Ja, die is het.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:13 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Dinand niet een vage kennis die dood is gegaan ofzo? Kan ie daar een liedje meteen over uitbrengen en tegen de tijd dat het uit is heeft hij toch allang weer een nieuwe vage kennis gevonden..maar heeft hij wel weer een hit te pakken.
Was het maar een petje.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
Waarom doet iemand in hemelsnaam zo'n petje opJe spoort toch niet.
Ja hoofddoek ja. Die staat dus thuis met zo'n ding op voor de spiegel te kijken hoe het staat.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Was het maar een petje.
Het was een hoofddoek, niet eens een bandana
Hallo, wil je Dinand a.u.b. niet vergelijken met "mijn" groep? Ik weet dat homo's niet hoog staan op de sociale ladder, maar zo laag?quote:Op maandag 10 juli 2006 02:11 schreef tong80 het volgende:
Wat een homo met z'n oranje capje. Verpest even het plezier van de laatste B&vD. Wat doet die eikel daar ?
En dan een "warme glimlach" er bij oefenen.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoofddoek ja. Die staat dus thuis met zo'n ding op voor de spiegel te kijken hoe het staat.
Ik denk dat een veel simpelere vraag bij veel mensen speelt wat betreft Dinand; waarom?quote:Op maandag 10 juli 2006 12:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom praat ie eigenlijk zo raar?
Geen idee, maar hij zingt met zo'n raar accent omdat hij denkt dat dit internationaal, "Seattle", klinkt, en hij kreunt en steunt zo erg omdat hij denkt dat dit een diepe emotionele beleving suggereert.quote:Op maandag 10 juli 2006 12:10 schreef Megalomaniac het volgende:
Waarom praat ie eigenlijk zo raar?
Ja, laten we ons even druk gaan maken over wat iemand draagt. Lijkt me een zinvolle bezigheid.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
Ja, ga je lekker lopen opwinden over waar anderen zich druk om maken. Heel zinvol.quote:Op maandag 10 juli 2006 13:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, laten we ons even druk gaan maken over wat iemand draagt. Lijkt me een zinvolle bezigheid.
Hahaquote:Op maandag 10 juli 2006 02:20 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja hoofddoek ja. Die staat dus thuis met zo'n ding op voor de spiegel te kijken hoe het staat.
Dat is hip Tong, en Dinand weet dat natuurlijk als de beste.quote:Op maandag 10 juli 2006 02:18 schreef tong80 het volgende:
Nee, Let it be is ook een eigen nummer van kane.quote:Op maandag 10 juli 2006 19:54 schreef spacemangraig het volgende:
Is dat die Beatlescover?
ja in nummertjes maken is dinand wel goed als dat hier zo lees....quote:Op maandag 10 juli 2006 22:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee, Let it be is ook een eigen nummer van kane.
Ja, ook dat wordt door de anti-Kane mensen negatief uitgelegd. Natuurlijk waren die sexuele experimentjes vér voor de tijd van Guusje. Maar dat willen ze natuurlijk niet horen.quote:Op maandag 10 juli 2006 22:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
ja in nummertjes maken is dinand wel goed als dat hier zo lees....
owwww dan is het goedquote:Op maandag 10 juli 2006 22:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ook dat wordt door de anti-Kane mensen negatief uitgelegd. Natuurlijk waren die sexuele experimentjes vér voor de tijd van Guusje. Maar dat willen ze natuurlijk niet horen.
Véél te eufemistisch uitgedrukt, vrees ik.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:30 schreef tong80 het volgende:
Iedereen weet best dat het er hier niet al te streng aan toe gaat, echter ben ik van mening dat het schelden op elkaar een forum niet ten goede komt. Natuurlijk betekent dit niet dat je Dinand van Kane geen janksmoel meer zou mogen noemen.
Geript van seborik, maar wel treffend voor het gehele forum.
En ja Dinand is een janksmoel'
Meer mensen het er mee eens ?
quote:Op maandag 10 juli 2006 16:40 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik ben zo blij dat ik niet de enige ben die Dinand haat. Al die uitgezakte huisvrouwtjes die met 2 vingers in hun kut zitten te soppen op die pseudo kakrokker die de dood van Neerlands liefste 'buurmeisje' uitmelkte.
Was erg verbaasd dat hij niet met een cover kwam van "papa was a rolling stone' toen zijn pa zijn laatste adem uitblies..dat had natuurlijk erg lucratief kunnen zijn. Menig huisvrouwtje of tiernersnolletje dat de vingers uit de doos haalt om met de pinpas het Dinand fonds te steunen.
Niet posten of heel snel meer postenquote:Op woensdag 12 juli 2006 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Er moet toch echt een manier komen om topics uit je 'my active topics' lijst te halen.
Ja, dan hou je inderdaad niet van rockquote:Op woensdag 12 juli 2006 21:21 schreef XiChico het volgende:
Ik hou niet van Rock, zijn rocknummers vind ik wel aan te horen. Dus![]()
Twee janksmoelen bij elkaar.quote:Op woensdag 12 juli 2006 21:52 schreef JeroenV het volgende:
Voor de fans, morgen ochtend is Kane bij Giel
in ieder geval twee zwaar overhypte idiotenquote:
Ja, ga ook nog even Chiel afkrakenquote:
Ik denk dat de Kane en Radioheadtopics intussen wel hebben aangetoond dat het in ieder geval het tweede is.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
Meen je eigenlijk wel alles wat je schrijft, of is heel veel gewoon bedoeld als provocatie?
Neem jij een DJ die zich live laat pijpen in de uitzending serieus ?quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, ga ook nog even Chiel afkraken![]()
Meen je eigenlijk wel alles wat je schrijft, of is heel veel gewoon bedoeld als provocatie?
Nee hoor van beiden walg ik.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:16 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik denk dat de Kane en Radioheadtopics intussen wel hebben aangetoond dat het in ieder geval het tweede is.
Dat maakt het provoceren alleen maar makkelijkerquote:
Ja noem het maar provoceren. Het is gewoon duidelijk maken dat er iets goed mis is met de gemiddelde smaak van de Nederlandse puber.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt het provoceren alleen maar makkelijker.
Jazekerquote:Op donderdag 13 juli 2006 00:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Neem jij een DJ die zich live laat pijpen in de uitzending serieus ?
Dat is wat anders dan de puber uithangen terwijl je nog noit een vrouw van dichtbij naakt hebt gezien behalve je moeder.quote:Op donderdag 13 juli 2006 00:34 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jazeker... Net zo als zijn glazen huis acties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |