Wat een opluchting...quote:Natuurlijk betekent dit niet dat je Dinand van Kane geen janksmoel meer zou mogen noemen.
De paus Woizila heeft nooit mogen neuken en noemden ze de lachende paus.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:50 schreef diep-in-de-war het volgende:
mag hij, hij heeft zn vrouw verloren aan kenker
wat heeft dat er mee te maken? Hij kan beter proberen om er overheen te komen (en ja, dat kan ja)quote:Op zaterdag 8 juli 2006 00:50 schreef diep-in-de-war het volgende:
mag hij, hij heeft zn vrouw verloren aan kenker
die krijgt z'n keurmerk dus duidelijk niet.quote:
Had het niet beter kunnen zeggenquote:Fijn trouwens dat hij ons wilde medelen dat hij voor en waarschijnlijk tijdens de ziekte van z'n vrouw het bed gedeeld heeft met diverse one-night stands. Grote klasse natuurlijk dat je laat zien dat je op muzikaal gebied weinig in te brengen hebt, maar wel misbruik maakt van je status als idool.
tuurlijk niet, kutquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:28 schreef marcito het volgende:
Nou hij praat ook als een mongool trouwens. Komt misschien door die smoel.
Hij zingt altijd alsof 'ie aan het schijten is.quote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:29 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
tuurlijk niet, kut
dat komt door zn accent
Ik schijt alsof ik aan het zingen benquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hij zingt altijd alsof 'ie aan het schijten is.
Van de oneindig aantal omdraaiingen die wel grappig zijn....nou ja. De rest mag je zelf invullenquote:Op zaterdag 8 juli 2006 03:37 schreef diep-in-de-war het volgende:
[..]
Ik schijt alsof ik aan het zingen ben
Smakeloze poser-rock gaat er bij de buren in als koek.quote:Op zondag 9 juli 2006 01:24 schreef DrDentz het volgende:
de Duitsers gaan anders helemaal los op Dinand![]()
Pardon? Heeft ie dat gedaanquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef Beathoven het volgende:
Fijn trouwens dat hij ons wilde medelen dat hij voor en waarschijnlijk tijdens de ziekte van z'n vrouw het bed gedeeld heeft met diverse one-night stands. Grote klasse natuurlijk dat je laat zien dat je op muzikaal gebied weinig in te brengen hebt, maar wel misbruik maakt van je status als idool.
Wanneer heeft ie dit aan wie verteld? Fijne vent dan, als dat echt zo isquote:Op zaterdag 8 juli 2006 01:04 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Fijn trouwens dat hij ons wilde medelen dat hij voor en waarschijnlijk tijdens de ziekte van z'n vrouw het bed gedeeld heeft met diverse one-night stands. Grote klasse natuurlijk dat je laat zien dat je op muzikaal gebied weinig in te brengen hebt, maar wel misbruik maakt van je status als idool.
Dinand (Kane) had seks met vreemdenquote:Op zondag 9 juli 2006 16:00 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Wanneer heeft ie dit aan wie verteld? Fijne vent dan, als dat echt zo is![]()
dank voor het linkje, maar daaruit valt niet op te maken of dat tijdens zijn relatie met Guusje was.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |