quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:55 schreef Bier-Broeder-R het volgende:
Al bij de plaatselijke chinees geinformeerd?
Ik hoop het ook! Zeker als ik dan die foto's ziequote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:19 schreef VixenFromHell het volgende:
Hoop dat je haar snel terug vind!!
Ik weet er alles van.. in december is mijn hond ingeslapen (daar hadden we gelukkig zelf nog enige inbreng in)... als je dat dan terugleest allemaal is het toch fijn dat zelfs 'vreemden' met je meelevenquote:Op zondag 9 juli 2006 23:57 schreef karientje het volgende:
Dank je wel voor jullie reacties, doet goed als men met je mee leeft.
Ik zie de foto prima hoorquote:Op maandag 10 juli 2006 00:14 schreef karientje het volgende:
Weet iemand trouwens hoe ik foto´s hierop krijg, met Image shack lukt het niet.![]()
Ach wat vreselijk...quote:Op zondag 9 juli 2006 23:11 schreef karientje het volgende:
Vanavond heeft de dierenambulance gebeld, en me verteld dat ze een poes hebben gevonden en verdacht veel op Hummie leek .....niet ver bij mijn huis vandaan in de bosjes.... dood.....
Een man die met zijn hond liep gisteren, de hond die rook haar.,.,,,, en die man heeft de dierenambulance gebeld.....Ik ben er naar toegegaan, en het was haar................ dat was enorm schrikken, ik ben er kapot van!!!! ze was al 10 mijn kameraadje om het zomaar te zeggen. Ik ga haar enorm missen, wat hield ik toch van dat beest!!!!
Rust zacht mijn lieve Hummie!!! Ik ga je nooit vergeten je blijft altijd in mijn hart, ik blijf altijd van je houden!!!!!!!!!![[url=[[img]http://i62.photobucket.com/albums/h118/knientje/hummie7.jpg]afbeelding[/url]]
Die neiging krijg ik ook meteen als ik zo'n verhaal leesquote:Op dinsdag 11 juli 2006 03:25 schreef Ole het volgende:
Ik bedoel het niet lullig, integendeel... Ik ga nu even zo ontzettend mijn schatjes knuffelen.. ´
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |