Welke buurt is de oosterhamriklaan ongeveer?quote:Op zondag 4 juni 2006 23:22 schreef Inca het volgende:
[afbeelding]
Is 2 jaar oud een gecastreerde kater omgeving oosterhamriklaan Groningen.
Heb het vermoeden dat die door iemand is meegenomen.
Korrewegwijk / Indische buurt.quote:Op zondag 4 juni 2006 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Welke buurt is de oosterhamriklaan ongeveer?
nee we zijn niet verhuistquote:Op maandag 5 juni 2006 00:54 schreef Martijn_77 het volgende:
zijn jullie pas verhuis of zo? Want dan zou hij best eens terug kunnen zijn naar jullie oude huis
Ja de wijk hangt hier vol met briefjes bij de winkels al dierenambulance ,asiel.quote:Op maandag 5 juni 2006 10:48 schreef ijsmeis het volgende:
Al briefjes opgehangen? Dierenartsen gebeld? Asielen gebeld? Etcetera?
Al lang geleden gedaan? Anders zou je daar misschien nog wel een reactie op krijgenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:05 schreef Inca het volgende:
[..]
Ja de wijk hangt hier vol met briefjes bij de winkels al dierenambulance ,asiel.
We zijn vanaf woensdag al bezig om alles vol te plakken bij de bushokjes waren ze weg gehaaldquote:Op maandag 5 juni 2006 11:08 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Al lang geleden gedaan? Anders zou je daar misschien nog wel een reactie op krijgen
thnxs voor de tip we gaan straks ff kijkenquote:Op maandag 5 juni 2006 11:20 schreef Woessssj het volgende:
Even heel erg zonder dollen, ik heb gisteren in het Oosterpark zo'n soort poes gezien. Hele mooie wolligerd, en als ik zoéen zie moet ik altijd even 'psst psst' doen. Ik weet niet meer precies waar het was, ik zat op de fiets. Wil natuurlijk niet zeggen dat dat m was.. maar de poes reageerde ook een beetje schrikachtig en de vacht zag er ook een beetje wild uit. Ik reageer niet omdat ik niet denk dat dat m wel eens zou kunnen zijn. edit: beestje zag er niet gewond uit hoor, mocht je schrikken, meer als een kat die inderdaad een paar dagen niet netjes thuis is geweest.
FF heel hard denken waar dat was..volgens mij ergens achter richting Florakade, Pioenstraat.
Yep en iedereen in de buurt kent de kat gewoon want hij liep altijd mee om de honden uit te laten, en mensen op straat komen nu op ons af of die kat van ons is en zullen uitkijken of die misschien bij iemand voor het raam zit.quote:
Bedankt voor de tipquote:Op maandag 5 juni 2006 14:19 schreef Marietje_34 het volgende:
Heb je ook al gemeld bij Amevedi? http://www.amivedi.nl/site/whulpposten.asp
Ik hoop dat jullie Balloe snel weer terug vinden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |