werd. Ik zal hem zo vertellen.
ho, excuus, zo bedoelde ik het niet. Mijn rug staat tot je beschikking!quote:
Krullen JD, krullen. Geen appeltjes, geen eitjes, krullen.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:38 schreef JDude het volgende:
[..]
Die c_c ook he... voor een appel en een ei gaat ze zo naar een ander.
Tyf toch eens een eind op met die krullenquote:Op zondag 9 juli 2006 00:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Krullen JD, krullen. Geen appeltjes, geen eitjes, krullen.
Krullen zijn tof. Ik kreeg ze ook ineens toen mijn haar langer werd.quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Tyf toch eens een eind op met die krullen.
Ja hé, jij begon!quote:Op zondag 9 juli 2006 00:59 schreef JDude het volgende:
[..]
Tyf toch eens een eind op met die krullen.
Mij niet.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
Ik haat krullen.
Ik haat haar.
Ik haat vrouwen.
Pim Fortuyn was je ideale partner?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:25 schreef cerror het volgende:
Ik haat krullen.
Ik haat haar.
Ik haat vrouwen.
Wat een bof he.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:30 schreef Stofje het volgende:
Hee, er zijn nog mensen wakker.
Hoi.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, er zijn nog mensen wakker, die blij zijn me te zien.
Maar, spreekt het nog niet voor zich dat je aanwezigheid immer geneugtelijk is. Of moet je die bevestiging altijd horen om je ego te voeden en zo depressiviteit te voorkomen?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:32 schreef Stofje het volgende:
[..]
Hee, er zijn nog mensen wakker, die blij zijn me te zien.
Het wordt verwarrend, dat ineens twee accounts van me in BeF posten. Maar hoi, kloon van mequote:Op zondag 9 juli 2006 01:37 schreef Croupouque het volgende:
Dag Stofje, kloon van me.
Je wéét inmiddels toch dat idie bevestiging altijd nodig is?quote:Op zondag 9 juli 2006 01:37 schreef ehqo het volgende:
[..]
Maar, spreekt het nog niet voor zich dat je aanwezigheid immer geneugtelijk is. Of moet je die bevestiging altijd horen om je ego te voeden en zo depressiviteit te voorkomen?
Ach, men moet er maar aan wennen.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:39 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het wordt verwarrend, dat ineens twee accounts van me in BeF posten. Maar hoi, kloon van me.
Hoi Stofje, puikerd.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:40 schreef Stofje het volgende:
[..]
Je wéét inmiddels toch dat idie bevestiging altijd nodig is?
Weet je wie ik echt oprecht mis? Swedish Sven. Die was toch ook van jou? Hilarische kloon!quote:Op zondag 9 juli 2006 01:40 schreef Swami_Twelvinchalami het volgende:
[..]
Ach, men moet er maar aan wennen.
quote:[ Mer ] zegt:
ik boon mn eigen dopjes!
Löllemutse. Ofzo.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Weet je wie ik echt oprecht mis? Swedish Sven. Die was toch ook van jou? Hilarische kloon!
Hä-Hä-Hä, Jä! Jök hätter mi festär versnüldätter per Hörkipörki, FÖK! verlässer die löl fon Dikkfingrär frägstig knös! *quote:Op zondag 9 juli 2006 01:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Weet je wie ik echt oprecht mis? Swedish Sven. Die was toch ook van jou? Hilarische kloon!
quote:Op zondag 9 juli 2006 01:50 schreef Swedish_Sven het volgende:
[..]
Hä-Hä-Hä, Jä! Jök hätter mi festär versnüldätter per Hörkipörki, FÖK! verlässer die löl fon Dikkfingrär frägstig knös! *
* Wëët jë wël höëvëël tijd ën möëitë hët köst öm zö të typën?
Mijn mondhoek krult opwaarts.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:50 schreef Swedish_Sven het volgende:
[..]
Hä-Hä-Hä, Jä! Jök hätter mi festär versnüldätter per Hörkipörki, FÖK! verlässer die löl fon Dikkfingrär frägstig knös! *
* Wëët jë wël höëvëël tijd ën möëitë hët köst öm zö të typën?
Goed plan, hier duurt het ook niet lang meer. Slaap lekker, morgen gezond weer op en nog meer van dat soort (gemeende) cliché's.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
Ik ga slapen. Zonder een uur wakker te blijven. Goeienacht allen.
Slaap lekker, ik vind je lief. En de rest van BeF ook. Ik ben in een lieve bui, zien jullie dat?quote:Op zondag 9 juli 2006 02:02 schreef ehqo het volgende:
Ik ga slapen. Zonder een uur wakker te blijven. Goeienacht allen.
En niks tegen me zeggen op MSN, hmm? Noem je dat lief, hmm? Nee, okay, dan is dat duidelijkquote:Op zondag 9 juli 2006 02:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Slaap lekker, ik vind je lief. En de rest van BeF ook. Ik ben in een lieve bui, zien jullie dat?
Groepsknuffel!
JIJ HEBT MIJ TOCH OOK NIET AANGESPROKEN!quote:Op zondag 9 juli 2006 02:06 schreef Stofje het volgende:
[..]
En niks tegen me zeggen op MSN, hmm? Noem je dat lief, hmm? Nee, okay, dan is dat duidelijk
Oh, jij bent er zo één. De mán moet de eerste stap doen. Ouderwets, hoor.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JIJ HEBT MIJ TOCH OOK NIET AANGESPROKEN!
Het is alleen jammer dat het fotoboek verpest is, sinds de invoering van thumbnails in plaats van tekstlinks naar de foto's.quote:
Ik weet niet wat ik moet doen, die quote uit de OP doet mij haast mijn penis uit de gulp toveren maar straks is het niet de bedoeling en sta ik mooi in de kijker voor de hele groep.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:09 schreef clumsy_clown het volgende:
En nou wil ik verdomme die groepsknuffel, en snel een beetje!
Het is wel handiger. Je kan in een oogopslag zien of het een lekker wijf is.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:11 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is alleen jammer dat het fotoboek verpest is, sinds de invoering van thumbnails in plaats van tekstlinks naar de foto's.
En een knokpartij die even de sfeer eruit tieft.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:15 schreef pc-fr34k het volgende:
Oh, er is alweer dance muziek..
Net was er dus een tijdje metal op sensation en iedereen ging stil op de grond zitten uit protest en met stuff gooien..
quote:Op zondag 9 juli 2006 02:12 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen, die quote uit de OP doet mij haast mijn penis uit de gulp toveren maar straks is het niet de bedoeling en sta ik mooi in de kijker voor de hele groep.
Gewoon doen dus, ik reageer wel.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
Oh, jij bent er zo één. De mán moet de eerste stap doen. Ouderwets, hoor.![]()
Ik zag het een klein beetje.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:16 schreef Intronic het volgende:
[..]
En een knokpartij die even de sfeer eruit tieft.![]()
Pauper rock band die aan de drugs zit op een hardstyle feest.quote:Op zondag 9 juli 2006 02:17 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik zag het een klein beetje.
Vechten op een feest..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |