Overbodig en uitgaan vind ik sowieso wel goed bij elkaar passen eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:57 schreef cerror het volgende:
Eigenlijk zijn weekenden overbodig qua uitgaan.
Ik zou in het park bbq-en maar het eindigde in stevig zuipen in een café.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:58 schreef ehqo het volgende:
[..]
Overbodig en uitgaan vind ik sowieso wel goed bij elkaar passen eigenlijk.
De vraag is natuurlijk met wie. Ik bedoel, ik zou me hier aangesproken kunnen voelen maar dat zou nogal arrogant zijn. Dus, lieve Croupouque, breng eens wat licht in dit duister.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:48 schreef Croupouque het volgende:
Ik heb overigens wél seksuele intenties. Ik ben immers ook maar een man met alle bijkomende zwaktes.
Hij zit hélemaal in Arnhem mên.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:52 schreef ehqo het volgende:
[..]
Volgens mij is ze nu aan het tongzoenen met Litso.
Ik voel me vereerd!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 02:52 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Je bent de eerste die het ziet.
Let wel, niet met mij.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:04 schreef cerror het volgende:
Volgens mij heeft onze huistuinenkeukenturk binnekort sex.
Nou, ik heb net nog even gekeken en de teller blijft al een week op '4' staan, dus misschien werkt die teller gewoon niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:03 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik voel me vereerd!
Ik kan me ook niet voorstellen dat niemand nieuwsgierig is naar jouw 'homepage'.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, ik heb net nog even gekeken en de teller blijft al een week op '4' staan, dus misschien werkt die teller gewoon niet.
Hallo.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef Litso het volgende:
Jogy.
Hoofdpijn?quote:
Niet zo doen, ik kan daar niet tegen!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:07 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kan me ook niet voorstellen dat niemand nieuwsgierig is naar jouw 'homepage'.
Jij begon! Met woorden als 'jij' en 'leuk' enzo!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:08 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Niet zo doen, ik kan daar niet tegen!
7 mensen, waaronder ik, geven je gelijk, C.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:09 schreef Croupouque het volgende:
Jogy is tof.
Ik ben simpelweg niet van het overspel gebeuren. Nu niet zo onzeker doen, dat past je niet.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
JE MAG OOK GEWOON ZEGGEN DAT JE ER NIET AAN MOET DENKEN EN DAT JE WALGT VAN ME HOOR.
Ik ga voor Jofel, telt dat ook?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
7 mensen, waaronder ik, geven je gelijk, C.
j.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik doe mee, ik doe mee!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef jogy het volgende:
[..]
Dramaqueenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:11 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben Litso kwijt.
Nou, eh...ík mag dat!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:10 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jij begon! Met woorden als 'jij' en 'leuk' enzo!
j. verdient alles. Rupsen die kaleidoscopische gedichten fluisteren en berken die sprookjes zingen.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:14 schreef Litso het volgende:
Jogy verdient de tag (Toffe moderator)
Ik moet minder drinken.quote:Sanne. Iemand kanker? zegt:
kheb een bord vol ete
Sanne. Iemand kanker? zegt:
maar ben misselijk
(geen wonder)
cerreur zegt:
Niet "die" tijd van de maand?
nee man
overmogegn
eh
overmorgen
cerreur zegt:
Vervroegd dus.
voorbereiding
cerreur zegt:
Jij en voorbereiden is als Joden die dansen op een gasbel.
ga communiceren met bloempotten
cerreur zegt:
Die luisteren beter dan jij ja.
jij zal et weten
cerreur zegt:
Ik ben een tuinliefhebber ja!
je buren ook
cerreur zegt:
Die copuleren met laurierstruiken, ik niet.
Ik knuffel alleen de eikeboom.
Hoe is het met je recordpoging?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:18 schreef Croupouque het volgende:
Sinds ik in deze reeks kom, post ik op één dag meer dan gemiddeld in een hele maand.
Niet echt.quote:
Let op de toepassing van de PI die het geheel van een sarcastische lading voorziet.quote:
Betekent dat dat je er nog minstens een uur bent?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:23 schreef ehqo het volgende:
Het is preciés bedtijd.
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. De Tour de France is nu bezig, dus de users die in die topics posten hebben een wiellengte voorsprong. Waarschijnlijk zal ik het net na de Tour de France moeten proberen, als Big Brother en Idols niet begonnen zijn. Maar dan nóg moet ik iets verzinnen, want ik heb weinig zin om in het MEN-forum te posten, terwijl dat toch eigenlijk de enige manier is om een hoog postaantal te halen. Gisteren zat ik trouwens op 99 posts, dat is volgens mij voor mij al een record.quote:
Ha, laat ik nu net werken voor de Stichting Laat Oude Verlaten Gebouwen Voor Wat Ze Zijn En Ga Niet Ongewenst Foto's Maken Rekel (SLOVGVWZZEGNOFMR). Je bent er bij, mannetje!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:28 schreef jogy het volgende:
Ik ga morgen in een oud gebouw inbreken met het plan om foto's te maken, maar het zal wel uitlopen op een boete voor het lopen op verboden terrein of een proces verbaal voor inbraak ofzo.
Dat wilde ik even met jullie delen omdat jullie lief zijn.
Start een topic waarin je een verhaal vertelt in 300 post, met één zin per posts. Dan maak je er een kwalitatief leuk verhaal van, en zorgt dat een modje het schoon houdt.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. De Tour de France is nu bezig, dus de users die in die topics posten hebben een wiellengte voorsprong. Waarschijnlijk zal ik het net na de Tour de France moeten proberen, als Big Brother en Idols niet begonnen zijn. Maar dan nóg moet ik iets verzinnen, want ik heb weinig zin om in het MEN-forum te posten, terwijl dat toch eigenlijk de enige manier is om een hoog postaantal te halen. Gisteren zat ik trouwens op 99 posts, dat is volgens mij voor mij al een record.
Nee, helaas deze keer écht. Mijn brein is toe aan een flinke portie deltagolven.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Betekent dat dat je er nog minstens een uur bent?.
Veel slowchatten vooral. En óveral reageren, gewoon een korte zin en een smiley, zo doen Arcee, Tong en Stuart het ook.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik daarmee aan moet. De Tour de France is nu bezig, dus de users die in die topics posten hebben een wiellengte voorsprong. Waarschijnlijk zal ik het net na de Tour de France moeten proberen, als Big Brother en Idols niet begonnen zijn. Maar dan nóg moet ik iets verzinnen, want ik heb weinig zin om in het MEN-forum te posten, terwijl dat toch eigenlijk de enige manier is om een hoog postaantal te halen. Gisteren zat ik trouwens op 99 posts, dat is volgens mij voor mij al een record.
Nou ja, dat had ik zelf al bedacht!quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Start een topic waarin je een verhaal vertelt in 300 post, met één zin per posts. Dan maak je er een kwalitatief leuk verhaal van, en zorgt dat een modje het schoon houdt.
Ik loop weer 's een stap achter.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:31 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik zelf al bedacht!
I know, daarom maakte ik hem ook.quote:
Ik voel de neiging om die dude na te gaan doen. Gelukkig ben ik erg goed in het onderdrukken van neigingen.quote:
Arme Lits.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:55 schreef clumsy_clown het volgende:
Gelukkig ben ik erg goed in het onderdrukken van neigingen.
Je wil het wel, en film het.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:55 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik voel de neiging om die dude na te gaan doen. Gelukkig ben ik erg goed in het onderdrukken van neigingen.
Ik heb er 20 seconden lang naar gekeken, en hij bleef maar precies met mijn muziek mee dansen!quote:
Yup.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:58 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Jep, vroom, frigide en preuts, dat ben ik.
Nu is de tijd juist om dag#1 te worden, die tourrijders chatten helemaal niet zoveel, ik haal makkelijk de 200 per dag met scén alleen. MEN is als je hoger dan 300~400 wilt gaan, maar is uitermate irritant. Kortom, ga naar de hardst lopende sc's en doe je best, als idols of BB begint dan ben je denk ik kansloos. Tegen die gasten is niet op te posten. Voorbeeld laatste 2 dagen:quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:27 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het is komkommertijd dusquote:1. 261 Pheno
2. 189 PrintScreen
3. 177 teknomist
4. 170 AudreyHepburn
5. 157 Asmodian
en
1. 208 Pheno
2. 205 Jimbo
3. 192 tong80
4. 192 marcb1974
5. 184 PrintScreen
Mooi.quote:
Waar ging ie over?quote:Op zaterdag 8 juli 2006 11:39 schreef Chowi het volgende:
Gisteren was er een Duitse film op téévéé, die ik toch maar gekeken heb. "Schussangst" heet die. Erg mooie film.
Vergeet niet je kapmes mee te nemen (om bochten mee af te snijden). En veel plezier uiteraard.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:45 schreef Litso het volgende:
Dames, heren, BeF, ik ga jullie verlaten. Een laatste bezoekje aan mijn favoriete fokster, een avondje werken, en dan ben ik 2 weken onbereikbaar in de woeste jungle van midden-België.
Aju![]()
En S&S dan? Dit kan je niet maken.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 12:45 schreef Litso het volgende:
Dames, heren, BeF, ik ga jullie verlaten. Een laatste bezoekje aan mijn favoriete fokster, een avondje werken, en dan ben ik 2 weken onbereikbaar in de woeste jungle van midden-België.
Aju![]()
Hij wordt er toch niet voor betaald!quote:
Toch?quote:
Meer foto's, meer foto's!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |